Nie wiem kim jestem, ale wiem, że muszę się podrapać.
Spis treści[Hide][Show]
Zabłąkany to doskonały symulator kota. Mechanika gry pozwala graczom objąć swojego wewnętrznego kota za pomocą dedykowanego przycisku „miau”, a także innych działań specyficznych dla kotów, które możesz wykonać w całej grze, takich jak przytulanie się do innych kotów i robotów, przemykanie się przez ciasne przestrzenie i, oczywiście drapanie rzeczy.
Trofeum „Terytorium” prosi gracza o „drapanie w każdym rozdziale”, co oznacza, że gracze będą musieli mieć oczy szeroko otwarte na miejsca, w których mogą zacząć drapać. Jeśli wiesz, gdzie szukać, nie są one zbyt trudne do znalezienia, ale łatwo je przegapić, jeśli nie masz otwartych oczu na wszystkie 12 rozdziałów.
Ten poradnik jest w toku.
Więcej bezpański przewodników:
| Ile rozdziałów jest w Zabłąkany? | Przewodnik po trofeach No More Lives | Rozdział 3: Lokalizacje rozładowanych baterii | Przewodnik po trofeach produktywnego dnia | Przewodnik po trofeach Boom Chat Kalaka | Gdzie używać poncza | Wszystkie lokalizacje z nutami – przewodnik po trofeach Meowlody | Curiosity Killed the Cat Trophy Poradnik | Jak znaleźć odznakę policyjną |
Rozdział 1: Wewnątrz miejsca zarysowania ściany
Miejsce drapania w rozdziale 1 znajduje się na samym początku, kiedy masz pełną kontrolę nad swoim kotem. Wypełnij początkowe pozdrowienia dla kotów, gdy będziesz zaszyty podczas burzy, a następnie obejrzyj scenkę, w której ty i inne koty schodzicie na ziemię. Podążaj główną ścieżką, a po wskoczeniu na drugą półkę, zaraz po lewej znajdziesz drzewo zdrapek.
Pierwsze miejsce jest trudne do przeoczenia, ponieważ jeden z twoich kocich przyjaciół powinien już tam być, idąc do miasta na drzewie. Wejdź w interakcję z drzewem za pomocą przycisku trójkąta i zacznij drapać za pomocą spustów.
Rozdział 2: Zdrapka w Martwym Mieście
W rozdziale 2 Twój kot błąka się po opustoszałych ulicach miasta w poszukiwaniu pomocy. Po przejściu główną ścieżką natkniesz się na komunikaty pomocy w postaci neonów i ekranów telewizorów. Gdy dotrzesz do miejsca, w którym zrzucisz puszki z farbą z półki, znajdziesz się na drugim miejscu zdrapania.
Zrzuć niebieską puszkę z farbą z dachu, rozbijając szybę poniżej. Gdy zeskoczysz przez rozbite okno, znajdziesz się w sypialni z łóżkiem piętrowym. Oba dywaniki w środku można zarysować. Wejdź z nimi w interakcję, a następnie zdrap.
Rozdział 3: Płaskie zadrapanie
Miejsce zarysowania dla ZabłąkanyCzwarty rozdział, Mieszkanie, znajduje się na samym początku poziomu. Rozdział 4 zaczyna się zaraz po wejściu do mieszkania z ciepłym, pomarańczowym światłem, a miejsce zadrapania znajduje się w drugim pokoju, do którego wejdziesz, podążając ścieżką krytyczną.
Zanim zaczniesz pisać na klawiaturze, na prawo od drzwi, w miejscu, w którym wszedłeś do małego aneksu kuchennego, znajdziesz miejsce do rysowania dywanu. Podrap go, a następnie wskocz na stół w drugiej połowie pokoju i zacznij pisać.
Rozdział 4: Miejsce zdrapania w slumsach
Zadrapanie w rozdziale 4 można łatwo przeoczyć, jeśli nie masz na to oczu. Podążaj krytyczną ścieżką gry, aż zaczniesz napotykać roboty, które zaczną przed tobą uciekać. Idź dalej, aż spotkasz Strażnika, robota, który trzyma włócznię, która mówi, że jesteś mile widziany w ich mieście, o ile nikogo nie skrzywdzisz.
Po rozmowie ze Strażnikiem otworzą się za nim drzwi garażu i odsłonią garść robotów w szalach. Przed nimi jest czwarte miejsce do zdrapania, kolejny dywan. Wejdź do środka grupy botów i podrap się do woli. W Slumsach jest wiele zadrapań, więc nie jest to jedyne miejsce, ale zdecydowanie najłatwiejsze.
Rozdział 5: Punkt drapania na dachach
Gdy tylko pojawi się ekran przejścia Rozdziału 5, znajdziesz się na dachu tuż obok dywanu. Daj mu draśnięcie, a potem ruszaj w drogę.
Rozdział 6: Slumsy, część 2 Zdrapka
Ponieważ wracasz do slumsów w rozdziale 6, masz dostęp do tych samych miejsc, co w rozdziale 4. Ponieważ rozdział zaczynasz w mieszkaniu Momo, na samym początku znajdziesz miejsce do zdrapania. forma jednego z dywanów Momo.
Rozdział 7: Ślepy zaułek Zdrapka
W rozdziale 7 jest tylko jedno zadrapanie (które udało mi się znaleźć), więc musisz się upewnić, że je znajdziesz, w przeciwnym razie będziesz musiał powtórzyć rozdział w celu zdobycia trofeum. Miejsce jest w laboratorium Doca. Po przebiegnięciu przez Zurków i dotarciu do laboratorium, Doktorek opowie ci wszystko o sposobie walki z nimi. Zamiast podążać za nim po domu, udaj się na najniższy poziom i znajdź miejsce zadrapania na ścianie obok jego biurka.
Rozdział 8: Punkt zdrapki w kanałach
Podobnie jak w rozdziale 7, uważam, że w The Sewers jest tylko jedno miejsce, w którym jeśli przegapisz, będziesz musiał powtórzyć. Miejsce zdrapania znajduje się w obszarze kanałów po zhakowaniu dwóch terminali w celu otwarcia drzwi. Po przejściu wejdź po schodach, a znajdziesz mały kawałek tektury, który możesz podrapać.
Rozdział 9: Miejsce zarysowania Antvillage
W Antvillage jest wiele różnych miejsc do zdrapania. Wszędzie porozrzucane są kanapy i dywaniki, ale pierwszy i najłatwiejszy do znalezienia znajduje się zaraz po wejściu do wioski. B-12 powie, że nie jest w nastroju do rozmowy po ujawnieniu historii, a pierwszy pokój, do którego wejdziesz, będzie miał miejsce na ścianie obok dwóch robotów siedzących na piętrowym łóżku.
Rozdział 10: Punkt zdrapki w centrum miasta
Ponieważ Midtown jest tak obszernym rozdziałem, jest wiele miejsc do zdrapania. Pierwszy znajdziesz zaraz po wejściu do miasta. Miniesz Peacemaker 22106 w drodze po schodach, zaraz po wejściu do miasta. Po prawej stronie zauważysz mały pokój z robotem siedzącym na kanapie i czytającym książkę. Podejdź do kanapy, a zostaniesz poproszony o podrapanie.
Rozdziały 11 i 12 już wkrótce!