Spis treści[Hide][Show]
Puzzle z zegarem to jedna z najbardziej zapadających w pamięć łamigłówek z oryginału Ciche wzgórze 2 i nadal jest obecny w Remake Silent Hill 2. Jest jednak nieco inaczej. Zamiast konieczności odblokowywania wyświetlacza zegara w apartamentach Wood Side, ta ulepszona wersja wymaga wyśledzenia każdej wskazówki zegara w apartamentach Blue Creek. Pozwól nam tutaj, w Gameranx, pomóc każdemu graczowi borykającemu się z tą zmienioną łamigłówką. Ten przewodnik pokaże graczom, jak rozwiązać zagadkę z zegarem w apartamentach Blue Creek Remake Silent Hill 2.
Więcej przewodników po remake'u Silent Hill 2
Pełna lista osiągnięć i trofeów | Jak długi jest remake Silent Hill 2? | Jak zapisać | Nie ma już odwrotu Przewodnik trofeowy | Gdzie znaleźć radio | Kod klawiatury Grand Market | Przewodnik po łamigłówkach z szafy grającej | Jak zdobyć latarkę | Jak zdobyć pistolet | Let's NOT Party Przewodnik po trofeach | Wood Side Apartments Pokój 206 Kod sejfu | Przewodnik po łamigłówkach z szafkami na monety Wood Side Apartments
Jak rozwiązać zagadkę z zegarem w apartamentach Blue Creek w remake'u Silent Hill 2
Zegar można znaleźć w pokoju 212 na drugim piętrze apartamentów Otherworld Blue Creek. Rozpoczniesz w pokoju 208, kiedy zaczniesz w Blue Creek. Aby dotrzeć do Zagadki Zegarowej, idź zachodnim korytarzem, aż dotrzesz do Pokoju 206. Rozbij słabą ścianę, przeciśnij się do pomieszczenia przez dziurę i wejdź do Pokoju 204. Udaj się do korytarza i idź na południe, aż dojdziesz do skrętu w lewo . Na środku tego korytarza znajduje się Pokój 212. Wejdź do środka i znajdź zegar przykryty prześcieradłem.
Po lewej stronie zegara znajduje się rysunek przedstawiający dwie nieoznakowane wskazówki zegara i napis „Scott” pod nimi. Na stole po drugiej stronie pokoju, obok zegara, znajduje się również notatka, która głosi: „Henry boi się Scotta, ucieknie przed nim i ukryje się. Uciekł na zachód, na drugą stronę. Ale Ona przychodzi Lidred z nieznanymi zamiarami, Scott leży twarzą w dół, ślepy na jej zejście.
Ten wiersz i napis na ścianie mówią ci, do czego powinna być nastawiona każda ręka. Wskazówka godzinowa musi być ustawiona na 9, wskazówka minutowa na 2, a wskazówka sekundowa na 3, co oznacza, że czas potrzebny na ukończenie tej łamigłówki wynosi 9:10:15 (co jest takim samym rozwiązaniem jak w oryginalnej grze).
Wskazówka godzinowa
Po znalezieniu Zegara i otaczających go notatek nadszedł czas na odnalezienie wskazówek. Pierwszą z nich, którą znajdziesz, jest Wskazówka godzinowa, znajdująca się na trzecim piętrze w pokoju 307. Wyjdź przez drzwi na prawo od zegara, aby znaleźć wyjście ewakuacyjne, a następnie skręć w lewo, aby znaleźć wejście do pokoju 203. Wewnątrz 203 znajduje się zniszczalna ściana prowadząca do pokoju 205. Wyjdź na korytarz z 205, a następnie wyskocz przez otwarte okno, aby dotrzeć do innej części schodów przeciwpożarowych, które mają schody prowadzące na 3. piętro. Wskocz na pudło na szczycie schodów, a następnie przez otwarte okno do pokoju 303.
Wyjdź na korytarz i idź na północ. Skręć w prawo, a na środku tego korytarza znajduje się pokój 307. Na środku pokoju wisi radio, które musisz obniżyć, aby zdobyć wskazówkę godzinową. Aby wyłączyć radio, musisz znaleźć zawór i użyć go na rurze znajdującej się w bocznym pomieszczeniu Pokoju 309. Gameranx ma pełny przewodnik, jak ukończyć zagadkę radiową w Pokoju 307, więc sprawdź to, jeśli chcesz pełny, szczegółowy przewodnik, jak to zrobić. Tutaj omówimy podstawy.
Wróć na schody przeciwpożarowe, wychodząc tylnymi drzwiami 307, a następnie skręć, aby wejść do pokoju 305. Weź klucz do mieszkania 306 z pobliskiego stołu, a następnie idź w lewo, aby znaleźć zawór. Obróć go, aby usunąć zamknięte drzwi prowadzące do reszty 305.
Idź aż do północnego końca korytarza przed pokojem 305, a następnie skręć w lewo. Wejdź do pokoju za pomocą klucza, a następnie przejdź do pokoju 304, czołgając się przez mały otwór. W 304 jest jeszcze jeden zawór, który poluzuje się, gdy go użyjesz. Gdy zawór się zepsuje, podnieś go i dodaj do swojego ekwipunku.
Po zdobyciu zaworu wróć do pokoju 307 i umieść koło w rurze. Przekręć zawór, aż radio spadnie z dachu. Wejdź w interakcję z radiem, aby podnieść wskazówkę godzinową.
Wróć do pokoju 212 i umieść wskazówkę godzinową na zegarze. Ustaw wskazówkę godzinową na godzinie 9, a zablokuje się na swoim miejscu. Co ważniejsze, odblokuje drzwi znajdujące się na prawo od 212 na schodach przeciwpożarowych, w których wyryto literę „H”. Przejdź przez te drzwi do pokoju 210, aby kontynuować zagadkę z zegarem.
Wskazówka minutowa
Wskazówka minutowa jest łatwa do zdobycia, chociaż jest dość obrzydliwa. Idź do kuchni pokoju 210 i rozbij słabą ścianę. Przeciśnij się przez tę dziurę w ścianie, żeby dostać się do łazienki. Niech James sięgnie do toalety, aby wziąć wskazówkę minutową.
Po wyjściu z łazienki ulegnie ona przemianie, a drzwi „H” zostaną ponownie zamknięte. Aby dotrzeć do Puzzle z Zegarem, musisz ukończyć Puzzle z Ptasią Huśtawką w Pokoju 210. Podobnie jak Puzzle z Radiem, Gameranx zawiera pełny przewodnik, jak ułożyć Puzzle z Ptasią Huśtawką w pokoju 210. Mówiąc prościej, zdobądź figurkę gołębia z półki w pokoju 210. Następnie udaj się do pokoju 211 na dole korytarza przed 210, aby znaleźć drewnianą głowę łabędzia. W łazience pokoju 209, na północ od pokoju 210, znajduje się zniekształcona część figurki.
Połącz Głowę Łabędzia i Zniekształconą Figurkę, aby stworzyć Figurkę Łabędzia. Przejdź do wagi w Pokoju 210 i umieść Gołębia w szczelinie znajdującej się najbardziej na lewo na skali, a następnie umieść Figurkę Łabędzia w szczelinie oddalonej o dwa pola od środka. Waga da ci Skrzydlaty Klucz do odblokowania pobliskich drzwi. Za drzwiami znajduje się dziura w ziemi prowadząca na pierwsze piętro.
Skorzystaj ze schodów po wschodniej stronie tego piętra, aby dotrzeć do części drugiego piętra, na której znajduje się zagadka z zegarem. Umieść wskazówkę minutową na zegarze i ustaw ją na godzinie 2. Spowoduje to zablokowanie go na miejscu i odblokowanie pokoju 209.
Druga ręka
Po dotarciu do zachodniego końca korytarza przed pokojem 212, skręć w prawo, a następnie w lewo, aby znaleźć pokój 202 z wyrytym „M” i wypełnionym ciemami. Będziesz musiał otworzyć kłódkę, która ma okrąg, półksiężyc i czaszkę wyrytą w ścianie obok. Sprawdź poradnik Gameranx, jak ukończyć Puzzle Room 209 Moth Room.
W całym pokoju można znaleźć kilka dużych ćm. Obok obramowanych ćm na ścianie znajduje się również słaba ściana, którą możesz zniszczyć i przecisnąć się. Odsuń komodę w następnym pokoju, aby znaleźć jeszcze 2 ćmy w ramkach. Będziesz musiał policzyć całkowitą liczbę czaszek, księżyców i okręgów, aby znaleźć kombinację liczb na kłódce. Oto pełna lista liczb, które reprezentuje każda ikona:
- Koło: 5
- Czaszka: 2
- Księżyc: 8
Oto zestawienie wszystkich rzeźb i rozwiązań dla poszczególnych trudności:
- Poziom trudności: Koło | Księżyc | Czaszka = 582
- Standardowy poziom trudności: Księżyc – Koło | Czaszka + Koło | Koło – Czaszka = 373
- Poziom trudności: Księżyc + Czaszka – Okrąg | Okrąg x Czaszka – Księżyc | (Czaszka + Księżyc) / Koło = 522
Za drzwiami jest dziura w ścianie, w której znajdziesz Drugie rozdanie.
Ukończenie układanki z zegarem
Teraz, gdy masz już wskazówkę sekundową, wróć do zegara i włóż go do wyświetlacza. Ustaw go na godzinę 3, a ukończysz zagadkę z zegarem. Odblokuje to pobliskie drzwi z przedmiotem kolekcjonerskim Dziwne Zdjęcie, a także drzwi z wyrytą literą „S”, które prowadzą na dziedziniec na pierwszym piętrze. Przejście przez te drzwi prowadzi do pierwszej walki z bossem Pyramid Head, która kończy sekcję Blue Creek Apartments w grze.
Teraz wiesz, jak w pełni ukończyć puzzle z zegarem w apartamentach Blue Creek Remake Silent Hill 2. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Remake Silent Hill 2 a także inne świetne gry w przyszłości.