Ubisoft może sprawić, że warto będzie czekać.
Mamy nowe informacje od poufnych osób na temat statusu Książę Persji: Piaski czasu.
Jak donosi Insider Gaming, Ubisoft Montreal rozpoczął projekt od zera. Ubisoft wcześniej oświadczył, że będzie pracować nad tym, co stworzyły Ubisoft Pune i Ubisoft Mumbai, ale to nie była już prawda.
To nie jest dokładnie tak, że Ubisoft błędnie przedstawił to, co zrobił z tytułem. Jak informowaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, producent Jean-Francois Naud wyjaśnił, że jest na etapie koncepcji, bierze pod uwagę opinie fanów oraz jest w trakcie budowania zespołu i składania prototypów. Naud stwierdził również na oficjalnym blogu Ubisoftu, że gra jest „na wczesnym etapie”.
CZYTAJ TAKŻE Wyjaśnienie trybu ładowania Call of Duty: Warzone – Rebirth Resurgence
W każdym razie, jeśli wierzyć Insider Gaming, mogli już wprowadzić zmiany, które fani chcieli zobaczyć. Projekt przeszedł modernizację graficzną w celu uzyskania „bardziej realistycznego podejścia”, a systemy zostały przerobione pod kątem mechaniki walki, parkour i innych. Źródła Insider Gaming podały również, że gra została przepisana i przerobiona w mocap.
Insider Gaming twierdzi również, że Yuri Lowenthal, obecnie znany jako głos Marvel’s Spider-Man, nie ma już możliwości ponownego wcielenia się w rolę Księcia z oryginalnej gry z 2003 roku. Nie wiedzą, dlaczego Yuri został usunięty z castingu.
Z pewnością brzmi to tak, jakby remake kształtował się na zupełnie inny tytuł niż tytuł oryginalny, ale starsi fani rzeczywiście mają na czym polegać. Wracając do listopadowej aktualizacji Ubisoftu, Naud ujawnił, że uzyskał dostęp do wielu oryginalnych materiałów produkcyjnych, dzięki czemu tak naprawdę tworzą grę bliższą ambicjom, jakie pierwotnie mieli na myśli pracownicy Ubisoftu.
CZYTAJ TAKŻE Horror Fishing Game Dredge doczeka się adaptacji filmu akcji na żywo
Co więcej, Naud stwierdził, że ich zespół zwrócił szczególną uwagę na to, co nazwał „znacznikami nostalgii”; krytyczne momenty w oryginalnym tytule, które fani ciepło pamiętają i które chcieli dla nich odtworzyć.
Trudno się dowiedzieć, że ten tytuł zaczynał od zera, ale jeśli Metroid fani mają coś do powiedzenia na ten temat, może warto poczekać. Wydaje się, że jest to coś, co Ubisoft rozumie, że musi zrobić dobrze, do tego stopnia, że był skłonny wznowić prace nad rozwojem, co kosztowało ich drogo, a także rzuciło zielone światło na inne projekty, o których wiedzieli, że nie zostaną dobrze przyjęte, tylko po to, aby firma mogłaby nadal wydawać gry, takie jak Czaszka i kości.
Zatem Ubisoft dużo zapłacił za ten remake, ale zrobił to wszystko, bo wiedział, że nie może wyciągnąć Chrono wyzwalacz na tym. Łatwo jest być cynicznym i sceptycznym wobec tego projektu, ale istnieje dobrze uzasadniony powód, nie będący jedynie plotkami z poufnych źródeł, aby wierzyć, że Ubisoft dobrze sobie z tym poradzi.