Spis treści[Hide][Show]
The Oddzielne drogi DLC dla Remake Resident Evil 4 jest znacznie większa, niż się spodziewaliśmy, i zawiera więcej bossów i więcej unikalnych spotkań niż wersja oryginalna. Będziesz musiał walczyć z zupełnie nowym wrogiem, korzystając z jego własnych potężnych sztuczek, a także ze starymi ulubieńcami, takimi jak El Gigante. Ada ma swój własny sposób na każdego z tych bossów, a jej umiejętności mogą całkowicie zmienić sposób, w jaki będziesz chciał grać. Poznaj szczegóły wszystkich bossów w tej nowej historii pobocznej RE4R.
Więcej przewodników po Resident Evil 4 Remake:
Wszystkie skarby wioski | Wszystkie prośby o wioskę | Wszystkie skarby zamku | Wszystkie prośby o zamek | Wszystkie skarby wyspy | Wszystkie prośby o wyspę | Darmowa lokalizacja Red9 | Darmowe lokalizacje CQBR i LE 5 | Wszystkie lokalizacje kasztelańskiego Mechanicznego | Wszystkie ekskluzywne korzyści | Wszystkie bronie i przedmioty kosmetyczne do odblokowania
Rozdział 1 | Przewodniki Bossów
Czarna szata
Pierwszy boss pojawia się zaraz po uratowaniu Luisa w Sali Audiencyjnej. To masywne stworzenie używa potężnej biologicznej włóczni, aby zamachnąć się na Adę ze średniego dystansu. Trzymaj się z daleka i biegnij [R1] zanim będzie mógł się na ciebie rzucić. Dodatkową amunicję znajdziesz także w wazonach wokół komnaty w pobliżu dwóch środkowych filarów. Rozbij je, aby zdobyć amunicję do pistoletu i pistoletu maszynowego. Na tę fazę polecam używać pistoletu.
Celuj w głowę i poruszaj się dalej. Przestań strzelać i uciekaj, gdy się cofnie – biegnij w lewo lub w prawo, aby go ominąć. Alternatywnie możesz go sparować. Kiedy rzuci się do przodu z włócznią, naciśnij [L1] lub odpowiednik, aby wyciągnąć nóż. Jeśli dobrze wybierzesz moment, zablokujesz atak. Jeśli wykonasz parowanie dokładnie w momencie wylądowania ataku, ogłuszysz bossa. Zadaj wystarczające obrażenia, aby go ogłuszyć i wyrwać go z wszelkich ataków wręcz. Gdy zadasz wystarczającą ilość obrażeń, boss rozpocznie Fazę 2.
Podczas fazy 2 Czarna Szata przywołuje swoje kopie. Kopie te rozproszą się po jednorazowym wykonaniu zdjęcia. Mogą cię naprawdę skrzywdzić i zaatakują, jeśli się zbliżysz. Odbiegnij od nich, zanim zdążą cię zamknąć, i poszukaj takiego ze świecącymi oczami. To jest prawdziwa Czarna Szata — możesz ją także zauważyć, ponieważ teleportuje się przed innymi i pojawi się ponownie w pobliżu ciebie. Użyj TMP, aby szybko zniszczyć tłum tych podróbek, jeśli masz zamiar zostać osaczony. Boss jest generalnie wolniejszy w tej fazie, więc celuj w głowę, a powalisz ją.
Rozdział 2 | Przewodniki Bossów
Drugie spotkanie w Czarnej Szacie
Czarna Szata pojawia się ponownie na Rynku. Natychmiast wygeneruje pole iluzji, ale użyje szerszej gamy ataków – w tym wykroku z cielesną włócznią. Dostaniesz tu także tutorial dotyczący parowania — gdy cofnie się i przesunie do przodu, możesz sparować, wyciągając nóż. Dokładnie wyreguluj swój nóż, aby zablokować. Doskonała parada na krótko ogłuszy stworzenie. Jeśli wykona ruch w lewo (zamiast w prawo), będziesz musiał wykonać unik, zamiast parować. Zadaj duże obrażenia głowie za pomocą strzelby, karabinu lub granatów, aby szybko ją ogłuszyć. Nawet z daleka Ada może używać haka do wykonywania ataków wręcz.
Przed przystąpieniem do walki radzę naprawić nóż taktyczny u Kupca. Parowanie jest tu niezwykle przydatne, gdyż Czarna Szata atakuje szybciej i jest znacznie bardziej agresywna. Po zadaniu obrażeń, zamiast przywoływać rój, przywoła on jedną dodatkową kopię. Tym razem kopie są szybsze. Prawdziwy ujawni swoje świecące na czerwono oczy dopiero, gdy się zbliży. Po otrzymaniu obrażeń podejmie także próbę ataku z chwytem. Kiedy zwodzi atak, znikając zamiast atakować, szybko odbiegnij od aktualnej lokalizacji, w przeciwnym razie złapie Adę i wykona chwyt błyskawiczny.
Podobnie jak w przypadku pierwszej walki, kopia zniknie po otrzymaniu obrażeń. Ale to się zmienia w końcowej fazie. Czarna Szata przyzwie dwie niezniszczalne kopie, których nie można zranić. Strzelanie do nich ujawni iluzję, ale nie sprawi, że znikną. Ruszaj się i strzelaj przez iluzje, aby uszkodzić prawdziwą Czarną Szatę. Gdy zadasz wystarczające obrażenia, będzie on podatny na atak nożem. Można to zrobić z dużej odległości, podobnie jak ataki wręcz. Zadaj ostateczny cios nożem, aby zakończyć walkę.
Rozdział 3 | Przewodniki Bossów
Szef wioski
Wódz wioski wpada w zasadzkę na Adę, gdy ta znajduje dowody na lokalizację Luisa. Jest niezniszczalnym prześladowcą, więc nie ma powodu walczyć z nim ani z Wieśniakami, którzy pojawiają się za frontowymi drzwiami posiadłości. Użyj granatów błyskowych, aby je ogłuszyć i spowolnić, a gdy się pojawi, ucieknij na południe. Wódz wioski uderzy Adę i zostanie ogłuszony tylko na chwilę, gdy zostanie trafiony granatami, granatami błyskowymi lub strzałem w głowę. Walka z nim to strata kul.
Wyjdź frontowymi drzwiami, następnie skręć w lewo i złap się, aby uniknąć bomby potykającej. Na dziedzińcu przed tobą po prawej stronie stoi wieśniak. Trzymaj się lewej strony i kucnij, aby przekraść się obok drugiego potykacza. Uciekniesz po zaczepieniu się o zamkniętą bramę frontową fabryki.
Gigant
Zbliżając się nocą do Willi od strony Farmy, Ada napotka swojego własnego El Gigante. Do gigantycznego stworzenia dołącza dwóch wieśniaków. Ta walka bardzo różni się od zwykłej walki z El Gigante — chociaż Ada ma te same ruchy, może wspiąć się na pobliskie dachy i wykorzystać je do łatwego trafienia w odsłoniętego pasożyta giganta. Strzelaj do pasożyta, aż się pojawi, a następnie użyj dachów, aby z łatwością go trafić.
Nie siedź zbyt długo na dachach. Gigant będzie niszczył budynki atakując je, przewracając Adę i zadając obrażenia. Jeśli konstrukcje odniosą zbyt duże obrażenia, mogą zostać zniszczone. Zeskocz lub złap się innego dachu, aby uniknąć obrażeń. Jeśli zadasz pasożytowi wystarczające obrażenia, ogłuszysz olbrzyma i wystawisz go na atak nożem. Ada może chwycić się grzbietu olbrzyma i zadać duże obrażenia nożem nawet z dużej odległości. Uderz pasożyta dwoma atakami wręcz, aby go zabić.
[Work-in-Progress: Check back soon for new updates!]