Niebo i piekło. Zaszalejmy.
Spis treści[Hide][Show]
To byłby dziwny czas na zdobycie religii, ale to ostatnia rzecz, o którą powinieneś się martwić. Jedno z głównych miejsc kultu na asteroidzie zostało zarekwirowane i przekształcone w nowe miejsce dla eksperymentów portalu ludzkiego wojska. Oznacza to, że to najlepsza droga, by podążać za inwazją Prodean z powrotem do jej źródła.
Oto jak znaleźć wszystkie ukryte łupy w Atonement, ostatnim etapie przed oficjalnym wejściem w początek Zdrajcakoniec gry.
Sekrety Prodeusa i przewodniki po rudach:
Sacrum | Badania | Paliwo | Nieszczęśnik | Geneza, część 1 | Księga Rodzaju, część 2 | Wykop | Generator chaosu | Pamięci | Strzelec | Zejście | Zagrożenie | Topnienie | Kuźnia | Korupcja | Pokuta
Próby: Strzelba | Niszczarki | Rakiety
Odnalezienie wszystkich sekretów i rudy podczas pokuty
Główną sztuczką Pokuty, gdy wyjdziesz do głównego obszaru, jest to, że próbujesz wzmocnić wyjście, niszcząc trzy zamki portalowe, do których wejścia znajdują się w trzech oddzielnych częściach kompleksu kaplic.
Możesz przejść do dwóch pierwszych zamków portalowych w dowolnej kolejności, ale tylko jeden z dwóch obszarów ma jakieś sekrety lub rudę, a to ten, który składa się z jednego długiego, wysokiego korytarza. Drugi to po prostu potworna arena z dziwnym wodospadem błota, co wskazuje, że koloniści górniczy byli albo naprawdę kiepscy w hydraulice, albo w oddaniu.
Sekrety: 4
#1: W głównej komnacie z portalem sprawdź za głównym filarem. Są tu dwa nieśmiałe zombie, strzegące terminalu wiedzy i tajnej skrytki z zapasami, w której znajduje się Fragment Rudy.
Aby otworzyć okno na skrytce, spójrz na wprost niego na ściemniacz z boku pobliskiej kolumny wsporczej. Żenująco łatwo to przegapić, a przynajmniej tak jest, jeśli jesteś mną.
#2: Po aktywowaniu przełącznika w głównej komorze portalu i otrzymaniu błędu „brak tablicy danych”, wróć do lobby. Idź w prawo, do długiego korytarza. Jeśli staniesz na pierwszej platformie, do której dojdziesz, odwrócisz się i spojrzysz w górę, zauważysz przełącznik pod sufitem.
Strzel w nią, by uruchomić ukrytą windę na platformie. Z niej możesz przeskoczyć do alkowy, w której znajdziesz amunicję i fragment rudy.
Przydatna uwaga dotycząca przeciwdziałania frustracji: ta winda jest zaprogramowana tak, aby automatycznie cofała się po kilku sekundach. Jeśli strzelisz w przełącznik, gdy tak naprawdę nie stoisz na podnośniku, kosztuje to tylko czas.
#3: Wyłączenie dwóch pierwszych zamków portalowych spowoduje uruchomienie windy w holu kaplicy, która zawiezie cię na jej najwyższe piętro. Gdy wyjdziesz z pokoju na szczycie tej windy, skręć w prawo i spójrz w górę.
Wysoko na ścianie (na górze) znajduje się przełącznik. Strzel w nią, by wysunąć most ze ściany pod nim i otwórz tajne drzwi, w których znajdziesz mnóstwo amunicji i Automapę tego poziomu.
#4: W Archiwum, zanim rzucisz główny przełącznik i odłożysz tablicę danych portalu wyjściowego, przejdź na przeciwną stronę pomieszczenia od punktu wejścia.
Nad łukiem znajduje się kolejny przełącznik ścienny (powyżej). Strzel w nią, aby odsłonić tajny schowek na rampie pod nim. W środku znajdziesz trochę amunicji chaosu i fragment rudy.
Fragmenty rudy: 7
#1: Gdy wejdziesz do centralnego centrum poziomu, znajdziesz to na otwartej przestrzeni.
#2: Zobacz Sekret #1 powyżej.
#3: Zobacz Sekret #2 powyżej.
#4: Na szczycie windy w holu odwróć się, aby zobaczyć ten fragment rudy po drugiej stronie zakratowanego okna. Sztuczka polega na tym, że nie ma żadnej sztuczki; brakuje jednego z prętów, co daje ci wystarczająco dużo prześwitu, aby po prostu przeskoczyć przez okno i zabrać rudę. Jak być może nie zdawałeś sobie sprawy, statek Prodean może zmieścić się w każdej przestrzeni, w którą może wcisnąć głowę.
#5: Zanim wejdziesz w drzwi do trzeciego portalu, odwróć się i podążaj kładką aż do jej końca. Prowadzi do Fragmentu Rudy, który jest trzymany na otwartej przestrzeni, wraz z kilkoma dużymi paczkami amunicji. Zbliżanie się do niego powoduje pojawienie się dwóch zombie ze strzelbą, więc upewnij się, że idziesz w tę stronę, jeśli chcesz uzyskać 100% zabójstw.
#6: Dziwny filar z kutego żelaza na środku pomieszczenia przed trzecim portalem ma Fragment Rudy w przegrodzie z boku (zakreślony poniżej).
#7: Zobacz Sekret #4 powyżej.
Clearing Atonement daje ci dostęp do Holoface Archive, etapu niezwiązanego z walką, który istnieje jako (inna) sala sław dla ZdrajcaWspierający Kickstartera. Podczas gdy Archiwum Holoface, podobnie jak Sklepy, jest oznaczone, aby nie było przydatne do trofeów/osiągnięć, takich jak Pacyfista lub Rodzaj wielkiej sprawyzawiera 2 darmowe fragmenty rudy.
Przejście przez Zadośćuczynienie otwiera również Portal na mapie świata, który przeniesie Cię do wymiaru Prodean, czyli miejsca kilku następnych poziomów w Zdrajcapierwsza kampania. Przygotuj się na duży skok trudności.