Jeśli wierzyć tym plotkom, nie wszystko jest dobrze za kulisami.
David Scott Jaffe podzielił się szokującymi aktualizacjami na temat Connie Booth i sytuacji za kulisami PlayStation.
Po jego relacji Booth opuścił firmę, ale Jaffe twierdzi teraz w nowym filmie, że Connie faktycznie została zwolniona. Jaffe wyjaśnia, że nie zna dziennikarskich standardów weryfikacji, ale biorąc pod uwagę jego powiązania i kontakty w Sony, ma pewność, że zweryfikował te informacje.
Jaffe dalej stwierdza, że Booth nie został powiadomiony z wyprzedzeniem ani nawet nie powiedziano mu z wyprzedzeniem, jak mówi Jaffe, „to się po prostu stało”.
Jaffe porównuje to także do doświadczeń Shawna Laydena i Allana Beckera, także weteranów Sony. Allan był starszym wiceprezesem w Worldwide Studios firmy Sony Interactive Entertainment do 2020 r. Zadzwoniono do niego na początku ostatniego tygodnia i powiedział, że jego ostatni dzień to piątek. Dla kontrastu Shawn został dosłownie wyprowadzony z budynku tego samego dnia. Według Jaffe zwolnienie Connie miało miejsce gdzieś pośrodku.
Źródło Jaffe powiązało to zwolnienie z planem Jima Ryana, aby zmusić PlayStation do udostępniania gier na żywo. Jak wiemy dotychczasowe studia Sony nie były zadowolone ze zmiany. Losy gry The Last of Us Factions studia Naughty Dog przelały czarę goryczy.
Teraz sprawy robią się dziwne. W jakiś sposób Connie została obwiniona za to, co wydarzyło się później. Jaffe nie zna dokładnych szczegółów, więc trudno spekulować na ten temat, ale Jaffe uważa za dziwne, że Connie znalazła się w tej złej stronie. Jak zauważyliśmy, od samego początku jest weteranem zespołu PlayStation, a jej korzenie w Sony sięgają jeszcze głębiej.
Następnie Jaffe ujawnił, że zespół Connie wyszedł w tym samym czasie, co oni. Teraz Jaffe uważa, że jest mało prawdopodobne, że zostali zwolnieni tylko dlatego, że ona została zwolniona. Ale po raz kolejny Jaffe nie spekuluje dalej.
Na koniec Jaffe na marginesie ujawnił, że Hermen Hulst opowiadał się za likwidacją całego japońskiego studia Sony. Dla tych, którzy nie pamiętają, Sony faktycznie pociągnęła za spust, zwalniając pracowników, nad którymi pracowali Dryg. Historycznie rzecz biorąc, jest to również to samo studio, nad którym pracowało wygnanie, LocoRoco, Ucieczka małpy, Minęły dnii inni.
Nie możemy przyjąć za pewnik, że źródło Jaffe odzwierciedla cały nastrój panujący w Sony, ale nie maluje to pozytywnego obrazu firmy. Dziwnie jest też dowiadywać się o tych wydarzeniach, które w innym przypadku byłyby całkowicie poza zasięgiem opinii publicznej. W każdym razie nie na nas, jako fanach, wtrącanie się w sposób, w jaki Sony radzi sobie z ich sprawami. Mamy przynajmniej nadzieję, że Sony podejmie właściwe decyzje zarówno dla fanów PlayStation, jak i ich pracowników, a może nawet i akcjonariuszy.