Koreański przemysł gier w dużej mierze zależy od sukcesu tej jednej gry.
Striking Distance Studios wydało nową łatkę poprawiającą wydajność komputera PC w swojej debiutanckiej grze, Protokół Callisto.
Studio udostępniło tę informację na oficjalnym Twitterze gry:
„Słuchamy waszych opinii i ciężko pracujemy nad dalszą optymalizacją wydajności komputera. Dzisiaj opublikowaliśmy nową aktualizację na PC, która poprawia buforowanie PSO i jeszcze bardziej ogranicza wszelkie problemy z zacinaniem się. Obecnie trwają prace nad dodatkowymi optymalizacjami na PC i konsole. Bądźcie czujni.”
Komentarze do tego tweeta spotkały się z mieszanym przyjęciem, a niektórzy są wdzięczni za szybkie wprowadzenie poprawek. Wciąż są inni gracze, którzy powołują się na swoje potężne wersje na PC i wskazują, że nadal nie potrafią dobrze uruchomić gry.
Wielu graczy nie zauważyło, że deweloperzy wyraźnie spieszyli się z wydaniem łatek tak szybko, jak to możliwe, co zgadza się z naszymi raportami. W rzeczywistości najnowsza łatka Striking Distance Studios wydana do gry miała miejsce zaledwie kilka dni temu, 3 grudnia 2022 r.
Jeśli ich zaangażowanie w naprawianie gry jest godne pochwały, decyzja o wydaniu gry przed naprawieniem wszystkich tych problemów nie była. Glen Schofield stwierdził w swoich odpowiedziach na Twitterze, że tak naprawdę nie spodziewali się takich problemów podczas premiery, i podał brak doświadczenia studia gier jako powód, dla którego nie byli w stanie złapać tych problemów.
Jak informowaliśmy wczoraj, Glen ujawnił również, że był jeden mały błąd z nieprawidłowym plikiem, który spowodował problemy podczas premiery, ale doświadczenie graczy na wszystkich platformach wskazuje, że ten jeden problem nie mógł być jedynym problemem.
Podczas gdy Glen sam jest weteranem tworzenia gier, a Striking Distance Studios obejmuje wielu jego byłych kolegów z Sledgehammer Games i Visceral Games, samo studio jest nową firmą, a ich zamożna firma macierzysta, Krafton, jest również stosunkowo nowa w grach wideo wydawniczy.
Krafton jest wydawcą globalnego mobilnego hitu PUBGi tylko dzięki tej grze jest jednym z największych i odnoszących największe sukcesy wydawców na świecie. W rzeczywistości zwrócili się do Glena, aby założył to nowe studio, a następnie wyprodukował tę nową grę, która pierwotnie miała być osadzona w tym samym PUBG wszechświat.
Wcześniej zauważyliśmy, że koreańskie firmy produkujące gry, takie jak Krafton i NCSoft, były zainteresowane przebiciem się do Ameryki od lat, a nawet dziesięcioleci. Podczas gdy inne gry są planowane, aby zrobić to samo w przyszłości, na przykład NCSoft LLL, to wydanie ma wiele za sobą i byłoby ogromnym ciosem dla tego celu. Ze względu na nowe studio, a także przyszłe perspektywy Korei w globalnym przemyśle gier, Striking Distance Studios musi zmienić tę grę.
Źródło: Świergot