Spis treści[Hide][Show]
Każdy główny obszar w Remake Silent Hill 2 zawiera nadrzędną łamigłówkę, nad rozwiązaniem której gracze pracują. W przypadku szpitala Brookhaven tą wielką łamigłówką jest łamigłówka z ręką w biurze dyrektora. Zadając graczom zadanie rozwinięcia zaciśniętej i wytrącającej z równowagi dłoni manekina trzymającego klucz, ta łamigłówka obejmuje kilka innych mniejszych łamigłówek, które należy ukończyć, aby zdobyć ważne przedmioty. Jeśli chodzi o graczy, którzy potrzebują pomocy w wyśledzeniu wszystkiego, co potrzebne do otwarcia tej ręki, jestem do Twojej dyspozycji! Ten przewodnik pokaże graczom, jak ukończyć łamigłówkę z biurem dyrektora szpitala w Brookhaven Remake Silent Hill 2.
Więcej przewodników po remake'u Silent Hill 2
Pełna lista osiągnięć i trofeów | Jak długi jest remake Silent Hill 2? | Jak zapisać | Wood Side Apartments Pokój 206 Kod sejfu | Przewodnik po łamigłówkach z szafką na monety Wood Side | Apartamenty Blue Creek Pokój 307 Radio Puzzle Przewodnik | Apartamenty Blue Creek Pokój 210 Przewodnik po łamigłówkach dla ptaków | Pokój w apartamentach Blue Creek 202 Przewodnik po łamigłówkach | Przewodnik po zegarze w apartamentach Blue Creek | Przewodnik po walce z bossem Głowa Piramidy | Kod bezpieczeństwa Jacks Inn | Przewodnik po trofeach Resztki | Gdzie znaleźć dźwignię podnośnika garażowego | Jak zdobyć strzelbę
Jak rozwiązać zagadkę z ręką w biurze dyrektora w remake'u Silent Hill 2
Tę łamigłówkę można znaleźć w Gabinecie Dyrektora na drugim piętrze szpitala Brookhaven. Do tego obszaru można dotrzeć po zdobyciu klucza do piwnicy z recepcji i ponownym uruchomieniu generatora. Po scence przedstawiającej chorobę Marii, idź korytarzem na zachód od pokoju, w którym Maria odpoczywa, a następnie idź korytarzem, gdzie znajdziesz pierwszą Pielęgniarkę Bąbelkowej Głowy. Na południowym krańcu tego korytarza znajduje się Gabinet Dyrektora, a na biurku leży zaciśnięta dłoń, wokół której obraca się ta łamigłówka.
Patrząc na Dłoń, w górę jej ramienia biegną trzy przestrzenie, w których można umieścić bransoletki. Są to: Zakrwawiona Bransoletka, Naznaczona Bransoletka i Brudna Bransoletka. Będziesz musiał znaleźć wszystkie te przedmioty, aby zdobyć klucz trzymany przez zamkniętą dłoń i ukończyć zagadkę.
Na prawo od biurka z Ręką znajduje się komoda, na której leżą trzy notatki. Każda z tych notatek to raport dotyczący więźniów, którzy nosili bransoletki, które musisz teraz wyśledzić. W tych notatkach znajdziesz pierwsze wskazówki, gdzie znaleźć każdą z bransoletek.
Oto nasz pełny opis znalezienia wszystkich 3 bransoletek więźniów w Zagadce Ręki Dyrektora.
Oznaczona bransoletka
Marked Bransoletka to najprostsza bransoletka do zdobycia, ponieważ wymaga tylko klucza. wyjdź z Gabinetu Dyrektora i skręć w lewo. Na końcu korytarza skręć w prawo i idź do końca korytarza, aby dotrzeć do północno-zachodniego narożnika drugiego piętra. Tutaj znajdziesz salon pielęgniarek. Na stole przed telewizorem wyświetlającym zakłócenia leży klucz do pokoju L1, którego można użyć do otwarcia drzwi znajdujących się w korytarzu, którym dotarłeś do pokoju pielęgniarek.
Idź do pokoju L1 i użyj klucza, aby dostać się do środka. Będzie tam pudełko, które można przenieść na ścianę z oknem na górze. Przysuń skrzynkę do ściany, wdrap się na nią, a następnie wdrap się przez otwarte okno. Przejdź przez ścianę po prawej stronie i podążaj ścieżką do pomieszczenia gospodarczego. W ścianie będzie mała dziura. Wejdź z nim w interakcję, aby rozpocząć scenkę przerywnikową, w której James wpełza do dziury i spada do pomieszczenia poniżej, na pierwszym piętrze.
Gdy odzyskasz kontrolę nad Jamesem, przejdź przez drzwi i wejdź do pokoju z dokumentacją medyczną. Idź w prawo i poszukaj dużego białego prześcieradła zakrywającego kilka pudeł. Wśród przedmiotów rozrzuconych na tym arkuszu znajduje się Oznaczona Bransoletka.
Brudna bransoletka
Od 1. do 3. piętra Brudna Bransoletka jest zamknięta w Pokoju D1. Wróć do Nurses' Lounge i udaj się pobliskimi schodami na 3. piętro. Na szczycie schodów skręcaj w lewo za rogiem, aż dotrzesz do południowo-zachodniego narożnika trzeciego piętra. Tutaj znajdziesz Pokój D1.
Kłódka blokuje drzwi, a kod można znaleźć, rozwiązując pobliską zagadkę rentgenowską. Możesz zapoznać się z pełnym przewodnikiem Gameranx, jak ukończyć zagadkę rentgenowską. Biorąc to pod uwagę, tak naprawdę nie jesteś zmuszony do rozwiązania tej łamigłówki. Ponieważ kod do kłódki się nie zmienia, nie musisz ukończyć układanki, jeśli znasz już kod. Nawet jeśli znasz kod, pamiętaj, aby rozbić okno po drugiej stronie korytarza prowadzącego do pokoju D1, przeskoczyć przez okno i przejść przez dwoje drzwi, aby dotrzeć do sali egzaminacyjnej 3. Na biurku znajduje się klucz do oddziału wewnętrznego na 1 piętrze, który jest potrzebny do dotarcia obszar z ostatnią Bransoletką.
Kod ujawniony przez zagadkę rentgenowską to 4-37-12.
Wprowadź kod do kłódki, przechodząc w prawo, lewo i prawo, aby ją otworzyć i uzyskać dostęp do pokoju D1. Wewnątrz pokoju znajduje się łóżko. Wejdź z nim w interakcję, a pod kocem znajdziesz Filthy Bransoletkę.
Zakrwawiona bransoletka
Ostatnią bransoletkę można znaleźć poprzez powtórzenie klasycznej łamigłówki. Będziesz musiał znaleźć dwa przedmioty, które można zamienić w żyłkę, aby wyciągnąć przedmiot z odpływu. Pierwszym przedmiotem jest wygięta igła. Wróć na zachodni koniec drugiego piętra i wejdź do damskiej szatni. W rogu pokoju stoi miś z wygiętą igłą na plecach. Wejdź w interakcję z niedźwiedziem, aby zdobyć przedmiot.
Następnym przedmiotem jest narzędzie medyczne. Idź do holu szpitala na pierwszym piętrze, a następnie idź korytarzem na północ, aby znaleźć zamknięte drzwi. Tutaj możesz użyć klucza do wewnętrznego totemu na 1 piętrze. Po przejściu przez drzwi wejdź do pokoju dziennego bezpośrednio za drzwiami, a następnie przejdź na lewą stronę pokoju, aby znaleźć dziurę w ścianie. Przeciśnij się przez nią, aby wejść do apteki. Na lewo od dziury znajduje się okno, przez które możesz przeskoczyć, aby wejść do Ogrodu. Idź do północno-wschodniego rogu Ogrodu i przejdź przez Szklarnię, aby wejść do Basenu. Idź na drugi koniec basenu i do kabiny prysznicowej. W południowo-wschodniej części tego pokoju, na zlewie, znajduje się rura medyczna.
Wróć do apteki i połącz rurkę medyczną z wygiętą igłą, aby stworzyć rurkę medyczną z dołączonym Bentem Beedke. Wiem, sprytne imię. Użyj tego przedmiotu na otwartym odpływie w rogu apteki, aby wyłowić klucz konserwacyjny.
Wróć do Basenu. W południowo-zachodnim narożniku tego obszaru znajduje się zamknięty właz konserwacyjny. Użyj nowo zdobytego klucza, aby otworzyć właz, a następnie przekręć zawór w środku, aby spuścić wodę z kałuży.
Wejdź na głęboką część basenu i znajdź popękaną ścianę z narysowanym okiem. Użyj stalowej rury, aby uderzyć w ścianę, a w dziurze za okiem znajdziesz Zakrwawioną Bransoletkę.
Ukończenie Zagadki Ręki Dyrektora
Mając już wszystkie bransoletki, wróć do Gabinetu Dyrektora. Umieść Zakrwawioną Bransoletkę na górze, Naznaczoną Bransoletkę na środku, a Brudną Bransoletkę na dole. Gdy wszystkie bransoletki znajdą się na właściwym miejscu, zacznij je obracać, aż każda z nich odkryje numer. Wyświetlane liczby są takie same podczas każdej rozgrywki i na każdym poziomie trudności łamigłówki.
Sekwencja liczb, którą chcesz ujawnić, to 92 – 45 – 71. Gdy wyświetli się to od góry do dołu, Ręka otworzy się i upuści Klucz do Magazynu Dyrektora. Na tym zakończy się Układanka Ręki Dyrektora! Użyj tego na pobliskich drzwiach w Gabinecie Dyrektora, aby rozpocząć pracę nad Bezpieczną Zagadką Dyrektora.
Teraz wiesz, jak w pełni ukończyć łamigłówkę „Biuro dyrektora Brookhaven”. Remake Silent Hill 2. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby uzyskać więcej aktualności, aktualizacji i przewodników Remake Silent Hill 2 a także inne świetne gry w przyszłości.