Jeśli harmonogram jest poprawny, Spencer postanowił to zrobić po odwołaniu ScaleBound i tak jak drużyna Ninja zrezygnowała z Ninja Gaiden.
Jak wielu fanów zdało sobie sprawę z upadku Ninja Gaiden 4Ogłoszenie, franczyza wydaje się być zwykłym uderzeniem w oczach wiernych Xbox. Mimo że Tecmo Koei przeprowadził się, aby stworzyć franczyzę multiplatform, 2000. Ninja Gaiden Tytuły były naprawdę wyjątkowe, jako jedno z niewielu jasnych miejsc w próbach wprowadzenia gier w Japonii.
Jak się okazało, Xbox 360 skorzystał z pojawiających się trendów zachodnich twórców gier, z którymi Microsoft może łatwiej zawierać umowy, odnosząc większe sukcesy i tworząc bardziej popularne gry niż ich japońskie odpowiedniki. Capcom i Konami niekoniecznie odchodzili, ale Sega i SNK byli wśród tych, którzy walczyli. A programiści, z którymi walczyli, w tym niezależne studia Activision, Bethesda i Blizzard, a także sztuki elektroniczne, THQ, Rockstar i Ubisoft.
Dlatego Ninja Gaiden dla Xbox i Ninja Gaiden 2 Dla Xbox 360 były tak wyjątkowe. Drużyna Ninja, następnie kierowana przez Tomonobu Itagaki, odważyła się na spotkanie z zachodnimi i japońskimi graczami w połowie drogi, z wizją gier akcji i pojęcie ninja, które spodoba się obu. Bycie na Xbox oznaczało również, że Team Ninja nie borykał się, aby nakładać przemoc i krwawienie, chociaż przyniosły również stromą trudność, która wstydziłaby większość graczy, dopóki FromSoftware nie miało trudności.
Jak donosi Windows Central, Phil Spencer mówił o grze w 20 -letnim podcastie Gamertag Radio do gospodarzy Danny'ego Peña i Paris Lilly. Przeszedł długą drogę do dostarczenia Ninja Gaiden 4tytuł, o którym wielu, jeśli nie większość, graczy Xbox nie pamięta ani nie ma nostalgii, ale taki, który miał wystarczającą liczbę fanów wokalnych, których słuchał Spencer. Parafrazując Spencera, zaczęli pukać do drzwi sześć lub siedem lat temu, ale sama gra była w ciągu czterech lat dopiero w ciągu czterech lat.
Spencer następnie to powiedział:
„Czuję się świetnie z naszymi relacjami z wydawcami w Japonii.
Na to zasługuje społeczność Xbox i chcę się na tym skupić. ”
Aby umieścić rzeczy w kontekście, sześć do siedmiu lat temu było środkiem ośmiu pokoleń. W tym momencie Xbox One najwyraźniej nie zamierzał nadrobić zaległości w PlayStation 4, ale, dla uznania Spencera, pracował nad zdobyciem pierwszej i trzeciej gry na platformę. Microsoft próbował także wprowadzić programistów na pokład Platforma Universal Windows (UWP). Podczas gdy wielu deweloperów potępiło zamkniętą naturę formatu ogrodowego, byłoby to podstawą dla wielkich tytułów na Game Pass.
Drużyna Ninja właśnie wydała Nioh, ujawniając, że byli czymś więcej niż Ninja Gaiden I Martwy lub żywy studio i posunęło się do przodu z wyraźnym nowym kierunkiem niezależnym od ich przeszłości. Ninja Gaiden 3 była katastrofą i modernizowaną wersją Ninja Gaiden 3: Razor's Edge Nie zrobiłem wystarczająco dużo, aby korygować. A potem są platynowe gry.
W 2017 roku Microsoft anulował Platinumgames ' Skala. W tym samym roku studio wydało Nier: Automatyczneopublikowane przez Square Enix i ogłoszone Bayonetta 3. Podczas gdy wielu wiernych Xbox nadal miał nadzieję, że Spencer ponownie zadzwoni do Kamiya lub PG, aby przywrócić SkalaWiększość fanów i prasa odrzuciła ich związek jako koniec.
Można by więc można było powiedzieć, że gdyby ta plotka pojawiła się przez te wszystkie lata temu, absolutnie nikt by w to nie uwierzył. Jak się okazało, Spencer przeprowadził się, aby sprawić, by wszystko było dobre z fanami Xbox, a nie tylko tych, którzy domagają się gier trzecich. Jeśli Spencer prawidłowo przypomina osi czasu, przyjmował te wszystkie, i gniewnie informację zwrotną Skala i brak Ninja Gaiden do serca przez cały czas.
Poniżej możesz sprawdzić pełny odcinek radia Gamertag.