Rozwiązanie pokoju Lottie, ogrodu kuchennego i całej platformy wiertniczej Bayou.
Spis treści[Hide][Show]
Przeprowadzimy Cię przez pierwsze większe zagadki Derceto w Rozdziale 2 Samotnie w ciemności (2024). Wtedy będziesz miał (przeważnie) darmowe panowanie nad terenami rezydencji, z wieloma pokojami do zbadania i kilkoma zagadkami do rozwiązania. Aby dostać się na drugi główny poziom, będziesz musiał zdobyć dwie potłuczone płyty – a każda z tych płyt wymaga układanki. Zagadki tutaj nie są żartem, więc porozmawiajmy o ich rozwiązaniu. Omawiamy wszystko, aż do poziomu platformy wiertniczej Bayou włącznie. Oto jak do niego dotrzeć i jak szybko go pokonać.
I nie przegap naszych Samotnie w ciemności (2024) przewodnik po zakończeniach, w którym dowiesz się, jak zdobyć wszystkie trzy dodatkowe sekretne zakończenia.
Zagadka nr 3: Pokój nr 6 Zagadka
Używać [Batiste’s Key] wejść do sekretariatu. Wewnątrz otwórz szufladę biurka, aby zdobyć [Room #6 Key]. Idź na górę i otwórz drzwi do pokoju nr 6. Istnieje dziwny zamek, który musimy otworzyć za pomocą nieznanych run.
- Zbierać Wskazówka z dziennika Perosiego z kanapy w tylnym rogu. Tabela pokazuje nazwy i symbole astrologiczne. Naciskać [View] aby przyjrzeć się bliżej. Tabela jest również oznaczona liczbami biegnącymi zgodnie z ruchem wskazówek zegara od 1 do 12.
CZYTAJ TAKŻE Dzień premiery Star Wars Outlaws najwyraźniej wyciekł przed zwiastunem
Podejdź do ściany sześć obrazów. Odwróć obrazy tak, aby widoczna była tylko czarna zgnilizna — odwróć obrazy nr 2, nr 3 i nr 6.
- Spowoduje to wyświetlenie trzech imion: William, Franklyn i Norah.
- Przyjrzyj się obrazowi z dziesięcioma portretami. Każdy portret ma numer. Zwróć uwagę na liczby Williama, Franklyna I Nora.
- Liczby są [2-9-4].
otwarty Dziennik Perosiego. Numery odpowiadają [Pieces – Libra – Taurus]. Wprowadź pasujące symbole do małego zamka.
- Symbole wyglądają [H – Upsidedown U – O]
Rozwiąż zagadkę, aby zdobyć [Broken Plate].
Zagadka nr 4: Zagadka ogrodowa [Broken Plate]
Dotrzyj do Ogrodu za pomocą [Batiste’s Key] na drzwiach Biblioteki. Przejdź przez mały salon do oranżerii, aby dotrzeć do ogrodu kuchennego. Wychodząc z Małego Salonu, pokój się zmieni. Zbierz [Bolt Cutter] ze stołu i użyj go na zamku łańcuchowym, aby uciec.
W ogrodzie kuchennym spójrz do studni naprzeciwko drzwi oranżerii. Znajduje się studnia z [Broken Plate] na dnie.
- Użyj [Bolt Cutters] na Łańcuchowych Drzwiach w pobliżu patio. Po lewej stronie znajduje się drabina, którą możesz podnieść, aby utworzyć skrót.
- Zbierz [Water Hose] z szopy.
- Użyj [Water Hose] na żółtym wężu na ziemi. Spowoduje to umieszczenie węża w studni.
- Podążaj za żółtym wężem i przekręć zawór, aby napełnić studnię wodą. Teraz możesz zebrać [Broken Plate].
CZYTAJ TAKŻE Larian Head wyjaśnia Wizards of The Coast, że nie powinni winić studia za kontynuację działalności „To jest to, co najlepsze dla Larian”
Teraz mamy oba [Broken Plates] i może uzyskać dostęp do następnego poziomu.
Zagadka nr 5: Puzzle z zegarem w galerii
Otwórz zegar dziadka w Galerii na drugim piętrze. Umieść oba [Broken Plates] na dysku, aby rozpocząć układankę. Rozwiąż zagadkę, przesuwając elementy tak, aby pasowały do linii pośrodku. Środkowego elementu nie można przesuwać.
- Przesuń szczelinę nr 4 do szczeliny nr 2 i dopasuj tak, aby pasowała do okręgu pośrodku.
- Przenieś Slot nr 4 do Slotu nr 8.
- Przenieś Slot nr 4 do Slotu nr 6. Obróć szczelinę nr 4, aby dopasować.
- Przenieś Slot nr 7 do Slotu nr 3.
- Przenieś Slot nr 1 do Slotu nr 7.
- Przenieś Slot nr 1 do Slotu nr 9. Obróć wszystkie płytki, aby dopasować je do środka.
Zegar się zatrzyma. Zwróć uwagę na trzy zegary. Liczby są [6-4-3]. Ustaw talizman tak, aby każda liczba znajdowała się na wskaźniku. [6] na większym pierścieniu, [4] na środkowym pierścieniu i [3] na najmniejszym pierścieniu.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Sony chce, aby twórcy przerzucili swoje gry na 4K i 60 kl./s na PS5 Pro z PSSR
Wejdź korytarzem do Pokoju Jeremy'ego, aby wejść na poziom Bagna.
Opis przejścia poziomu platformy wiertniczej Bayou
Wejdź do hangaru dla łodzi w pierwszym obszarze z podniesionym mostem. Idź do szatni po lewej stronie i otwórz szafkę, aby zdobyć [Jetty Key]. Odblokuj zaryglowane drzwi do szatni. Idź do biurowca niedaleko wejścia.
- Użyj [Jetty Key] w biurze. Wejdź do chaty z tyłu, aby zdobyć [Bridge Lever]. Wróć do hangaru dla łodzi i skorzystaj z [Bridge Lever] obniżyć most. Idź na górę i podejdź do otwartego okna, aby zostać wrzuconym do następnego obszaru.
W następnym obszarze skieruj się w lewo do czerwonej bramy. Zaatakuj go dowolną bronią białą znajdującą się w okolicy, aby się przebić. Zbadaj lub wejdź na pole naftowe znajdujące się dalej. Wrogowie roją się w tym obszarze. Możesz pobiec sprintem prosto na most, a następnie na platformę wiertniczą.
- Użyj dźwigni obok drabiny, a następnie wejdź na górę. Wejdź na szczyt platformy wiertniczej.
- Na górze zbierz [Tough Cloth] za liną. Użyj szmatki na linie, aby zjechać na bagno za nią.
Spotkasz dużego potwora. Nie martw się, nie pojawi się ono poza scenami przerywnikowymi. Przejdź do Kopca Nienawiści, aby ukończyć poziom.
Powiązany