Nie da się zarobić bez rozbicia kilku złotych jajek.
Spis treści[Hide][Show]
Remake Resident Evil 4 dodaje nową warstwę zadań pobocznych do wykonania dla Kupca — tego przerażającego faceta, który pozornie jest wszędzie. Po znalezieniu niebieskich gazet rozwieszonych na ścianach otrzymasz „Upraszanie’. Wypełniając prośbę i wracając do Kupca, zdobędziesz unikalną walutę o nazwie Spinele. Spineli można używać do handlu unikalnymi ulepszeniami broni i przedmiotami w grze Handel menu w dowolnej lokalizacji Sprzedawcy.
Prośby mogą obejmować strzelanie do niebieskich medalionów po znajdowanie rzadkich przedmiotów. Wiele próśb jest różnych i daje najmniejszą wskazówkę do ukończenia zadania. Niektórych nie można ukończyć w rozdziale, w którym się znajdują. Będziesz musiał polować na złote jajka, gigantyczne ryby i dzikie psy, aby zebrać te niezwykle cenne Spinele. Spinele są wymagane, aby uzyskać świetne ulepszenia broni, takie jak celownik laserowy do pistoletu. Chcesz grać w grę jak klasyczną RE4? Będziesz musiał wypełnić żądania.
[Work-in-Progress: Check back soon as we update this guide with the screenshots for every request location.]
Więcej przewodników po Resident Evil 4 Remake:
Wszystkie skarby wsi | Bezpłatna lokalizacja Red9
Rozdział 1 | Upraszanie
Żądanie: Zniszcz Niebieskie Medaliony
- Gospodarstwo rolne: Znajdź prośbę na wielkim wiatraku przy zamkniętej bramie wyjściowej. Musisz znaleźć i zestrzelić pięć ukrytych medalionów.
- Nagroda: Spinel x3
- Niebieski medalion nr 1: Wiszące w oknie dwupiętrowej stodoły. To ta sama stodoła, w której znajdziesz drewniane koło zębate.
- Niebieski medalion nr 2: W tylnym rogu pokoju zapisu.
- Niebieski medalion nr 3: Spójrz przez zewnętrzne okna parterowej stodoły.
- Niebieski Medalion #4: Skorzystaj z alternatywnych drzwi w wiatraku na drugim piętrze, aby dotrzeć do małego zakrzywionego balkonu. Opuść się, a następnie odwróć, aby znaleźć ten medalion. To ten sam obszar, w którym znajdziesz skarb Flagon.
- Niebieski Medalion #5: Wewnątrz małej szopy po zachodniej stronie farmy. To jest na podwórku ze skarbem z perłowym wisiorkiem na kołowrotku.
Rozdział 2 | Upraszanie
Żądanie: zwalczanie szkodników
- opuszczona fabryka: Prośba jest przypięta obok stoiska handlowego na zewnątrz fabryki. Celem jest zastrzelenie trzech szczurów.
- Nagroda: Spinel x3
- Szczur nr 1: Jeden znaleziony w korytarzu między kotłownią a wyjściem. Możesz użyć noża, aby łatwo wyjąć szczura bez marnowania amunicji. Jeśli zbliżysz się do szczura, będzie on biegał w kółko i (czasami) próbował cię zaatakować. Nóż jest najłatwiejszym sposobem na trafienie ich w tym stanie.
- Szczur nr 2: Znajduje się w pomieszczeniu z dwoma piecami, które można otworzyć. Znajduje się tuż przed piecami.
- Szczur nr 3: Znajduje się również w tym samym pomieszczeniu, w pobliżu pary okien, przez które można przeskoczyć.
Rozdział 3 Prośby
Żądanie: Łowca żmij
- Ratusz: Za Ratuszem znajdziesz Kupca i jego prośbę na przeciwległej ścianie. Chce, abyś znalazł i sprzedał mu trzy żmije. Są to stworzenia, które losowo pojawiają się w pojemnikach na przedmioty. Zabij ich, aby zebrać ciało. Aby ukończyć zadanie, musisz sprzedać ciało kupcowi.
- Nagroda: Spinel x4
- Żmija nr 1: Ratusz – Jeden pojawia się w małej skrzyni na półce w ratuszu.
- Żmija nr 2: Kościół – Na rusztowaniu na południe od kościoła znajdziesz chatę na ścieżce prowadzącej do klifu. Wewnątrz małej skrzyni znajduje się żmija.
- Żmija #3: Farma rybna – Żmije pełzają po okolicy w obszarze Farmy rybnej.
Żądanie: Złodziej grobów
- Kościół: Znajduje się za kościołem, znajdziesz tę prośbę przypiętą do ściany w pobliżu drabiny kościoła. To zadanie w tajemniczy sposób wymaga zniszczenia dwóch emblematów.
- Nagroda: x2 Spinel
- Godło #1+#2: Na cmentarzu przed kościołem znajdź podwójny nagrobek. Zestrzel oba emblematy w okrągłym otworze.
Żądanie: Zniszcz niebieskie medaliony 2
- Kamieniołom: Prośba znajduje się tuż przy wejściu do Kamieniołomu. Musisz zestrzelić jeszcze pięć niebieskich medalionów w obszarze Quarry and Fish Farm.
- Nagroda: x3 Spinel
- Medalion nr 1: Kamieniołom – Między niebieską kratą a drewnianym wyjściem do Kamieniołomu spójrz na rusztowanie nad skalistym urwiskiem. Jest tu trudny do zauważenia wiszący medalion.
- Medalion nr 2: Jezioro – W doku w pobliżu kryjówki kupca, gdzie najpierw znajdziesz łódź potrzebującą paliwa, stań na pomoście, na którym znajduje się łódź i skręć w stronę pozostałej części doku. Medalion jest ukryty pod drewnianymi platformami i widoczny tylko z dolnej części.
- Medalion nr 3: Farma rybna – Wisząca we wschodnim wnętrzu chaty.
- Medalion nr 4: Fish Farm – Na południowym krańcu obszaru Fish Farm. Wejdź na podwyższoną drewnianą platformę z drewnianą tłukącą się beczką w południowo-środkowej części mapy. Spójrz w prawo na małe pęknięcie w drewnie.
- Medalion nr 5: Farma rybna – Ostatni emblemat znajduje się po prawej stronie, gdy zbliżasz się do chaty z paliwem na Farmie rybnej. Kucnij pod drewnianymi platformami, by dotrzeć do północno-zachodniego narożnika tego obszaru. Medalion wisi na ścianie.
Rozdział 4 | Upraszanie
Żądanie: Polowanie na jajka
- Muralowa jaskinia: Do znalezienia po wyjściu z jaskini i dotarciu do przystani dla łodzi. Przypięty do ściany po lewej stronie. Aby wykonać tę prośbę, Leon musi znaleźć złote jajko.
- Nagroda: x3 Spinel
- Złote Jajko Kurze: Jezioro – Znajduje się na farmie kurczaków po wschodniej stronie jeziora. Ten obszar jest dostępny tylko w rozdziale 4. Po zadokowaniu spójrz w prawy tylny róg.
Żądanie: Złap mi grubą rybę
- Osada nad jeziorem: Odblokuj drzwi Insignia Key w obszarze Lakeside Settlement. Na ścianie jaskini wywieszono prośbę. Aby spełnić tę prośbę, Leon musi znaleźć specjalną rybę i sprzedać ją kupcowi.
- Nagroda: Spinel x4
- Bas Lunkera: Jezioro – Sprawdź, czy nie ma bardzo dużej ryby na północ od Boat House na południowym brzegu. Użyj włóczni, a następnie złap rybę — zajmuje miejsce w twoim ekwipunku. Jeśli nie masz miejsca, możesz wrócić i odebrać je później.
Rozdział 5 | Upraszanie
Żądanie: dziki kundel
- Dwór sołtysa: Potężny pies-mutant zostaje znaleziony na terenie przed posiadłością wodza wioski. Aby ukończyć to zadanie, wystarczy pokonać psa. Możesz wrócić z Ashley w stronę posiadłości wodza wioski, aby zebrać skarb, który wcześniej był niemożliwy do zdobycia.
- Nagroda: Spinel x8
- Dziki Mutt: Udaj się do posiadłości wodza wioski. Obszar jest opuszczony. Gdy wyjdziesz, zmutowany pies pojawi się przy metalowych bramach posiadłości. Wróć na Village Square, a pies zaatakuje. Jest bardzo trudny, więc bądź przygotowany.
To wszystkie prośby do wioski. Następny w kolejności jest Zamek, w którym prośby stają się bardziej skomplikowane i zabójcze.