Spis treści[Hide][Show]
Gracze nie muszą zbierać wszystkich Dream Orb, które są ukryte na każdym poziomie Sackboy: wielka przygodajednak gracze będą musieli zebrać ich określoną liczbę, aby przejść przez fabułę gry. Po ukończeniu The Home Stretch i Matter of Factory gracze będą musieli wykrztusić 50 Dream Orbs, aby odeprzeć zamieszanie, czarną infekcję Vex, która rozprzestrzenia się po całym świecie.
Jeśli szukasz łatwego sposobu na zdobycie trzech dodatkowych Dream Orb przed spieniężeniem, możesz to zrobić na jednym z ostatnich poziomów, zanim postęp zostanie zablokowany. Oto, gdzie znaleźć wszystkie trzy Dream Orbs w The Home Stretch z drugiego świata Sackboy: wielka przygoda.
Więcej przewodników po Sackboy: Wielka przygoda:
| Lokalizacje kuli snu Cold Feat | Do zdobycia Lokalizacje Dream Orb | Klucze do sukcesu Lokalizacje Dream Orb | Gotowe lokalizacje Yeti Go Dream Orb | Treble in Paradise Dream Orb Lokalizacje | Czy masz stado? Lokalizacje Dream Orb | Zdmuchnięcie lokalizacji Steam Dream Orb | Trzymając się tego Dream Orb Lokalizacje | Cięcie nad pozostałymi lokalizacjami Dream Orb | Lokalizacje Dream Orb na śliskim zboczu | Pokonaj lokalizacje kul Heat Dream | Lokacje Monkey Business Dream Orb | Lokalizacje Going Bananas Dream Orb | Lokacje Kuli Snów w Kłopotach Wodnych |
Kula snów nr 1
Zdobycie pierwszej Dream Orb wymaga trochę pracy i ostrożnej platformy. Graj na poziomie, aż napotkasz swoją pierwszą wieżyczkę z płomieniami. Wyjmij wieżyczkę, a następnie złap jedno z dwóch nasion, które znajdują się na platformie obok niej. W północno-zachodnim rogu platformy zobaczysz doniczkę i ziemię, ale jeśli umieścisz w niej ziarno, otrzymasz tylko Collectibells. Zamiast tego chwyć ziarno i przejdź z nim przez następną sekcję poziomu, poruszając się po częściowo wymagających łamigłówkach platformowych.
W końcu będziesz musiał uderzyć w określone części podłogi, aby zrobić ścieżkę wokół zamkniętych drewnianych drzwi. Uważaj, gdzie upuszczasz ziarno, ponieważ może to spowodować jego łatwe upuszczenie z boku poziomu. Kontynuuj do przodu, aż dojdziesz do sekcji ziemi za zamkniętymi drzwiami / sekcją funta naziemnego, a znajdziesz punkt kontrolny i doniczkę z ziemią, która ma niebieską poświatę. Wrzuć ziarno do garnka, a pierwsza Kula Snu zostanie wypluta.
Kula snu nr 2
Kontynuuj przez poziom, aż dojdziesz do sekcji ziemi, na której znajdują się dwie wieżyczki z płomieniami, po jednej w każdym rogu. Zdejmij ich obu, a następnie spójrz na ścianę po północnej stronie platformy. Zauważysz, że ma ten sam typ przełącznika funta naziemnego, jaki widziałeś na całym poziomie. Naciśnij przełącznik, a część ściany zostanie odsunięta, odsłaniając tajemnicze drzwi z zamkiem błyskawicznym. Przejdź przez drzwi.
Wewnątrz drzwi z zamkiem błyskawicznym znajdziesz się w obszarze z wieloma rurami do przetoczenia. Na dolnym piętrze przetocz się przez rurę do końca po prawej stronie, aby wyskoczyć na podłogę nad tobą. Zdejmij dwóch wrogów, a następnie skorzystaj z rury po lewej stronie, aby przejść na najwyższe piętro i zdobyć drugą Kulę Snu.
Kula snów nr 3
Ostatnią Kulę Snu znajdziesz zaraz po zdobyciu drugiej. Po wyjściu z zamka błyskawicznego przejdź do następnej sekcji na głównej ścieżce poziomu, gdzie musisz użyć przełączników, aby przedostać się przez długą szczelinę, unikając kolczastych wrogów. Po dotarciu do punktu kontrolnego nie idź na północ, gdyż prowadzi Cię główna ścieżka. Zamiast tego spójrz na wschód, a zobaczysz ukrytą platformę, na którą możesz wskoczyć.
Przeskocz na drugą stronę, a spotkasz Geralda Strudleguffa, którego spotkałeś w pierwszym świecie gry. Po wysłuchaniu go przez chwilę, da ci ostatnią Kulę Snu.