Ta firma zebrała kiedyś największą kwotę kapitału podwyższonego ryzyka w grach.
Zgoda Wydaje się, że ma niezwykle przedłużony epilog, miesiące po tym, jak Sony już zamknęło grę na dobre.
Zgoda był strzelcem bohatera opublikowanym przez Sony na PlayStation 5 i Steam, wykonane przez Firewalk Studios. Jak stwierdza nawet własna strona Wikipedii, wiele punktów prasowych gier uważa grę za jedną z największych niepowodzeń w historii gier wideo. Jest to niezależnie od debaty na temat parametrów, które należy zmierzyć, a zwłaszcza jeśli należy wierzyć pewne plotki o jego rozwoju.
Wiemy, że jest faktyczną sprawą publicznej płyty, to to, że gra rozpoczęła życie jako jeden z kilku projektów inkubacyjnych w firmie, która nie była Sony. Jak wyjaśnił YouTuber Michael Bell, ProbableMonsters został ustawiony, aby rozpocząć produkcję gier wideo, ale nie ich uzupełniają.
Business ProbabLymonters jest inkubacja gier. Zbierali projekty i zespoły, aby tworzyć gry, a następnie rzucić te gry potencjalnym wydawcom. Do tej pory ich największym sukcesem w tym przedsięwzięciu jest Zgodaponieważ byli w stanie sprzedać grę i jej programistę Firewalk Studios Sony.
Podczas gdy można by uwierzyć, że ProbableMonsters dostał jeden nad Sony, rzeczywistość nie jest dla nich taka świetna. Inne gry, które mieli w rozwoju, takie jak Barka bojowautknięty w martwym punkcie, a także nie mógł znaleźć kupującego ani wydawcy drogą Zgoda zrobił.
Tę firmę zdołała kiedyś zebrać 250 milionów dolarów w jednej rundzie finansowania kapitału serii A. Po anulowaniu Barka bojowa W zeszłym roku zwolnili 50 pracowników. To równie namacalne upadek z łaski, jak to się stanie, ale było gorzej.
Jak donosi GameDeveloper, ProbableMonsters właśnie rozpoczął kolejną rundę zwolnień. Firma nie będzie tego skomentować, gdy zostanie zapytana, ale kilku byłych pracowników ujawniło, że zostali zwolnieni z profili LinkedIn.
Ponieważ firma postanowiła nie komentować, nie mamy wystarczających informacji, aby ocenić, czy ProbabLymonsters po prostu odtwarza się w mniejszej firmie, czy też jest w niebezpieczeństwie bankructwa lub zamknięcia. Nie możemy ich również winić w szczególności w obecnym środowisku biznesowym, w którym duże i małe firmy były zmuszone reagować na spowolnienie wzrostu z zwolnieniami i zamknięciami studyjnymi.
Ale z pewnością rodzi pytania, jeśli ProbableMonsters ma przyszłość w branży. Jeden projekt, który byli w stanie sprzedać, rozbił się i spalił w spektakularny sposób, ale także, Barka bojowa A inne projekty nie spodobały się wydawcom, aby mogli odebrać.
Ale to jest to samo środowisko, w którym Bandai Namco Europe była gotowa zaryzykować Nieznany 9i teraz szanuje Krew Dawnwalkera. Więc nie jest to, że wydawcy nie chcą już podejmować ryzyka. Po prostu nie są zainteresowani projektami ProbableMonsters.
Nie możemy przewidzieć przyszłości ProbableMonsters lub przyszłości ich pracowników. Ale na razie życzymy wszystkiego najlepszego dla pracowników ProbableMonsters, i mamy nadzieję, że ci, którzy odeszli z powodzeniem w branży gier wideo.