Jest to z pewnością trend, który, mamy nadzieję, utrzyma się w branży gier.
Relic ujawniło, że pomimo rozstania się z byłym wydawcą, będą nadal tworzyć gry wideo we współpracy z firmą Sega.
Wczoraj informowaliśmy, że firma Sega sprzedała Relic prywatnemu inwestorowi. Technicznie rzecz biorąc, ponieważ Relic nie został przejęty przez nowego wydawcę, takiego jak Microsoft czy Take-Two Interactive, oznacza to, że jest to niezależne studio gier.
Dziś Relikt wspólny wiadomość na Twitterze na temat ich przyszłości. Oni powiedzieli:
„Mamy ważny komunikat dla naszych graczy i fanów”.
Dzięki zewnętrznemu inwestorowi Relic Entertainment stanie się niezależnym studiem deweloperskim. To dla nas ogromna zmiana, ale jedno się nie zmienia: chcemy tworzyć niesamowite doświadczenia dla naszych graczy.
CZYTAJ TAKŻE Firesprite Games zarzuca Sony niewłaściwe zarządzanie i toksyczną kulturę w związku ze zwolnieniami
Naszym fanom chcemy zapewnić, że będziemy nadal wspierać nasze tytuły, w tym Company of Heroes 3 – z niecierpliwością czekamy na kwietniową aktualizację 1.6, zawierającą nową zawartość i funkcje, o które prosiła nasza społeczność.
Chcemy podziękować firmie Sega, której wsparcie przez lata i wskazówki podczas tej zmiany odegrały kluczową rolę w naszym sukcesie. Być może wypadliśmy z działalności Segi, ale pozostaniemy przyjaciółmi i współpracownikami.
Jesteśmy podekscytowani kolejnym rozdziałem dla Relic i mamy nadzieję, że wszyscy dołączycie do nas w tworzeniu nowych doświadczeń dla naszych fanów na całym świecie.
CZYTAJ TAKŻE Dogmat smoka 2: Jak zmienić swój wygląd
Więc to jest to. Sega zwolniła już kilka osób w Relic, a teraz nie są już właścicielami studia, ale wydaje się, że do tego rozstania nie doszło ze względu na tak wielką urazę między nimi.
Może się zdarzyć, że Relic postrzega te zwolnienia jako wynik kiepskich interesów firmy Sega, a nie postrzega swojego poprzedniego właściciela jako działającego w złej wierze lub podejmującego takie decyzje z powodu niekompetencji.
Wydaje się, że jest to pozytywny ruch dla Relic, tak samo jak dla Toys for Bob. Wielu fanów z pewnością uważa, że wszystkie te firmy produkujące gry przejmując studia stwarzały dla nich dodatkowe niepotrzebne ryzyko.
CZYTAJ TAKŻE 28 najlepszych gier z otwartym światem na PlayStation 5 wszechczasów
Może więc w tym kierunku branża powinna teraz pójść do przodu. Gdyby więcej z nich wróciło do niezależności, nastąpiłoby większe oddzielenie od nich i ich wydawców, co również ułatwiłoby rozłożenie ryzyka, zamiast ułatwiać ludziom utratę pracy, osobom, które musiały ich gry są lepsze.
Być może oznacza to również początek zmiany sytuacji w firmie Sega, ponieważ wydaje się, że w najbliższej przyszłości firma zacznie bardziej skupiać się na wznowieniu klasycznych serii Sega.
Powiązany