I o to chodzi: będziesz musiał wybrać.
Spis treści[Hide][Show]
Gracz ma do wyboru czterech bohaterów w Rycerze Gotham: Czerwony Kapturek, Batgirl, Robin i Nightwing. Gdy gra się rozpocznie, gracze będą mieli możliwość wyboru jednego z czterech, którymi będą grać. Chociaż gra sprawia, że wydaje się to dużym wyborem, w rzeczywistości jest to dość nieistotne, ponieważ po ukończeniu prologu możesz przełączyć się na dowolną postać.
Chociaż z pewnością możesz eksperymentować ze wszystkimi czterema postaciami podczas przechodzenia przez grę, wiedza, którą postacią grać przede wszystkim, może być czymś trudnym, ponieważ granie każdą postacią na tyle, aby poznać tajniki, może zająć trochę czasu . Skorzystaj z poniższego przewodnika, aby poznać style gry każdego bohatera, aby pomóc Ci dokonać bardziej świadomego wyboru postaci, którą chcesz grać.
Warto to zauważyć wszystkie cztery postacie są ogólnie ten sam pod względem tego, jak się czują, grając z chwili na chwilę, ale ich prawdziwa specjalizacja polega na ich drzewkach umiejętności i umiejętnościach. Z tego powodu nie zawsze czują się całkowicie wyjątkowi, zwłaszcza, że gra wymaga, aby wszystkie postacie były dobre zarówno w walce z ukryciem, jak i w bezpośredniej walce, więc nie oczekuj Rycerze Gotham czuć się drastycznie odmiennym w zależności od wybranej postaci.
Więcej poradników Rycerzy Gotham:
| Jak odblokować poboczne zadanie Clay-Face’a |
Rudzik
Skradanie się nie zawsze jest opcją w Rycerze Gotham ponieważ istnieje wiele misji, które wymagają stawienia czoła wyzwaniom, jednak jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać mechanikę ukrywania się w grze, Robin jest postacią do wyboru. Spora część jego drzewka umiejętności poświęcona jest umiejętnościom opartym na ukryciu i pułapkom na żywioły, więc gdy gracz ma dostęp do ukrycia, może w nim pozostać znacznie dłużej niż reszta rodziny Bat. Posiada również kilka unikalnych zdolności Momentum, takich jak Cloak, które pozwalają mu na powrót do ukrycia nawet po zaangażowaniu się w otwartą walkę.
Chociaż wszystkie Rycerze GothamPostacie będą musiały w pewnym momencie walczyć, pułapki żywiołów Robina są świetne dla tych, którzy chcą zmniejszyć liczbę wrogów, z którymi muszą walczyć naraz.
Czerwony kaptur
Podczas gdy cała rodzina Bat ma opcje dalekiego zasięgu, podwójne pistolety Red Hooda czynią go niebezpiecznym zarówno w starciach w zwarciu, jak i z daleka. Jego umiejętności są bardziej skoncentrowane na eliminowaniu większych grup wrogów jednocześnie atakami obszarowymi. Jedyną niefortunną rzeczą w tych atakach jest to, że nie zadają wielu skoncentrowanych obrażeń poszczególnym wrogom, zamiast tego zadają wiele zagrożeń w małych porcjach.
Pomimo wszystkich różnic w opiniach, Red Hood gra bardzo podobnie do Nightwinga obnażającego broń Red Hooda. Tak więc, jeśli nie lubisz konkretnych umiejętności Red Hooda, ale lubisz zadawać obrażenia obszarowe, warto sprawdzić Nightwinga przed przejściem do pozostałych dwóch postaci.
Nightwing
Jak wspomniano powyżej, Nightwing jest bardzo podobny do Red Hooda, ponieważ jego drzewko umiejętności faworyzuje również wiele ataków obszarowych, które są dobre do odrzucenia wielu wrogów jednocześnie, aby dać ci trochę oddechu. To z tego powodu obie postacie są dobrymi typami podczas gry Rycerze Gotham multiplayer. Oboje mogą trzymać wrogów z dala od kolegów z drużyny, jednocześnie koncentrując się na zadawaniu obrażeń największym zagrożeniom w pomieszczeniu.
Z tego powodu dobrze łączy się z Batgirl podczas gry w trybie współpracy, ponieważ specjalizuje się w walce jeden na jednego.
Dziewczyna nietoperz
Zestaw umiejętności Batgirl sprawia, że jest idealna do radzenia sobie z pojedynczymi zagrożeniami w bitwach jeden na jednego. Chociaż może żonglować wieloma wrogami naraz, nie ma wielu ataków obszarowych, co ułatwia jej przytłoczenie podczas walki w dużych grupach. To powiedziawszy, Batgirl może wykorzystać swoje zdolności Momentum, aby szybko wyeliminować nawet najbardziej groźne zagrożenia, o ile może zadać ciosy bez przerywania.
Podczas gry w trybie współpracy dobrze łączy się z Red Hoodem i Nightwingiem, ponieważ jej indywidualne ataki dobrze syntetyzują ich ataki obszarowe.