Wygląda na to, że czas zebrać więcej śluzu.
Można powiedzieć, że czekała tam ogromna publiczność Slime Rancher 2. Kolorowa, niezależna kontynuacja została wydana dopiero wczoraj we wczesnym dostępie, ale już przynosi duże rezultaty. Nie minęło więcej niż sześć godzin od premiery, a sprzedaż gry przekroczyła już 100 000. Dość imponujące rzeczy.
Niesamowitą liczbę potwierdził na Twitterze dyrektor generalny dewelopera Monomi Park, Nick Popovich. Tweetując dzisiaj, Popovich wyjaśnia, że chociaż miał przybliżony cel 100 000 sprzedaży w ciągu pierwszych 24 godzin Slime Rancher 2 mając na uwadze, rzeczywiste wyniki znacznie przerosły jego oczekiwania.
Gra będąca kontynuacją hitu usypiającego indie Slime Rancher, właśnie wczoraj rozpoczęła premierę wczesnego dostępu na PC oraz na Xbox Series X/S i Xbox Game Pass. Niezwykle wciągający symulator casualowego rancza nawiązuje do udanej formuły oryginalnej gry, a także zapowiada powrót głównej bohaterki, Beatrix LeBeau. Tym razem gracze udadzą się na Tęczową Wyspę, gdzie można odkryć mnóstwo dziwnych i wspaniałych starożytnych technologii. Jak również, oczywiście, jako zaokrąglanie i odkurzanie tych uroczych kleksów, aby zabrać je z powrotem na ranczo.
Długi okres wczesnego dostępu przyda się również twórcom do doskonalenia i dopracowywania planów związanych z pełną premierą gry. Slime Rancher 2 będzie zawierać o wiele więcej szlamów niż oryginalny tytuł, a także skorzysta z przeróbki graficznej, aby sprostać potężnym możliwościom obecnej generacji konsol. Oprócz nowych obszarów eksploracji i drobiazgów do tworzenia i radzenia sobie z, Slime Rancher 2 będzie miał również potencjał do rozwoju wraz ze swoją społecznością. Jak niedawno udostępniono w aktualizacji dla deweloperów Steam, Monomi Park ma jasną wizję gry jako „tam, gdzie świat Slime Rancher będzie rósł i ewoluował przez wiele lat”.
Gra będzie dostępna we wczesnym dostępie przez około 18 miesięcy, dzięki czemu Monomi Park będzie miał mnóstwo czasu na słuchanie i dostosowywanie gry do opinii licznej społeczności. Jednak reakcja online i odpowiedzi na Steam sygnalizują, że społeczność jest bardzo usatysfakcjonowana. Slime Rancher 2 zdążył już zgromadzić imponującą liczbę „zdecydowanie pozytywnych” recenzji, z ponad 2500 odpowiedziami na Steamie w momencie pisania.
Z oryginałem Slime Rancher przekraczając wszelkie oczekiwania, aby uzyskać ponad 7 milionów pobrań i ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy na PC, Xbox One i PlayStation 4 do tej pory, może być tak, że Slime Rancher 2 ma jakieś duże buty do wypełnienia. Jednak przy tak mocnym i udanym początku wydaje się, że kontynuacja może wkrótce wyprzedzić swojego poprzednika, ponieważ wyraźnie jest wielu ludzi spragnionych trochę akcji typu slime ranch.
Slime Rancher 2 jest już dostępny we wczesnym dostępie na PC przez Steam i Epic Games Store oraz na Xbox Series X/S. Gra jest również dostępna w Xbox Game Pass i Xbox Cloud Gaming.
Źródło