Czas pokaże, czy fani zaakceptują przejście AAA dla pojedynczego gracza na usługę na żywo.
Insider Gaming twierdzi, że ma wiedzę na temat tego, jak to zrobić Assassin’s Creed Infinity Pracuje.
Ubisoft ogłosił, że rozpocznie wydawanie Assassin’s Creed rozgrywki raz na dwa lata, odrywając się od dotychczasowego rocznego harmonogramu. Chociaż Ubisoft najwyraźniej nadal ma możliwość wydawania corocznych wydań, wygląda na to, że to posunięcie ma na celu zadowolić fanów, którzy chcą, aby studio poświęciło więcej czasu na dopracowanie swoich gier. Co więcej, pozwala firmie Ubisoft zmienić sposób zarabiania na franczyzie.
I właśnie tam Assassin’s Creed Infinity wchodzi. Jak wiemy z wcześniejszych plotek, będzie to centrum Assassin’s Creed gry, które będą zawierały element usługi na żywo. Wszystkie gry będą za jego pośrednictwem łatwo dostępne, ale nie wiemy nic więcej.
CZYTAJ TAKŻE 23 najlepsze gry typu stealth na PlayStation 5
I tak przechodzimy do raportu Insider Gaming. Jak mówią, koncentrator uruchomi się za pomocą Czerwony Assassin’s Creedi podobno będzie działać na tyle dobrze, że wygodniej będzie przejść grę Assassin’s Creed Infinity niż próba uruchomienia samego pliku programu.
Stamtąd przejdziemy do ofert usług na żywo. „Giełda” to prosty sklep z przedmiotami, oferujący codzienne i cotygodniowe kosmetyki. Pojawią się także przepustki bojowe, lecz zgodnie z tradycją serii, nazywane są one „Projektami”. Dostęp do tych projektów należy uzyskać poprzez „Synchronizację”, prawdopodobnie z systemami Abstergo.
CZYTAJ TAKŻE Gra Sea Of Thieves na PlayStation 5 będzie wymagać konta Microsoft
Projekty wydają się być rdzeniem Assassin’s Creed Infinity pojęcie. Projekty będą regularnie pojawiającą się nową zawartością, dodatkiem do każdego nowego pełnego wydania tytułu oraz DLC tego tytułu.
Wersja demonstracyjna, z którą zapoznał się Insider Gaming, nie zawiera żadnego z nich Assassin’s Creed gry, które zostały już wydane, niezależnie od tego, czy są to najnowsze tytuły, np Assassin’s Creed Valhallalub takie klasyki Assassin’s Creed II. Może to być coś, co Ubisoft doda później, ponieważ te gry prawdopodobnie nie będą miały elementu usługi na żywo. Chyba, że fani zażądają dodania czegoś, co wydaje się oczywiste.
Pomysł na Assassin’s Creed Infinity wydaje się być w dużej mierze wzorowany na innych grach usługowych na żywo, które zarządzają swoimi własnymi, małymi gospodarkami na własnych wyrzutniach. Obejmują one niedawno wprowadzone na rynek Call of Duty’a centrum, do Przeznaczenie 2centrum, do Uderzenie Genshina.
Widzimy więc, dlaczego Ubisoft chce zmienić sytuację za pomocą koncentratora. O tym, czy będzie działać, czy nie Assassin’s Creed, która jest dosłownie marką AAA dla pojedynczego gracza, to inna sprawa. Zobaczymy jednak, czy Ubisoft zdecyduje się zagrać w tę grę dokładnie w ten sposób i czy fani to przyjmą.