Stronniczość źródła jest jasne, ale wciąż są to niepokojące roszczenia.
Mamy nowe plotki o wydarzeniach za kulisami w Platinumgames.
Niezależny japoński programista jest ostatnio gorący w wiadomościach. Dzień po rozpowszechnianiu plotek o niewłaściwym zarządzaniu Łańcuch astralny 2 Doprowadził Nintendo do przeniesienia projektu do innego dewelopera, Platinumgames stał się współistniejącym Ninja Gaiden 4 obok zespołu Ninja, który zostanie opublikowany przez Microsoft.
Do tego momentu było wiele FUD otaczających studio, ponieważ było to słowo, że każdy znany deweloper w firmie opuścił. W tym kontekście pojawia się ta nowa plotka na temat PlatinumgamesInc Subreddit.
Redditor Mindless_Novel_1800 wyjaśnia, że są również byłym pracownikiem w studio, ale nie byli tą samą osobą, która dzieliła Łańcuch astralny 2 plotka. Ale teraz mają własną plotkę do podzielenia się.
Plotka zaczyna się w 2017 roku. Nier: Automatyczne jest hitem zarówno dla Platinumgames, jak i wydawcy Square Enix. Platinumgames się rozwija Jesień babilonu Jako konwencjonalny tytuł kooperacji hack-and-slash, kiedy dyrektor generalny Square Enix mówi firmie, aby zamieniła go w grę serwisową na żywo. Podczas gdy Mindless_Novel_1800 nie wymienia CEO, w oparciu o czas, że musiałby to być Yosuke Matsuda.
Matsuda objął stanowisko prezydenta i przedstawiciela Square Enix po przejściu na emeryturę Yoichi Wady. W zeszłym 2023 r. Rada Dyrektorów głosowała za obaleniem Matsuda, mniej więcej w tym samym czasie, gdy firma odciągnęła się od ekskluzywnych konsoli.
Jak twierdzi Mindless_Novel_1800, Square Enix miał miliony na powrót, ale Platinumgames był w bardziej wrażliwej pozycji jako niezależne studio. Więc Mindless_Novel_1800 obwinia swojego byłego dyrektora generalnego, Atsushi Inaba, za narażanie studia na ryzyko, zgadzając się na tworzenie Jesień babilonu usługa na żywo.
Mindless_Novel_1800 mówi, że tak było Jesień babilonu Doprowadziło to do masowych rezygnacji w Platinumgames. Wiele gier, które studio miało w tym czasie w tym czasie, zostało anulowane, w tym 3D Castlevania że sami pracowali.
INABA rozgniewała pracowników Platinumgames jeszcze bardziej, próbując skłonić studio do kolejnego pomysłu na grę na żywo, który następnie kupi wydawcom. Żadna taka druga gra serwisowa na żywo nie wyszła z ziemi. Mindless_Novel_1800 twierdzi, że Platinumgames pracuje obecnie nad 4th Bayonetta tytuł obok Ninja Gaiden 4ale martwi się, że wciąż są pod złym przywództwem Inaby.
Słyszeliśmy wiele historii, że Inaba popełniła wiele błędów, w tym z najsłynniejszego byłego pracownika Platinumgames, Hideki Kamiya. Ale chcieliśmy wrócić do Matsuda, ponieważ jest to nowe roszczenie o oskarżenie vs. Poza roszczeniami Kamiyi plotki te pozostają nieporozorne i mogą pozostać w ten sposób, dopóki samo studio faktycznie się nie wprowadzi, dając tym deweloperom wystarczający powód, aby zabrać głos.
I chociaż potwierdzamy, że Mindless_Novel_1800 ma szczególny topór do szlifowania z InaBA, zdecydowanie musimy rozważyć część Matsuda w niepowodzeniu Jesień babilonu również. Jego kadencja jako CEO Square Enix trwała dwa ostatnie pokolenia konsoli. Podczas gdy Matsuda podjął inteligentne decyzje, takie jak reeleasing swoich klasycznych RPG, tytuły takie jak Balan Wonderworld I Wymuszonea także dążenie firmy do technologii Web3, nie ograniczone do NFTS, również pochodzi od niego.
Możemy tylko mieć nadzieję, że obecne kierownictwo zarówno w Square Enix, jak i Platinumgames zostało wystarczająco karane z dala od usług na żywo, i widzą, że ich przyszłość jest najbezpieczniejsza poprzez trzymanie się ich mocnych stron.