Spis treści[Hide][Show]
Istnieje wiele poziomów w Sackboy: wielka przygoda które koncentrują się na jednej mechanice i wszystkich pomysłach platformowych, które można z nią wykorzystać. W Matter of Factory gra mocno opiera się na znikających platformach, które spadają kilka sekund po tym, jak na nie nadepniesz. Chociaż sprawiają, że znalezienie wszystkich ukrytych Dream Orbs na poziomie jest trochę trudne, nie jest niemożliwe zdobycie wszystkich pięciu za jednym zamachem.
Oto, gdzie znaleźć wszystkie pięć Dream Orb w Matter of Factory z drugiego świata Sackboy: wielka przygoda.
Więcej przewodników po Sackboy: Wielka przygoda:
| Lokalizacje kuli snu Cold Feat | Do zdobycia Lokalizacje Dream Orb | Klucze do sukcesu Lokalizacje Dream Orb | Gotowe lokalizacje Yeti Go Dream Orb | Treble in Paradise Dream Orb Lokalizacje | Czy masz stado? Lokalizacje Dream Orb | Zdmuchnięcie lokalizacji Steam Dream Orb | Trzymając się tego Dream Orb Lokalizacje | Cięcie nad pozostałymi lokalizacjami Dream Orb | Lokalizacje Dream Orb na śliskim zboczu | Pokonaj lokalizacje kul Heat Dream | Lokacje Monkey Business Dream Orb | Lokalizacje Going Bananas Dream Orb | Lokacje Kuli Snów w Kłopotach Wodnych | Lokalizacje Home Stretch Dream Orb |
Kula snów nr 1
Pierwsza Dream Orb jest bardzo łatwa do zdobycia i znajduje się bezpośrednio na początku poziomu. Gdy tylko odrodzisz się i przejmiesz kontrolę nad Sackboyem, zamiast kierować się na północny wschód, jak wskazuje poziom, skieruj się na południowy zachód i przez otwartą metalową bramę. Po drugiej stronie znajdziesz się w pokoju z pierwszą Kulą Snu, którą możesz przejść i łatwo złapać.
Kula snu nr 2
Graj normalnie, aż dotrzesz do punktu kontrolnego, który znajdziesz po wspięciu się na garść gigantycznych cegieł. Poziom poprowadzi cię w prawo, jednak spójrz na północno-zachodni róg platformy z punktem kontrolnym, a znajdziesz garść pudeł ułożonych jeden na drugim. Rozbij je, aby odsłonić małą rurkę. Rzuć się w nie.
Po wyjściu z tuby na platformie nad obszarem z cegłami idź na południe, a zobaczysz świecące pęknięcie w ziemi. Wykonaj nad nim uderzenie w ziemię, aby głowa Sackboya utknęła w szczelinie, a następnie skacz, aż będziesz wolny, a druga Kula Snu również wyskoczy.
Kula snów nr 3
Kontynuuj poziom, aż dojdziesz do sekcji, w której musisz unikać wrogów podobnych do pocisków, którzy strzelają ze ścian podczas skakania na platformy, które znikają po nadepnięciu na nie.
Dotrzyj do końca sekcji, ale zamiast wchodzić do zamka błyskawicznego po wschodniej stronie obszaru, skieruj się na południe, a znajdziesz tajną sekcję znikających platform, z których jedna ma trzecią Kulę Snu.
Kula snu nr 4
W obszarze bezpośrednio po tym, w którym zdobyłeś trzecią Kulę Snu, będziesz musiał poradzić sobie z gniazdem pszczół, które znajduje się nad obracającym się kołem zębatym. Gdy już się tym zajmiesz, skieruj się na południe, a znajdziesz schody prowadzące w dół do tajemniczych drzwi na suwak. Przejść przez to.
Wewnątrz znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym musisz zebrać pięć sztuk Dream Orb, aby otrzymać jeden. Zdobycie większości elementów jest dość proste, jednak dwa elementy, które znajdują się na cokołach po obu stronach obrotowej platformy pośrodku pokoju, wymagają odskoczenia z podestów, aby dosięgnąć. Gdy zdobędziesz je wszystkie, otrzymasz czwartą Kulę Snu.
Kula snów nr 5
Po zdobyciu czwartej kuli znajdziesz się w sekcji, w której musisz unikać kolejnych wrogów rakietowych, skacząc po znikających platformach. Na pierwszym odcinku platform skieruj się na południe, a zobaczysz kilka znikających platform, na które możesz wskoczyć. Skocz do nich, a potem do tych na wschodzie, a ostatnia Kula Snu będzie siedziała na jednej z platform na ścieżce.