Cyberpunk 2.0 wprowadza zupełnie nowy system rozwoju umiejętności, który pasywnie podnosi poziom, gdy dobrze sobie radzisz w walce i innych zadaniach. Istnieje pięć różnych umiejętności: Łowca głów, Netrunner, Shinobi, Solo i Inżynier. Każdy z nich będzie awansował, wykonując określoną czynność, a każdy nowy poziom przyniesie graczowi premię. W tym przewodniku omówimy umiejętność Solo, jej postępy oraz sposoby szybkiego zwiększania jej poziomu w Cyberpunk 2077.
Jak zwiększyć poziom umiejętności solo w Cyberpunk 2077
Gracz może podnieść poziom umiejętności solo w Cyberpunk 2077 poprzez pokonując wrogów brutalną siłą z określoną bronią, w tym strzelbami, LKM-ami, maczugami lub bronią Gorilla Arms. Biorąc pod uwagę, że wszystkie te bronie są niezwykle potężne, latanie po poziomach w trybie Solo jest proste. Polecam zaopatrzyć się w Gorilla Arms, gdyż pozwalają one na szybkie zabicie i skuteczne zakończenie walki. Gracze mogą łatwo zdobyć Gorilla Arms odwiedzając dowolnego Ripperdoc’a i wybranie „Broń”.
Powiązany: Przewodnik po poziomowaniu umiejętności Headhuntera w grze Cyberpunk 2077
Szybkie zwiększanie poziomu Solo jest tak proste, jak angażując się w walkę tak często, jak to możliwe z powyższym broń ciężka i tępa. Na ulicach znajdziesz mnóstwo przypadkowych spotkań, dzięki którym będziesz mógł zbliżyć się do siebie dzięki potokowi ataków zadających duże obrażenia. Dowiedzieć się, kiedy zdobywasz poziomy, nie powinno zająć zbyt dużo czasu, ponieważ gra poinformuje Cię o każdym wzroście umiejętności. Możesz także sprawdzić swój postęp, przechodząc do sekcji „Postać” w menu głównym i wybierając „Postęp umiejętności” w prawym dolnym rogu ekranu.
Awansowanie poprzez umiejętność solo zapewni premie dla twojej postaci, które skupiają się na zwiększeniu udźwigu, zdrowiu, dodatkowych punktach talentów i większych obrażeniach zadawanych pięściami i atakami w zwarciu. Poniżej znajduje się lista nagród za zwiększenie umiejętności solo w grze Cyberpunk 2077.
- Poziom 5: Zwiększa udźwig o 50
- Poziom 10: Zwiększa zdrowie o 10
- Poziom 15: +1 punkt umiejętności
- Poziom 20: Pięści i Ramiona Goryla zadają 20% obrażeń i 205 prędkości ataku. Pięści również mają szansę zastosować Krwawienie.
- Poziom 25: Zwiększa nośność o 100.
- Poziom 30: Zwiększa zdrowie o 15.
- Poziom 35: +1 punkt umiejętności
- Poziom 40: +10% szansy na trafienie krytyczne przeciwko wrogom w promieniu 5 m.
- Poziom 45: +25% obrażeń przy silnych atakach i szybkich atakach wręcz.
- Poziom 50: +25% zdrowia po wykonaniu ciosu kończącego
- Poziom 55: Kiedy Przypływ Adrenaliny jest aktywny, Adrenalina zanika o 50% wolniej i nie może spaść poniżej 10%.
- Poziom 60: Kiedy Berserk jest aktywny: +30% progu zdrowia wroga, aby wykonać ciosy kończące. +50% zdrowia za wykonanie ciosów kończących. +30% czasu trwania szału.
Co pięć poziomów umiejętności solo otrzymasz premię. Ostatnie dwa bonusy będą szczególnie przydatne, jeśli umieścisz punkty w drzewku cech Body. Osiągnięcie poziomu 60 może wydawać się trudne, ale nie powinno być zbyt trudne, jeśli stale angażujesz się w walkę najcięższą bronią, jaką możesz znaleźć.
– Ten artykuł został zaktualizowany 13 października 2023 r