Spis treści[Hide][Show]
Zanim gracz dotrze do Nowhere in sygnalizowane, sprawy przybiorą niepokojący i mroczny obrót. Podczas eksploracji ohydnego, mięsistego obszaru w końcu odkryjesz, że musisz zebrać sześć różnych talerzy, aby przejść przez drzwi. Ta łamigłówka jest podobna do łamigłówki 5-Lock drzwi z sekcji szpitala wcześniej w grze: aby otworzyć drzwi, musisz zbadać teren w poszukiwaniu kluczy, a raczej w tym przypadku płytek.
Eksploracja Nigdzie może być trochę zniechęcająca, ponieważ Elster nie ma działającej mapy. Z tego powodu łatwo jest się odwrócić i zgubić podczas szukania talerzy. Skorzystaj z poniższego przewodnika, aby z powodzeniem nawigować donikąd i zdobyć wszystkie sześć płyt.
Warto zauważyć, że niekoniecznie musisz zdobyć talerze w poniższej kolejności, po prostu tak je znaleźliśmy.
Więcej przewodników po Signalis:
| Jak zdobyć rewolwer Einhorn i karabin Nitro Express | Jak zdobyć wszystkie zakończenia | Kombinacja sejfu ściennego klasy 4B | Kluczowe lokalizacje Butterfly Box | Układanka do sterowania pompą | Puste rozwiązanie zagadki karty klucza | Wszystkie kluczowe lokalizacje dla 5-Lock Puzzle | Rozwiązanie zagadki z pozytywką Falke’a | Rozwiązanie zagadki skrzynki bezpieczników |
Talerz Wieczności
Zanim dotrzesz do Nigdzie, będziesz mieć Płytę Wieczności w swoim schowku już od jakiegoś czasu. Podniesiesz go dużo wcześniej w grze, po odblokowaniu skrzynki motyla. Kiedy nadejdzie czas na włożenie talerzy do drzwi, wyjmij je ze swojego schowka.
Talerz Mięsa
Udaj się do bezpiecznego pokoju, w którym położyłeś Isę po walce z pierwszym potworem w klatce i weź latarkę ze schowka. Przejdź przez drzwi po wschodniej stronie pokoju, a następnie idź korytarzem na wschód. W kolejnym pomieszczeniu wybierz drzwi na północy. Gdy przejdziesz na drugą stronę drzwi, znajdziesz się w dużym pomieszczeniu wypełnionym drutem kolczastym.
W słabym oświetleniu pomieszczenia nie będziesz w stanie zobaczyć drutu kolczastego, ale jeśli włączysz latarkę i wyposażysz się w nią, będziesz mógł wyraźnie zobaczyć drut. Poruszaj się po przewodzie, aż znajdziesz Flesh Plate na piedestale pośrodku pokoju. Upewnij się również, że podniosłeś zardzewiały klucz po północnej stronie pomieszczenia.
Przechodzenie przez drzwi klawiatury
Aby uzyskać dostęp do pozostałych płyt, musisz przejść przez drzwi z klawiaturą, które są rozrzucone po całym Nigdzie.
Przejdź przez drzwi po wschodniej stronie pokoju z gigantyczną mięsistą dziurą, do której wskoczyłeś, aby walczyć z potworem w klatce i ponownie połączyć się z Isą. Tutaj znajdziesz jakieś urządzenie na stole na środku pokoju. Podczas sprawdzania go i dostrajania radia do różnych częstotliwości monitor zmieni się, aby wyświetlać różne kształty, te same kształty, które można znaleźć na zamkniętych drzwiach klawiatury.
Dostrój radio do sześciu różnych częstotliwości (053.000, 086.000, 118.000, 146.000, 172.000 i 230.000) a na ekranie pojawi się kształt odpowiadający symbolowi każdej klawiatury. Po wykonaniu tej czynności klawiatura pod ekranem zaświeci się, odsłaniając drogę przez każde z drzwi. Zapamiętaj wzory lub zrób zrzuty ekranu (lub po prostu zapoznaj się z poniższymi).
UWAGA: Symbol gwiazdki nie odpowiada żadnej z częstotliwości, które widziałeś wcześniej. Zamiast tego ustaw radio na 250 000, a otrzymasz kombinację.
Symbol nieskończoności
Trójkąt
Diament
Pięciokąt
Ośmiokąt
Gwiazda
Talerz Ofiarny
Opuść pokój z dekoderem klawiatury i idź drzwiami na południe, a następnie użyj zardzewiałego klucza, który wziąłeś w pokoju Plate of Flesh na drzwiach w północno-zachodnim rogu. Jeśli zostawiłeś klucz w schowku, przejdź przez drzwi po północno-wschodniej stronie pokoju i weź klucz ze skrzynki w bezpiecznym pomieszczeniu. W nadchodzącym obszarze będziesz potrzebować latarki, więc chwyć ją, jeśli jej nie masz. W pomieszczeniu znajdziesz kawałek lalki i diamentowe drzwi.
Wrzuć lalkę do schowka, jeśli nie chcesz jej mieć w ekwipunku, a następnie podejdź do drzwi i odblokuj je za pomocą kodu z diamentowej klawiatury. Przed wejściem do pokoju włącz latarkę, a następnie przejdź przez diamentowe drzwi.
W środku znajdziesz kolejny labirynt drutu kolczastego. Jednak z włączoną latarką nie powinieneś mieć większych problemów z nawigacją. Tak długo, jak będziesz uważał na potwory wychodzące z desek podłogi, by cię zaatakować, w mgnieniu oka przedostaniesz się na północną stronę pomieszczenia i bez problemu odnajdziesz Talerz Ofiarny.
Talerz Wiedzy
Wróć do bezpiecznego pokoju po drugiej stronie połowy, skąd wziąłeś drugą lalkę (powinieneś był podnieść pierwszą, kiedy wszedłeś do Nigdzie w pokoju na zachód od kostnicy). Wewnątrz bezpiecznego pokoju sprawdź, czy się upewnić że podczas eksploracji Nigdzie podniosłeś dwie obrączki, jedną złotą i jedną czarną. Jeśli ich nie znalazłeś, złota obrączka ślubna znajduje się na biurku, na którym przechodzisz do kodów klawiatury, a czarny pierścień regenta znajduje się na piedestale w pokoju, który zapewnia dostęp do pokoju Plate of Flesh.
Po zaoszczędzeniu i uzupełnieniu amunicji i zdrowia oraz zabraniu latarki, wyjdź z bezpiecznego pokoju i wejdź po drabinie po południowej stronie pomieszczenia, w którym przebywają dwaj wrogowie. Skieruj się na południe przez pomieszczenie z kwadratowymi kałużami krwi i przez drzwi w południowo-wschodnim rogu. Stąd znajdziesz się w połączonym pokoju z drzwiami z każdej strony. Podejdź do drzwi na północy i wprowadź kod do trójkątnych drzwi.
Po drugiej stronie drzwi znajdziesz się w pomieszczeniu pełnym silnych wrogów. Zignoruj ich wszystkich i przekradnij się przez drzwi po zachodniej stronie pomieszczenia. W następnym pokoju będziesz pogrążony w całkowitej ciemności. Włącz latarkę, a przekonasz się, że tutaj też jest dużo wrogów. Jest ich zbyt wielu, by walczyć, więc unikaj ich najlepiej jak potrafisz i biegnij przez pomieszczenie na zachód. Na środku pokoju znajdziesz stół z zielonym pierścieniem, Pierścieniem Węża. Podnieś go, a następnie zarezerwuj go z pokoju, kierując się na północ z powrotem do pokoju z trójkątną klawiaturą.
Z pierścieniem w dłoni wróć do bezpiecznego pokoju w klasie i weź wszystkie trzy pierścienie z pudełka do przechowywania. Otwórz drzwi po północnej stronie pokoju, używając kodu z gwiazdką. Użyj kodu, a następnie wejdź do pokoju.
Przejdź przez korytarz wokół dwóch wrogów blokujących ci drogę i wyjdź z obszaru przez drzwi na południu. Po drugiej stronie znajdziesz się w innej klasie. Podejdź do północnej ściany pomieszczenia i wejdź w interakcję z popiersiem na ścianie. Umieść złotą Obrączkę Ślubną na jej palcu serdecznym, czarny Pierścień Regenta na palcu wskazującym i Pierścień Węża na jej małym palcu.
Mając wszystkie trzy pierścienie na dłoni, jej druga ręka poruszy się, odsłaniając Talerz Wiedzy.
Talerz Miłości
Aby zdobyć Talerz Miłości, przejdź do drzwi z trójkątną klawiaturą, przez które wszedłeś, aby zdobyć Pierścień Węża. Zamiast korzystać z drzwi na zachodzie, idź na wschód wokół wrogów w pokoju i złap przedmiot z południowo-wschodniego rogu stołu pośrodku pokoju. To ostatni kawałek lalki potrzebny na kolejny talerz. Kiedy go złapiesz, wszyscy wrogowie cię zaatakują, ale po prostu przebiegnij przez drzwi na wschodzie, a będziesz przed nimi bezpieczny.
Wewnątrz tego pomieszczenia zostaniesz zaatakowany przez wrogów wykorzystujących częstotliwości radiowe. Dostrój radio, aby ustawić częstotliwości, które pojawiają się na ekranie, a oni się tym zajmą. Uważaj na kolejnych wrogów, którzy zaatakują cię w pomieszczeniu. Po rozprawieniu się z nimi wszystkimi przejdź przez drzwi na zachodzie. W środku znajdziesz się w biurze z kilkoma przedmiotami. Chwyć to, czego potrzebujesz, ale upewnij się, że zostawiłeś otwarte miejsce na Kadzidło, znajdujące się po wschodniej stronie biurka.
Wyjdź z biura, a następnie przejdź przez drzwi po wschodniej stronie korytarza. Po drugiej stronie znajdziesz drzwi, które wymagają sześciu płyt. Wyjdź z pokoju drzwi na wschód, a znajdziesz się po odblokowaniu drzwi po północnej stronie pokoju z gigantyczną mięsistą dziurą. Zeskocz do niego, a następnie skorzystaj z drzwi po północnej stronie areny bossa z potworami w klatce. Wrzuć wszystko, czego potrzebujesz do bezpiecznego pokoju, zatrzymując Kadzidło, a następnie przejdź przez drzwi na wschód.
Po drugiej stronie wybierz drzwi na północy, a następnie wejdź po drabinie na górę. Znajdziesz się w połączonym pokoju, który miał trójkątne drzwi. Wybierz drzwi na zachodzie, a gdy znajdziesz się w pokoju przypominającym kostnicę, wybierz drzwi na północy. Wejdź w interakcję ze ścianą po północnej stronie pokoju, aby znaleźć naczynie ofiarne.
Na talerzu ofiarnym użyj Kadzidła, a otworzą się drzwi, odsłaniając Talerz Miłości.
Płyta Równowagi
Udaj się do bezpiecznego pokoju, w którym odpoczywa Isa na dolnym poziomie Nigdzie. Skorzystaj ze schowka, aby złapać wszystkie trzy elementy lalek, które znalazłeś w okolicy. W ekwipunku połącz je wszystkie, a otrzymasz w pełni uformowaną lalkę. Z tym w dłoni podejdź do drzwi po północnej stronie bezpiecznego pokoju i wprowadź kod do drzwi pięciokąta.
Przejdź przez otwarte teraz drzwi, a następnie przez drzwi po południowo-zachodniej stronie korytarza, w którym się znalazłeś, uważając na potwory. Znajdziesz się w okrągłym pomieszczeniu z piedestałem po jego południowej stronie. Wejdź w interakcję z piedestałem, aby złapać Płytę Równowagi.
Gdy to zrobisz, wyjście z pomieszczenia zostanie zablokowane przez ramiona maszyny nad tobą. Wejdź w interakcję z urządzeniem, z którego wziąłeś talerz i połóż na nim lalkę. Z nim na płycie dociskowej będziesz mógł wyjść z Plate of Balance.
Otwierając drzwi
Wróć do drzwi ze wszystkimi sześcioma talerzami i zacznij układać je we właściwych miejscach. Gdy wszyscy będą w środku, drzwi się otworzą.