Wyciągnęli cię z broni.
Wieżyczki są wprowadzane w Portal 2 w Izbie Testowej 13 podczas Rozdziału 3, ale dopiero w Izbie Testowej 15 naprawdę zaczynają być rozpoznawani jako zagrożenia, którymi są. Test Chamber 13 pozwala graczowi nauczyć się, jak skutecznie niszczyć wieżyczki, ale Chamber 15 uczy graczy, jak być przebiegłym, jeśli chodzi o unikanie napełnienia pociskami.
Komora testowa 15 łączy wieże z mostami Hard Light, dając graczom szybki test niektórych umiejętności, które do tej pory doskonalili Portal: Kolekcja towarzysząca. Jeśli zmagasz się z komorą testową 15, zapoznaj się z naszym przewodnikiem poniżej, aby zobaczyć, jak go rozwiązać.
Więcej przewodników po Portalu 2:
| Przewodnik po masowych osiągnięciach | Rozdział 2 Komora testowa 08 Rozwiązanie | Rozdział 3 Komora testowa 09 Rozwiązanie | Rozdział 3 Komora testowa 11 Rozwiązanie |
Jak rozwiązać komorę testową 15 cali Portal 2
Kiedy po raz pierwszy wejdziesz do komory testowej 15, otrzymasz bardzo ważną lekcję: wieżyczki nie mogą strzelać przez mosty twardego światła. Oznacza to, że Light Bridges może pełnić funkcję osłony, przez którą możesz przejrzeć, która zostanie natychmiast wykorzystana, ponieważ wejście do pierwszego pomieszczenia komnaty stawia cię twarzą w twarz z wieżyczką, która z przyjemnością wypełni cię dziurami. Udaj się w bezpieczne miejsce i umieść portal na ścianie, w którą uderza Light Bridge. Następnie wystaw głowę zza rogu i umieść swój drugi portal na ścianie obok śmiercionośnej wieżyczki, aby zapewnić ci osłonę.
Teraz podejdź do wieżyczki, przesuń portal i złap go przyciskiem X. Samo chwycenie wieży nie wystarczy, aby ją zniszczyć, więc musisz ją dobrze rzucić, aby ją wyłączyć. Upuść go podczas dostosowywania celu i powinien stracić równowagę na tyle, aby zostać usuniętym na dobre, po prostu upewnij się, że nie jest skierowany bezpośrednio do ciebie, gdy strzela z broni w panice, zanim się wyłączy, w przeciwnym razie możesz stawić czoła frustrującej śmierci.
Po wyjęciu wieży zajrzyj do dużego pomieszczenia Komory Testowej. Zauważysz, że tuż za rogiem znajdują się cztery wieżyczki na podniesionej części podłogi, skierowane we wszystkich kierunkach, strzegące sześcianu. Nie będziesz w stanie ich spieszyć, więc musimy być sprytni, aby je usunąć. Umieść portal z powrotem na moście Hard Light, a następnie na filarze w połowie komnaty. Da ci to wystarczającą osłonę, aby znaleźć się w tylnym rogu pokoju bez postrzelenia.
Gdy tam wrócisz, zauważysz, że są dwie płyty wiary w powietrzu, jedna w twoim rogu, a druga po przeciwnej stronie pomieszczenia. Zestrzel portal mostu pośrodku portalowych kafelków, które znajdują się nad ścieżką do wyjścia. Dzięki temu Light Bridge będzie strzelał pionowo w górę pomieszczenia.
Użyj płyty wiary, aby wystrzelić ją bezpośrednio w ścianę. To powinno zatrzymać cię w martwym punkcie i umieścić cię na żelaznej siatce na najwyższym poziomie komory testowej. Stąd możesz bezpiecznie przejść całą drogę do czterech wieżyczek.
Gdy będziesz nad nimi, zeskocz w dół w środku grupy. Podnieś kostkę i pomachaj nią, aby je przewrócić. Gdy spanikowana strzelanina ustanie, chwyć kostkę i umieść ją na obciążonym przycisku na środku pokoju. Uważaj: otworzy to szybę przy drzwiach wyjściowych, ustawiając dwie nowe wieżyczki bezpośrednio przed tobą. Biegnij po osłonę.
Na szczęście przedostanie się za wieżyczki w celu ich zlikwidowania jest łatwe. Strzelaj w portal za nimi, a potem w taki, do którego masz dostęp. Przeskocz przez nie, wyjmij ich, a następnie skieruj się do wyjścia.