Kolejny smutny dzień w branży gier wideo.
Wszyscy i ich mama wiedzą, że branża gier wideo boryka się z problemami, które wydają się nie mieć końca, ponieważ nie tylko pojawiło się wiele problemów związanych ze sztuczną inteligencją próbującą tworzyć gry wideo dla niektórych firm, co w rezultacie odbierało tylko pracę innym, ale czasy stają się coraz trudniejsze, co prowadzi do tego, że miejsca nie mają tyle pieniędzy, ile zwykle.
Palia to darmowa gra MMO, ale zarabia na tym, kupując rzeczy w grze, podobnie jak w Fortnite. Twórcy Singularity 6 doświadczyli już własnej serii zwolnień – według IGN zwolniło już 35 procent swoich pracowników.
Do zwolnień najwyraźniej doszło w czwartek i wtedy zwolnieni pracownicy nie ograniczali się do publikowania w mediach społecznościowych informacji o tym, co się wydarzyło. Singularity 6 również wydało oświadczenie, które można przeczytać poniżej.
CZYTAJ TAKŻE Multiversus powróci w maju na Unreal Engine 5
Po wydaniu Palii na Steamie oceniliśmy wsparcie potrzebne do zapewnienia najwyższej jakości usług rozgrywki i długoterminowej stabilności. Podjęliśmy trudną decyzję o redukcji zatrudnienia, która miała wpływ na około 35 procent naszych utalentowanych i ciężko pracujących członków naszego zespołu. Cenimy ich wkład i zobowiązujemy się wspierać ich na każdym etapie tego procesu, w tym w zakresie odprawy, znalezienia pracy i poradnictwa zawodowego, a także zachowania całego sprzętu rozwojowego dostarczonego przez firmę.
Decyzja ta nie została podjęta lekko i została podjęta po dokładnym rozważeniu naszych potrzeb rozwojowych i biznesowych w zakresie wspierania Palii i jej społeczności. Pozostajemy zaangażowani w dostarczanie pasji w wyobraźni oraz utrzymywanie zaangażowania i kreatywności, których oczekuje i na które zasługuje nasza społeczność. Dziękujemy za zrozumienie i wsparcie naszego studia oraz członków zespołu, których to dotyczy.
Możemy mieć teraz nadzieję, że nowy symulator życia Palia nie będzie kolejną z tych kart, które zawiodły i zostały anulowane.