To moja wina. Pomyślałem sobie: „Cóż, przynajmniej nie zamarznę na śmierć”. Następna rzecz, którą wiesz…
Dobra wiadomość jest taka, że problemy z zapasami się skończyły. Zła wiadomość jest taka wszystko inne: nawet w swoim wymyślnym nowym kostiumie środowiskowym jesteś uwięziony na zewnątrz na zamarzniętym piekielnym księżycu, otoczony przez ludzi, którzy albo są martwi, albo nie tak martwi, jak byś chciał.
Oto jak zdobyć wszystkie implanty CORE i dzienniki audio w „Zagubieni”, rozdziale 5 Protokół Callisto.
Protokół Callisto, rozdział 5: Wszystkie dzienniki audio / Bios implantów
Jedna przydatna wskazówka, jak przejść przez ten etap: nie wszystkie zamrożone zwłoki, na które natrafisz, są w rzeczywistości zwłokami. Jeśli nie chcesz marnować amunicji na szybkie dwukrotne dotknięcie, możesz użyć swojego GRP na potencjalnym biofagu. Jeśli faktycznie go złapiesz, czekał na ciebie w zasadzce, a teraz możesz śmiało rzucić nim w coś ostrego, aby łatwo zabić.
Miranda Kristofich #1: Terraformacja
Kiedy po raz pierwszy będziesz miał szansę dostać się do schronienia, znajdziesz się w budynku oznaczonym jako C2 Surface Exploration. Zanim jednak wejdziesz do środka, miń otwarte drzwi do C2, po lewej stronie.
Doprowadzi cię to do zawalonego magazynu. Jedyne, co tu znajdziesz, to dziennik Kristoficha, który leży na półkach po lewej stronie.
Richarda Cidsa
Jest to wymagane, aby przejść dalej z rozdziałem. Po wygraniu zasadzki na dziedzińcu musisz znaleźć zwłoki Cidsa, aby wezwać windę. Jeśli cofniesz się do odległego rogu dziedzińca, jedne z drzwi otworzą się gwałtownie i ostatni biofag rzuci się na ciebie.
Poradź sobie z tym, a znajdziesz Cida na podłodze pokoju, w którym się znajdował. Ma też kilka zrzutów amunicji i wtryskiwacz zdrowia, więc niezależnie od tego warto byłoby się wybrać.
Porucznik Devon Wayne #1: Zamknij bramę
Ponownie musisz znaleźć implant Wayne’a, zanim będziesz mógł przejść dalej. Na szczęście jest na otwartej przestrzeni w pokoju kontrolnym pierwszego garażu.
OFC. Aarona Taycho
To strażnik, który w jakiś sposób został zaklinowany w generatorze drugiego garażu. Musisz „uwolnić” Taycho – czytaj: zmiażdżyć go do końca – aby ponownie aktywować moc, więc znowu nie możesz opuścić tego rozdziału bez dotknięcia nim bazy.
Max Barrow # 1: Zmartwienie Maxa
Po powrocie na statek Jacoba zauważysz, że ktoś otworzył drzwi do koi Maxa, która znajduje się tuż obok koi Jacoba. Weź dziennik audio ze stołu i staraj się nie patrzeć na rysunki na ścianie.
sierż. Scott Dvitny # 1: Eliminacja
Po przejechaniu przez miejsce katastrofy Dani automatycznie zawiezie cię do kolejnej zatoki samochodowej. W pierwszym dużym pomieszczeniu, zanim pójdziesz za nią, sprawdź tył zaparkowanego ratraka przy schodach. Martwy facet w środku ma implant, który możesz przesunąć.
Dr Caitlyn Mahler nr 4: Przesyłki
Kiedy Dani zasugeruje, abyś się rozejrzał, podczas gdy ona hakuje windę, sprawdź balkon z widokiem na okolicę. Jest na nim trochę kontrabandy, którą można sprzedać, a jeden z dzienników audio Mahlera został pozostawiony na skrzyni obok schodów.