Okazuje się, że ta gra to coś więcej niż tylko dobra grafika.
Twórca zawartości, Parris Vicious, podzielił się nowymi szczegółami technicznymi gry Compulsion Games Na południe od północy.
Tą informacją podzielił się na Twitterze:
„South of Midnight działa na silniku Unreal Engine 4 i ma na celu uzyskanie 60 klatek na sekundę na Xbox Series X|S.”
Kontynuował to:
„szybka aktualizacja South of Midnight
1. Możesz wyłączyć animację poklatkową z wyjątkiem przerywników filmowych
2. Oficjalna długość gry to 12 godzin, gdyż trudno oszacować czas eksploracji
Dziękujemy @CompulsionGames za dodatkowe wyjaśnienia”
Jak wspomniał Parris, był jednym z kilku przedstawicieli prasy i twórców treści zaproszonych do rozmowy z Compulsion Games i innymi pracownikami, którzy pomogli w tworzeniu ich nadchodzącej przygodowej gry akcji w stylu południowego gotyku. W chwili pisania tego tekstu nie znaleźliśmy na swoim kanale wywiadu, w którym uzyskałby te informacje. Mogą to być więc szczegóły, które potwierdził po fakcie lub te wywiady pojawią się dopiero później. Ale tutaj możesz obejrzeć wywiad, jaki przeprowadził z aktorami głosowymi w grze.
Oczywiście była to informacja, którą chcieliśmy jak najszybciej zweryfikować. Chociaż wielkie zapowiedzi, które widzieliśmy do tej pory, umieściły w centrum ogromnego świata studia, te szczegóły techniczne z pewnością są również czynnikami wpływającymi na ocenę, jak dobra będzie gra.
Gameografia studia Compulsion Games może rodzić pytania o to, na ile zdolni byliby do dostarczenia tego tytułu. Kontrast był interesującą grą przygodową z łamigłówkami, w którą można było grać w pełnym 3D, ale to wszystko. Szczęśliwych niewielu miał ogromne ambicje, ale sami fani uważają, że nie wykorzystali jego potencjału. Więc dlaczego Na południe od północy być inny?
I tu warto dowiedzieć się, że Compulsion zajmowało się także outsourcingiem przy tytułach takich jak Na południe od północytakie jak Dungeons & Dragons: Daggerdale I Darksiderzy. Co więcej, dyrektorem Compulsion jest weteran Guillaume Provost, którego twórczość MobyGames sięga 2001 roku, kiedy to Uszkodzenie Cela.
Było wiele zamieszania i być może wprowadzających w błąd spekulacji na temat estetyki animacji poklatkowej w grze. Dlatego szczególnie ważne było wcześniejsze wyjaśnienie, że efekt animacji poklatkowej można wyłączyć w trakcie rozgrywki.
Poza tym Na południe od północy właśnie potwierdzono, że jest to najnowsza gra na konsolę Xbox, która dołączy do klubu Xbox Series X|S 60 FPS, po wynikach GSC Game World STALKER 2: Serce Czarnobyla. Wygląda na to, że Microsoft zdał sobie sprawę, że 60 klatek na sekundę ma kluczowe znaczenie w wojnach konsolowych i upewnia się, że jego fani nigdy więcej nie zostaną zawiedzeni na tym froncie.
Nie możemy się doczekać, aby dowiedzieć się więcej na temat Na południe od północy w przygotowaniu do premiery w przyszłym roku.