Nadeszła aktualizacja 1.06 dla Sniper Elite 5, a oto pełna lista zmian i poprawek dodanych wraz z tą aktualizacją. Ta aktualizacja zawiera darmową mapę dla wielu graczy, nocną wersję mapy Urban Ruins, która jest teraz grywalna w trybach Deathmatch, Team Deathmatch i Squad Match. Ta łatka wprowadza również szereg bardzo pożądanych ulepszeń, takich jak dodanie suwaka pola widzenia na PC, zmiany czułości w Teller Mine i wiele innych. Oto wszystko, co nowe w aktualizacji 1.06 Sniper Elite 5.
Sniper Elite 5 — informacje o aktualizacji 1.06
Oto pełna lista informacji o łatce dla tej aktualizacji zaczerpnięta bezpośrednio z Strona Steam Sniper Elite 5.
Ogólny:
• Usunięto pewne opóźnienie wejścia i zmiękczono krawędzie martwej strefy dla wejścia „celowania”. Powinno to zapewnić lepszą kontrolę celowania.
• Różne poprawki zapobiegające upadkowi lub zawieszeniu gracza na podłodze lub utknięciu w animacji „upadania”
• Naprawiono ogólne problemy z kolizją, umożliwiające graczom przechodzenie przez niektóre ściany w różnych lokalizacjach
• Różne poprawki graczy utykających na drabinach
• Naprawiono problem uniemożliwiający sterowanie kamerą, gdy gracz wchodzi w tryb fotograficzny z celownikiem mechanicznym
• Darmowa kamera została teraz nieco ograniczona w trybie fotograficznym, aby uniknąć exploitów podczas inwazji Osi
• Naprawiono problem niepoprawnie umożliwiający przewijanie broni podczas korzystania z zamontowanego karabinu maszynowego
• Apteczki będą teraz działać zgodnie z oczekiwaniami po aplikacji
• Dodatek Odbiornik Precyzyjnych Maszyn będzie teraz poprawnie zmniejszał prędkość, a nie ją zwiększał
• Uchwyt kontrolny Austen poprawi teraz odzyskiwanie odrzutu zgodnie z oczekiwaniami
• Wyposażenie Jeffa Sullivana będzie teraz wyświetlane zgodnie z oczekiwaniami po wybraniu go jako grywalnej postaci
• Medale „Pochwal się” i „Sabotażysta” powinny teraz odblokowywać się poprawnie
• Strzelcy maszynowi nie będą już ustawiać się w pozycji t po strzale
• Gracz nie może już wyposażyć broni ani lornetki podczas korzystania z zamontowanego karabinu maszynowego
• Martwi wrogowie ukryci w skrzyniach nie poruszają się już dalej
• Gracz nie może już ukrywać się pod wodą na mapie trybu wieloosobowego strefy lądowania
• Granaty nie będą już przyklejać się do ręki gracza podczas próby ich rzucenia
• Łuki granatów nie znikają już niespodziewanie
• Naprawiono problem wpływający na możliwość korzystania ze skrótu granatu
• Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie imienia Herr Grunberga podczas patrzenia na niego przez lornetkę
• Magazyn nadciśnienia wyświetla teraz poprawnie „Zwiększ zrzut pocisków” jako kon
• Wroga sztuczna inteligencja nie znika już z mapy po uruchomieniu przerywnika filmowego
• Ciała z pułapkami będą teraz eksplodować zgodnie z oczekiwaniami
• Naprawiono błąd, który powodował, że Pistolety sygnałowe spowalniały ruch
• Gracze nie będą już mogli zdobyć autentycznego trofeum, wykorzystując możliwość zmiany trudności w menu pauzy
• Naprawiono problem powodujący niemożność upuszczania martwych ciał podczas podnoszenia;
• Naprawiono błąd, który powodował, że AI wpadała w spójną pętlę śledztwa
• Pudełka z owocami nie będą już lewitować ani nie będą się nieoczekiwanie mnożyć
• Usunięto błąd w trybie przetrwania, który powodował, że załoga pojazdów opancerzonych pozostawała przy życiu po zniszczeniu pojazdu, zatrzymując postęp do następnej fali.
• Naprawiono problem uniemożliwiający odblokowanie Ładunku Satchel po zakończeniu kampanii
• Naprawiono problem powodujący awarię gry przy wyjściu z gry
• Naprawiono błąd, który powodował, że żołnierze Osi byli przykucnięci w powietrzu u niektórych graczy
• Naprawiono problem powodujący zacinanie się ptaków w miejscu
• Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyłączanie wiatru w kampanii/przetrwaniu
• Głośność wyzwalania min została teraz zwiększona, aby upewnić się, że aktywują się w zasięgu, niezależnie od celów będących ludźmi lub pojazdami
• Naprawiono usterkę animacji powodującą, że żołnierz AI zsiadał z motocykla po postrzeleniu, mimo że był martwy
• Naprawiono problem powodujący włączanie i wyłączanie reflektorów w zależności od bliskości gracza
• Głośność mikrofonu nie będzie już automatycznie powracać do 100% za każdym razem, gdy gracz wróci do gry
• Dodatkowe drobne poprawki i ulepszenia
Misja 1:
• Wróg w hangarze odradza się teraz prawidłowo, aby gracze mogli odzyskać klucz i przejść do następnej sekcji mapy
• Klucz Marcela będzie teraz poprawnie odblokowywał podłogę po odzyskaniu go ze strychu budynku
• Naprawiono błąd, który powodował, że żyrandol aktywował się dwukrotnie, jeśli został wystrzelony, a następnie aktywowany za pomocą dźwigni
• Naprawiono błąd uniemożliwiający niektórym graczom odblokowanie Karabinera 98 po zabiciu Freidricha żyrandolem
• Naprawiono błąd powodujący, że końcowa scena przerywnikowa była odtwarzana zbyt wcześnie dla niektórych graczy
• Przedmiot kolekcjonerski Beach Defenses będzie teraz wyświetlany poprawnie
• Pojazd Steffena Beckendorfa z listy zabójstw nie będzie już znikał
Misja 4:
• Naprawiono problem z zatrzymaniem postępu po sabotowaniu kadzi do wytopu przez pociągnięcie dźwigni
• Naprawiono problem uniemożliwiający niektórym graczom sabotowanie dźwigu przez naciśnięcie przełącznika
• Gracze będą teraz mogli eksfiltrować misję 4 zgodnie z oczekiwaniami
• Naprawiono problem uniemożliwiający graczom wejście do budynku przez otwór wentylacyjny
• Naprawiono problem powodujący nieregularny ruch podczas schodzenia po schodach w misji 4
• Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom wejście przez właz w dachu w celu zdobycia przedmiotu kolekcjonerskiego
• Naprawiono problem powodujący zbyt wczesne zakończenie misji po wejściu do budynku w pobliżu celu listy zabójstw
Misja 5:
• Cel zakopania Lanzo Baumanna w betonie zostanie teraz ukończony zgodnie z oczekiwaniami po zakończeniu
• Specjalnie dla graczy Xbox, w misji 5 gracze mogą teraz wchodzić w interakcje i niszczyć radio łomem zgodnie z oczekiwaniami
Misja 6:
• Naprawiono problem powodujący nieregularny ruch celu listy zabójstw Jaana Trautmanna
• Czołg 222 pojawi się teraz zgodnie z oczekiwaniami
Misja 7:
• Usunięto błąd uniemożliwiający odblokowanie nagrody listy zabójstw, RSC1918, po zrzuceniu rakiety V2 na dr Jungersa.
• Naprawiono błąd powodujący nieregularny ruch na drabinach w misji 7, co czasami powodowało zacinanie się graczy
• Naprawiono problem powodujący unoszenie się pudełka
Misja 8:
• Naprawiono problem powodujący, że wrogowie byli niewidzialni w hangarze
Misja 10 (DLC Przewodnik po celach):
• Naprawiono problem wpływający na możliwość podniesienia łomu
• Hitler potwierdzi teraz gracza zgodnie z oczekiwaniami podczas strzelaniny
• Specyficznie dla graczy Xbox, w misji 10 wieża upadnie zgodnie z oczekiwaniami, gdy kable zostaną sabotowane za pomocą przecinaków do śrub
Dostępność
• Suwak FoV: Ustawia FoV w zakresie 60-120. Tylko na PC.
• Przełącz podświetlenie niewidzialności: Usuń kontur wokół gracza, gdy znajduje się on w niewidzialnej roślinności. Można go znaleźć w ustawieniu dostosowywania poziomu trudności „Znacznie zmniejszony HUD”.
• Przesuń mapę za pomocą klawiatury: Mapę można teraz przesuwać na klawiaturze za pomocą klawiszy strzałek.
• Auto Run: Po włączeniu naciśnij przycisk przechodzenia, aby przełączyć automatyczne uruchamianie. Karl pobiegnie do przodu, a Ty możesz dostosować kierunek i stan (chód, kucanie, leżenie, sprint).
• Auto Traversal: Po włączeniu Karl będzie automatycznie pokonywał małe przeszkody podczas chodzenia lub sprintu.
• Auto Climb: Po włączeniu Karl będzie automatycznie wspinał się w kierunku, w którym popychasz.
• Przełącz celowanie: po włączeniu celowanie można włączać i wyłączać, naciskając klawisz celowania.*
• Przełącz menu kołowe: Po włączeniu menu kołowe można włączać i wyłączać, naciskając przycisk ekwipunku.
Snajper Elite 5 jest już dostępny na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X|S.