Chyba wraca era PlayStation 2.
Użytkownik Resetera, Neha, udostępnił nowe tłumaczenie notatek ze spotkań finansowych Pearl Abyss od Naver na temat ich nadchodzącego tytułu z otwartym światem, Karmazynowa Pustynia. O niektórych z nich pisaliśmy wczoraj, ale uważamy, że warto do tego wrócić, bo to gra, która powinna być ekscytująca.
Pearl Abyss tworzyło Karmazynowa Pustynia już od siedmiu lat. Zamiast być złym znakiem, studio jest pewne, że ma hit w rękach.
Dzieje się tak dlatego, że podczas wydarzeń, podczas których demonstrowano grę, takich jak tegoroczny Gamescom, spotykali się z przeważająco pozytywnym odzewem. Oczekują, że gra sprzeda się w przedziale od 4 do 5 milionów egzemplarzy i mają wielkie plany wypromowania gry na całym świecie. W rzeczywistości Pearl Abyss wspomniało, że na tegorocznej gali The Game Awards mogą pojawić się zwiastun lub inna informacja.
Pearl Abyss wymienia swój zastrzeżony silnik gry, Black Space, jako główną przewagę, jaką mają nad innymi programistami. To dlatego, że mają pełną kontrolę nad możliwościami silnika i byli w stanie dodać tak wiele rzeczy Karmazynowa Pustynia czego nie mogą zrobić inni programiści korzystający z Unreal.
Na przykład mogą dodać najdrobniejsze szczegóły, takie jak ścinanie trzciny podczas walki. Opisują również możliwość zobrazowania spadku temperatury, przy czym postacie automatycznie spowalniają swój ruch.
Pearl Abyss wykroczyło także poza to, że ich NPC mają gotowe zachowania. NPC posiadają własną sztuczną inteligencję, umożliwiającą bardziej dynamiczne interakcje. Na przykład NPC może zdecydować się na ucieczkę przed walką, w zależności od liczby wrogów lub poziomu mocy.
Pearl Abyss zainwestowało dużo w silnik Black Space i to wyjaśnia, dlaczego tworzenie gry trwało tak długo, a także dlaczego teraz są co do tego pewni. Jak się okazuje, Pearl Abyss było w tym lepsze niż ich koreańscy odpowiednicy, tacy jak Shift Up i Round 8 Studios.
Pearl Abyss odniosło już pewien sukces na Zachodzie dzięki swojej grze MMO Czarna Pustynia w Internecie. Choć nie do końca stał się kolejnym Rodowód II Lub Świat Warcraftamimo to Pearl Abyss stała się jedną z pierwszych koreańskich firm zajmujących się grami, która weszła na rynek globalny.
Zatem mieli już stałe źródło dochodu, gdy tworzyli tę grę, i zdecydowali się na to. W tym charakterze mieli także wydawcę mającego siedzibę na Zachodzie.
Twierdzenia Pearl Abyss z pewnością wydają się kontrastować z twierdzeniami większości zachodnich twórców gier. Nie mniej niż samo Halo Studios niedawno ujawniło, że przejdzie na Unreal po trudach dostosowania Slipspace Engine do współczesnych gier.
Jednak starsi gracze pamiętają czasy, kiedy gry nie kosztowały tak dużo, a ich tworzenie nie zajmowało tak dużo czasu i dlaczego firmy produkujące gry tworzyły własne silniki gier. Zanim gry zostały ujednolicone przez takie rozwiązania jak Unreal, mogły mieć różne formy i mieć unikalne efekty i funkcje. Ciche wzgórze 2, Diabeł może płakać, Grand Theft Auto San AndreasI Smackdown 2: Nadchodzi ból wszystkie były na PlayStation 2 i nie mogły już wyglądać ani działać inaczej.
Wygląda na to, że Pearl Abyss chce przywrócić sposób tworzenia gier, jakiego nie widzieliśmy od czasów PlayStation 2 i Xbox. Z całą pewnością na to liczymy Karmazynowa Pustynia spełnią te twierdzenia, ale biorąc pod uwagę, że mówili to swoim własnym inwestorom, wydają się być tego całkowicie pewni.