Spis treści[Hide][Show]
Miejsce dawnej dużej operacji wydobywczej kolonistów jest teraz twierdzą Chaosu z portalem wymiarowym o nieznanym przeznaczeniu. Nie tylko oznacza to, że po prostu leży tona rudy, ale jedynym wyjściem jest zasilenie tego portalu i nadzieja, że nie prowadzi on bezpośrednio do otwartych ust jakiegoś potwora. Albo New Jersey.
Oto jak wykopać wszystkie resztki łupu w jednym z Zdrajcanajdłuższe dotychczas etapy.
Sekrety Prodeusa i przewodniki po rudach:
Sacrum | Badania | Paliwo | Nieszczęśnik | Geneza, część 1 | Księga Rodzaju, część 2 | Wykop
Próby: Strzelba
Jak znaleźć wszystkie sekrety i rudę w koparce?
Jak wspomniano wcześniej, jest to jeden z ostatnich etapów gry, w którym możesz wykonać 100% bieg bez butów z podwójnym skokiem. Możesz ogólnie jasne na każdym etapie Zdrajca bez ulepszeń, ale od tej pory pełny przebieg – wszystkie sekrety, wszystkie zabójstwa, ukończenie w (hojnym) limicie czasu – zazwyczaj będzie wymagał podwójnego skoku. Na szczęście wokół Wykopalisk leży wystarczająco dużo rudy, abyś nie miał problemu z zakupem następnego sklepu.
Wykopaliska oferują wybór trasy w pobliżu początku poziomu, gdzie możesz wybrać zielony lub żółty klucz. Na dłuższą metę chodzenie z jednym nad drugim nie ma żadnej rzeczywistej przewagi, ale ten przewodnik jest zorganizowany tak, jakbyś najpierw poszedł za zielonym kluczem.
Ten etap oznacza również oficjalne wprowadzenie ZdrajcaGranatnik i zawiera kilka nieoznakowanych samouczków na temat jego używania do znajdowania sekretów.
Sekrety: 7
#1: Na początku poziomu, gdy wyjdziesz do wielkiej lawy, zeskocz do niej i biegnij w prawo, z dala od dużego zielonego cylindrycznego budynku. Jeśli „przeskoczysz” przez lawę, zminimalizujesz obrażenia, które od niej odniesiesz.
Z tyłu znajduje się ukryta jaskinia, którą możesz dostrzec od wejścia na poziom, z fragmentem rudy i skrzynią pełną rakiet. Jeśli zbliżysz się do pobliskiej szklanej ściany, obniży się ona, umożliwiając powrót do wejścia bez konieczności wykonywania kolejnego wyrzutu lawy.
#2: Zejdź z mostu, który prowadzi do dużego zielonego cylindrycznego budynku, aby zauważyć przełącznik na jednej z jego kolumn wsporczych (poniżej, na środku obrazu). Naciśnij go, aby aktywować dwie ruchome platformy po bokach budynku.
Wskocz na jedną z platform i wjedź na górny poziom cylindra. W środku okrąż osłonięty przedział i naciśnij przełącznik na ścianie, a następnie chwyć zbroję.
#3: Jeśli stoisz twarzą do nieaktywnego urządzenia portalowego, skręć w lewo i wejdź do budynku. Tu, obok otwartych drzwi, jest przyciemniony przełącznik ścienny.
Popchnij go, by podnieść platformę w lawie przy portalu z dwiema rakietami i fragmentem rudy.
#4: Po zwolnieniu pola siłowego na klatce schodowej wejdź na pierwsze piętro. Tutaj znajdziesz granatnik i trochę amunicji na platformie w lawie, naprzeciwko Fragmentu Rudy i trochę amunicji energetycznej w małej osłoniętej wnęce.
Może to być trudne do zauważenia ze względu na kąt kamery, ale nad górną krawędzią pola siłowego jest wąska szczelina, w której możesz wrzucić granat do wnęki. Zrób to, aby zniszczyć przełącznik i zrzucić pole, a następnie złap towar.
#5: Zaczynając od urządzenia portalowego, skręć w prawo, wejdź do budynku i przejdź przez most do odblokowanych drzwi. Zaraz za nim zabij zombie, a następnie odbij granat od świecących ikon na ścianach do zapieczętowanego pomieszczenia po lewej stronie.
Spowoduje to zrzucenie pola siłowego i złapanie kolejnej kamizelki pancernej.
#6: Z pokoju, w którym znalazłeś żółty klucz, przejdź przez duże podwójne drzwi w sąsiednim pokoju. U podstawy rampy wejdź w interakcję z częścią ściany, która jest zakreślona poniżej – tak, to jedna z tych ponownie sekrety – aby odsłonić sekretne drzwi.
Wejdź i wjedź windą na wyższy poziom. Znajdziesz tutaj terminal wiedzy, kilka odłamków zbroi i fragment rudy, który można było zobaczyć z pokoju przesłuchań.
#7: Wychodząc z placówki, w której przechowywany był żółty klucz, wejdziesz do pokoju z pomalowanymi na żółto ścianami z windą po jednej stronie. Ze szczytu windy skocz z rozbiegu do przedziału po drugiej stronie pomieszczenia, w którym znajduje się apteczka.
Prowadzi to do ogromnego zapasu amunicji energetycznej, a także do dziury w podłodze, która prowadzi do zapieczętowanego fragmentu rudy.
Fragmenty rudy: 9
#1: Zobacz Sekret #1 powyżej.
#2: Aktywuj ruchome platformy z boku dużego cylindrycznego budynku i podjedź nimi do ukrytej komnaty ze zbroją, tak jak w Sekretie #2 powyżej.
Stamtąd odwróć się i zwróć się twarzą do głównej bramy, a następnie skocz sprintem przez prawe drzwi, aby wylądować na półce przed tobą.
Na tej półce znajduje się otwarty otwór wentylacyjny (zakreślony poniżej), w którym znajduje się fragment rudy.
Jest to możliwe bez butów z podwójnym skokiem, choć trudne; musisz zsynchronizować swój skok, aby pokrywał się z prawą ruchomą platformą znajdującą się w najwyższym punkcie. Z butami to zupa z kaczki.
#3: Zobacz Sekret #3 powyżej.
#4: Zobacz Sekret #4 powyżej.
#5: Po zdobyciu zielonego klucza wyjdziesz z powrotem na zewnątrz przy dużym zielonym budynku z cylindrem. Użyj nowego klucza, aby otworzyć zamknięte drzwi na parterze.
W środku znajdziesz zombie-snajpera i dwóch Biesów strzegących windy. Zajmij się nimi i zjedź windą na dół, aby znaleźć Fragment Rudy i tonę amunicji chaosu.
#6: Kiedy znajdziesz żółty klucz, naciśnij przełącznik na ścianie obok niego, aby otworzyć cele po obu stronach pokoju i pozwolić czterem biesom wyjść do zabawy. W jednej z ich komórek znajduje się Fragment Rudy. Dla atmosfery. Lub coś.
#7: Zobacz Sekret #6 powyżej.
#8: Zobacz Sekret #7 powyżej.
#9: Gdy wyjdziesz z budynku, w którym znalazłeś żółty klucz, wylądujesz na półce na tyłach pomieszczenia z urządzeniami portalowymi. Prowadzi to do zamkniętych na żółto drzwi, za którymi znajdziesz Lunger, dwa duże pakiety rakiet i Fragment Rudy.
Mając 9 fragmentów rudy z wykopalisk (lub 8, jeśli zdecydujesz się na razie pominąć #2), możesz wrócić do sklepu w pobliżu paliwa, aby odebrać buty z podwójnym skokiem.
Chociaż sam wzrost z butów nie jest tak imponujący, to daje ci trochę większy zasięg w pionie. Jego prawdziwym bonusem jest możliwość wydłużenia czasu zawieszenia, skacząc na wysokość twojego łuku poziomego. W połączeniu z powietrzną deską rozdzielczą, kolejnym dużym ulepszeniem, możesz pokryć działka przestrzeni bez dotykania ziemi.
Zakładając, że poświęcisz trochę czasu na zebranie skomplikowanych fragmentów rudy z paliwa i wykopalisk, pozostawi ci to 4 w rezerwie, gdy udasz się do Zdrajcanastępny odcinek.