Finalna Fantastyka 16Reżyser gry ma życzenie, które z pewnością podzielają teraz także fani gry.
Chociaż dzisiaj może się wydawać, że wszystko Ostateczna Fantastyka-związany został z Naoki Yoshidą, pełnił on funkcję producenta Finalna Fantastyka 16. Tak naprawdę to Hiroshi Takai był reżyserem przygód Clive'a Rosfielda i jego przyjaciół.
Takai wcześniej reżyserował film Ostatnia pozostałość, ale przez ostatnią dekadę współpracował z Yoshidą jako asystent reżysera i kierownik ds. rozwoju przy licznych aktualizacjach, które naprawiały i przywracały Final Fantasy XIV Online.
To postawiło Takai w wyjątkowej pozycji. Był bardzo gotowy do kierowania grami dla Square Enix piętnaście lat temu i dopiero niedawno miał okazję ponownie udowodnić swoją wartość na tym stanowisku.
PRZECZYTAJ TAKŻE Wygląda na to, że plotka o Xbox Phantom Blade Zero była wynikiem błędów sztucznej inteligencji
Jak dobrze wiemy, Finalna Fantastyka 16 wydana jako jedna z gier ekskluzywnych dla PlayStation 5 firmy Square Enix, obok Final Fantasy 7 Odrodzenie I Gwiazdy piankowezostały przytoczone jako wyniki znacznie poniżej oczekiwań. Wczoraj Square Enix w końcu ogłosiło, że Finalna Fantastyka 16 miała trafić na Steam i Epic Game Store. Standardowa wersja będzie dostępna w znacznie obniżonej cenie 50 USD, podczas gdy w pakiecie z obydwoma DLC będzie kosztować 70 USD.
Jakkolwiek słodko-gorzkie by to nie było, to wciąż świetna okazja dla fanów Square Enix na PC i świetna okazja dla nich. Ale teraz pojawia się pytanie, czy Square Enix przeniesie grę na jeszcze więcej platform po tym.
PRZECZYTAJ TAKŻE Dragon Ball jest podobno uwikłany w spór o prawa po śmierci twórcy
Choć będziemy musieli poczekać i zobaczyć, czy w ogóle będzie to wykonalne, Finalna Fantastyka 16 jeśli chodzi o nową konsolę Nintendo, naturalnym pytaniem jest, czy uda się ją wprowadzić na rynek konsolę Xbox.
Jez Corden miał okazję przeprowadzić wywiad z Takai dla Windows Central i zakończył go tym pytaniem. Oto, co powiedział Takai:
„W tej chwili zajmujemy się jedną rzeczą na raz, więc nie mogę nic zdradzić na temat naszych przyszłych planów. Mogę tylko powiedzieć, że osobiście chciałbym, aby to się wydarzyło!”
Więc nie mamy zobowiązania co do Xbox Series X ani Series S, przynajmniej na razie. Podczas gdy Square Enix dużo mówiło o optymalizacji dysku SSD PlayStation 5 pod tę grę, wydaje się, że mogą zmniejszyć skalę gry dla innych platform. Jak wyjaśnił Takai, to jest dokładnie to, co musieli zrobić w przypadku tej wersji na PC.
PRZECZYTAJ TAKŻE 10 SZALONYCH Skoków Trudności w Grach EASY
Być może po prostu zespół Takai'a włożył gigantyczny wysiłek, aby to, co wcześniej było ekskluzywne dla platformy, stało się teraz grywalne na różnych konfiguracjach. Być może jeszcze nie pracowali nad tym możliwym portem na Xboksa, ani, co za tym idzie, portem na Switch 2. Miejmy nadzieję, że odkryją, że cała ta praca nad kompatybilnością z PC znacznie ułatwia i obniża koszty ich pracy nad portem na inne konsole, więc po prostu to zrobią.