Uwaga: przed nami główny spoiler God of War Ragnarok
Bóg wojny reżyser Eric Williams ujawnił, że Cory Barlog dał mu listę trzech rzeczy, które musiały się wydarzyć w filmie Bóg wojny (2018) dalszy ciąg. Przemawiając w IGN Podcast Beyond, Willians został zapytany, kiedy wiedział o God of War Ragnarok i jak postanowili podzielić nordycką sagę dla Bóg wojny serie na dwie gry zamiast trzech. Barlog podobno nalegał, aby saga trwała tylko dwie gry, a kiedy to zostało sfinalizowane, powiadomił Williamsa o trzech rzeczach, które „musiały się wydarzyć” w sequelu.
Pierwsza zasada Barloga była taka Ragnarok musiało się wydarzyć. Wydaje się to oczywiste, biorąc pod uwagę, że chodzi o całą grę Ragnarok ale co ciekawe, jest to godne uwagi, ponieważ pomimo tego, że był to bardzo wczesny etap rozwoju gry, zespół o tym wiedział Ragnarok musiało nastąpić pomimo tego, jak bardzo Kratos i Atreus odważyli się to powstrzymać.
Po drugie, Barlog zauważył, że „dziecko musi odejść” w stosunku do Atreusa. Uniezależnianie się Kratosa i Atreusa od siebie jest jednym z głównych tematów God of War Ragnarok a decyzja o rozstaniu ich obu, podczas gdy jeden wyrusza na poszukiwanie gigantów, była od samego początku kluczowym elementem historii gry.
Wreszcie trzecią zasadą było to, że Brok musiał umrzeć. Williams zauważył, że Brok był uważany za „psa rodzinnego” w grze. Chociaż nie rozwija tego, mówi, że Barlog i on sam rozmawiali o fabule „dawno temu” i że musiało się to wydarzyć.
Poza tymi trzema niezbędnymi rzeczami Williams i zespół z Santa Monica Studios mogli zająć się resztą gry tak, jak uznali za stosowne, a Williams od czasu do czasu kontaktował się z Barlogiem, aby dać im znać, co zamierzają.
Można śmiało powiedzieć, że Santa Monica Studios i Williams całkiem nieźle poradzili sobie z resztą historii God of War Ragnarok otrzymując niesamowite recenzje i stając się najszybciej sprzedającym się własnym tytułem premierowym w historii PlayStation. Teraz pytanie brzmi, gdzie pójdą dalej? God of War Ragnarok niedawno otrzymało aktualizację 2.04, która pomogła naprawić kilka drobnych błędów w grze, więc teraz jest idealny czas dla wszystkich zainteresowanych, aby wypróbować ten tytuł przed okresem świątecznym.
Źródło: IGN Podcast Beyond