Musimy mieć szybką podróż.
Popularna gra Spider-Man 2, którą wszyscy pokochali na PS5, w rzeczywistości nie miała funkcji szybkiej podróży. W grze, gdy gracz patrzy na mapę, może łatwo kliknąć miejsce, do którego chce się udać i szybko się tam dostać, bez konieczności wykonywania dodatkowej pracy. Jest to funkcja, którą wiele współczesnych gier musi oszczędzać czas i skupiać uwagę graczy.
Josues Benavidez, dyrektor ds. projektowania gry Spider-Man 2 w firmie Insomniac, ujawnił niedawno w wywiadzie niektóre wyzwania, które pojawiły się podczas pracy nad grą. Biorąc pod uwagę rozmiar mapy w Spider-Man 2, oczywiste jest, dlaczego wymagałaby ona szybkiej podróży, ale twórcy prawie całkowicie wycięli tę część gry.
„Pracowaliśmy nad nową szybką podróżą. To była jedna z moich ulubionych nowych funkcji. I to całkowicie zepsuło naszą grę. Ponieważ mapa była w pełni odsłonięta, można było dotrzeć wszędzie” – powiedział Benavidez.
CZYTAJ TAKŻE PUBG: Battlegrounds udostępniło swój plan działania na 2024 rok
Zrozumiałe jest, dlaczego ta funkcja była odstraszająca dla twórców, ponieważ chcieli, aby ich gracze faktycznie eksplorowali mapę, oglądali różne pisanki i cieszyli się światem, aby odblokować całą mapę. W porównaniu z tym, co już zostało zrobione, a gracze czują, że mogą po prostu udać się gdziekolwiek, kiedykolwiek, korzystając z szybkiej podróży, na samym początku gry.
Na szczęście dla nas Insomniac był w stanie rozwiązać problem, dzięki czemu mogliśmy korzystać z szybkiej podróży w Spider-Man 2 i nie musieliśmy wszędzie podróżować ręcznie.
Źródło.
Powiązany