Wyczyść wszystkie zadania poboczne w Bikini Bottom.
W grę wchodzą najtwardsze dublony Dół bikini. W SpongeBob Kanciastoporty: Kosmiczny wstrząs, butelka kosmicznego płynu do baniek wyrwała dziurę w kontinuum czasoprzestrzennym, tworząc dziwne światy w całym Bikini Dolnym. W sumie jest siedem światów, a każdy z nich jest domem dla dublonów. W miarę postępów w Bikini Dolnym znajdziesz także zadania poboczne. Koledzy Spongeboba będą prosić o różne przedmioty kolekcjonerskie. Zostaniesz poproszony o napoje, ciasteczka z wróżbą i wiele więcej. Pojawiają się one na określonych poziomach, zmuszając cię do ponownego rozegrania poziomów, które już ukończyłeś, aby znaleźć wszystko. Jeśli masz dość szukania, mamy wszystkie lokalizacje do kolekcjonowania zadań pobocznych wymienione poniżej. Tak, nawet Łaciaty.
Lokalizacje złotych dublonów | Dół bikini
Złote dublony to opcjonalne przedmioty kolekcjonerskie, które odblokowują poziomy kostiumów w sklepie. Zbierając ukryte złote dublony, udostępnisz więcej kostiumów do kupienia w menu sklepu. Złote dublony są ukryte w zadaniach pobocznych, w otoczeniu lub poprzez ukończenie wyzwań. Niektóre wyzwania można ukończyć dopiero po powrocie na poziom. Jeśli nad elementem na scenie pojawi się ikona kłódki, musisz wrócić później po odblokowaniu dodatkowych umiejętności dla Spongeboba.
Złoty dublon nr 1: Znajdź wszystkie 9 karteczek samoprzylepnych ukrytych w Bikini Bottom. Nie znajdziesz ich wszystkich, dopóki nie odblokujesz wszystkich umiejętności Spongeboba.
- Karteczka samoprzylepna nr 1: Obok Sandy’s Tree Dome użyj dna (działa tylko po odblokowaniu Karate Kick), aby przywołać balony karate. Wdrap się na wysoką półkę i pokonaj galaretowatych wrogów, aby zdobyć tę notatkę.
- Karteczka samoprzylepna nr 2: Użyj bańki na przełączniku za Domem Skalmara. Odbij się na dach, a następnie dmuchaj bańki na unoszące się przełączniki, aby w powietrzu pojawiło się więcej drewnianych platform. Podążaj platformami i szybuj do tej karteczki samoprzylepnej.
- Karteczka samoprzylepna nr 3: Z Domu Spongeboba użyj procy, aby wylądować na dachu Wiadra Chum. Wciśnij przycisk haka — na niebie pojawi się seria haków, balonów karate i pierścieni doładowania. Poruszaj się po trudnej ścieżce platformowej, by wylądować na górze między Domem Spongeboba a Wiaderkiem Chuma, gdzie znajduje się karteczka samoprzylepna.
- Karteczka samoprzylepna nr 4: Na lewo od lokalizacji Tłustego Kraba (byłego) znajduje się czerwony przycisk, którym możesz wbić funt na wzgórzu. Uderz go i wskocz na drewniane platformy, które się pojawią. Prowadzi to do górskiej półki klifu z tą notatką.
- Karteczka samoprzylepna nr 5: Za domem Spongeboba, po ukończeniu poziomu 4, znajdziesz trzy żarówki połączone z przyciskami. Naciśnij wszystkie trzy przyciski, podążając za liniami zasilającymi z żarówek, a pojawi się proca. Podjedź i pokonaj galaretową zasadzkę. Do tej notatki prowadzi ścieżka z wraku statku.
- Karteczka samoprzylepna nr 6: Daleko na lewo od Tłustego Kraba, szukaj krawędzi laguny. Jest tu przycisk, który możesz tupnąć, a który tworzy bąbelkową deskę surfingową. Przejedź nim przez tor przeszkód nad wodą. Jeśli uda ci się dotrzeć do końca przed upływem 19 sekund, pojawi się karteczka samoprzylepna.
- Karteczka samoprzylepna nr 7: Po ukończeniu poziomu 7 Reefblower pojawi się po prawej stronie i za domem Spongeboba, w pobliżu trampoliny prowadzącej do gigantycznego stosu kamiennych skrzyń tiki. Użyj Reefblowera i wysadź w powietrze kamienne skrzynie, aby je rozbić. Wskocz na kolejną odkrytą platformę do odbijania, a następnie użyj Reefblowera, aby pokonać wszystkich wrogów na górnym poziomie. Karteczka samoprzylepna pojawi się po pokonaniu gigantycznej galaretowatej macki.
- Karteczka samoprzylepna nr 8: W szkole żeglarskiej Ms. Puff ukończ poziom 6, aby uzyskać dostęp do najwyższego poziomu szkoły. Po udzieleniu pomocy pani Puff i podróży na poziom 7, możesz wrócić do Bikini Bottom i skorzystać z trampoliny przy wejściu, aby dostać się na szczyt Szkoły Żeglarskiej. Z dachu możesz zeskoczyć na tę karteczkę samoprzylepną.
- Karteczka samoprzylepna nr 9: Na lewo od domu Pana Kraba znajduje się brama ze znakami koników morskich. Przejedź przez nie konikiem morskim, aby pojawiły się płonące pierścienie. Ukończ kurs płonącego pierścienia, nie odnosząc zbyt dużych obrażeń, aby zdobyć karteczkę samoprzylepną.
Złoty dublon nr 2: Ukończ zadanie poboczne Sandy, aby zebrać gorące przedmioty w prehistorycznym lesie wodorostów.
- Gorący obiekt nr 1: Jaskinia Stalaktytów – Znajduje się w pierwszej początkowej jaskini. Przechodząc przez jaskinię, spójrz za kolczaste skały. Znajduje się po lewej stronie — nie w obszarze, który jest zbyt ukryty.
- Gorący obiekt nr 2: Zjeżdżalnia Wulkaniczna – Pod koniec Zjeżdżalni Wulkanicznej przejedziesz przez zakręt i wnętrze z bali. Na wprost znajdziesz trampolinę, która prowadzi do haczyka na ryby. Wskocz na nią, aby dotrzeć do tego gorącego obiektu na niebie.
- Gorący obiekt nr 3: Jaskinia Lawy – Znajduje się w środku sekcji, gdzie kamienne platformy spływają po rzece lawy. Będziesz musiał przeskakiwać po kamieniach, walcząc z ruchem prądu, aby dotrzeć na przeciwną stronę. Gorący obiekt unosi się w środku. Aby do niego dotrzeć, musisz mierzyć czas skoków.
- Gorący obiekt nr 4: Lava Cave – Przejdź do sekcji, w której Spongebob zjeżdża na głazie w dół liniowej rzeki lawy. Na wprost znajduje się unoszący się gorący obiekt, do którego można dotrzeć, wtaczając się na gejzer lawy.
- Gorący obiekt nr 5: Jaskinia Lawy – W dalszej części Jaskini Lawy dotrzesz do obszaru lawy z dziurą pośrodku i gejzerem magmy. Wjedź gejzerem z toczącym się głazem, aby dotrzeć do ostatniego obiektu.
Złoty dublon nr 3: Ukończ zadanie poboczne Skalmara, aby zebrać napoje na polach meduz Dzikiego Zachodu.
- Poczęstunek nr 1: Szlak Meduzy – Znajduje się nad wodospadem, przez który przejdziesz na początku poziomu. Istnieje kilka pływających skrzyń tiki. Przeskocz przez nie, aby dotrzeć do tego poczęstunku.
- Poczęstunek #2: Riding School – Wskocz na dach Riding School i dotrzyj do trampoliny na wieży ciśnień. Wskocz na drewniane platformy wystające ze skalistego filaru. Na drewnianych platformach znajdziesz to orzeźwienie.
- Poczęstunek #3: Manta Fe – Idź do tylnej lewej części miasta. Na podwyższonej platformie, dostępnej z więzienia, leży proca. Po odblokowaniu umiejętności użyj procy. Zabierze cię na cmentarz. Odświeżenie jest za grobem dla Billy the Bass na szczycie wzgórza.
- Poczęstunek #4: Cacteen Hills – Wróć do mostu, który jest (częściowo) pomalowany na biało w pobliżu wejścia do tej lokacji. Po prawej stronie znajduje się wystająca drewniana platforma. Stań na nim i spójrz w dół, aby znaleźć serię pływających skrzyń tiki. Zjedź na pływającą platformę, aby złapać to orzeźwienie, a następnie ostrożnie wskocz na skrzynie tiki, aby uciec.
- Poczęstunek #5: Sap The Gatherer – Pod koniec pierwszej sekcji zbierackiej, na wysokim podeście przed platformami z obracającymi się gwiazdami, które prowadzą do spadającego toru przeszkód z rozdymkami, po lewej stronie znajduje się kolumna, na którą możesz wskoczyć z tym napojem.
Złoty dublon nr 4: Ukończ zadanie poboczne pielęgniarki, aby zebrać ciasteczka z wróżbą w Karate Downtown Bikini Bottom. Pielęgniarka znajduje się przed Domem Starców naprzeciwko Sandy’s Treedome.
- Ciasteczka z wróżbą nr 1: Movie Hallway – Opuszczając korytarz, wyjdziesz na zaplecze studia filmowego. Wskocz na przyczepę po lewej stronie zaraz po wyjściu — tuż nad wyjściem z korytarza znajduje się platforma z ciasteczkiem z wróżbą.
- Ciasteczka z wróżbą nr 2: Backlot – W tylnej lewej części pokoju Backlot Checkpoint ciasteczko z wróżbą leży na okrągłym stole. Tym razem nie jest ukryty.
- Ciasteczka z wróżbą nr 3: Backlot – Kontynuuj w sekcji przewijania bocznego, aż dotrzesz do walki z wrogami wychodzącymi przez dwoje drzwi, podczas gdy strzelec dystansowy siedzi w śmietniku. Po tej walce jest ogrodzony teren ze śmietnikiem. Ciasteczko znajduje się na ogrodzonym terenie. Nie przegap tego!
- Ciasteczko z wróżbą nr 4: Back Alley – Po dotarciu do części miejskiej Back Alley, obok alejki zobaczysz świecący śmietnik w pobliżu latarni ulicznej. Uderz go, aby odsłonić ukryte ciasteczko.
- Ciasteczko z wróżbą nr 5: Paparazzi Street – Znajduje się na tyłach Paparazzi Street, na stole na lewo od ochroniarza. Kolejny plik cookie, który nie jest ukryty.
- Ciasteczka z wróżbą nr 6: First Nautical Bank – Bezpośrednio na prawo od wejścia do segmentu Walk of Fame.
- Ciasteczko z wróżbą nr 7: Dojo Estate – bezpośrednio w stanie Dojo Estate, w centrum ogrodu zen.
Złoty dublon nr 5: Ukończ zadanie poboczne Mr. Krab, aby zebrać Lost Pennies w Pirate Goo Lagoon.
- Zagubiony grosz nr 1: Bongo Beach – W tylnej prawej części Bongo Beach. Na tym dużym obszarze z tyłu po lewej stronie znajduje się wrak kadłuba z pierwszą zagubioną monetą tego poziomu.
- Zagubiony grosz # 2: Scurvy Swamp – Z centrum Scurvy Swamp z dużym drzewem znajduje się chwiejna drewniana platforma, która prowadzi na odgałęzioną wyspę z tą monetą.
- Zagubiony grosz # 3: Zamek z piasku – W samym centrum twierdzy Zamek z piasku.
- Zagubiony grosz # 4: Shipwreck Treasure – Dotrzyj do drugiego punktu kontrolnego segmentu Shipwreck Treasure. Bezpośrednio na prawo znajduje się zatopiony statek z zagubionym groszem.
- Zagubiony grosz # 5: Port Jelly Royal – Dotrzyj do drugiej połowy miasta portowego. Po dotarciu na ląd spójrz w prawo. Na wyrzuconej na brzeg małej łódce leży zagubiony grosz.
Złoty dublon nr 6: Ukończ zadanie poboczne Mrs. Puff, aby zebrać gwiazdki Good Noodle w Halloween Rock Bottom.
- Gwiazda makaronu nr 1: Przystanek autobusowy – Bezpośrednio na prawo od punktu kontrolnego przystanku autobusowego znajduje się wysoki skalisty filar. Wejdź na górę, aby znaleźć pierwszą gwiazdkę.
- Gwiazda z makaronem nr 2: Kandyville – Znajduje się na szczycie dużego wejścia na tor wyścigowy w centrum miasta.
- Gwiazda makaronu nr 3: Teatr Cieni – Na dachu samego Teatru Cieni.
- Gwiazda z makaronem nr 4: Zjeżdżalnia muzealna – W drugiej połowie zjeżdżalni będziesz musiał użyć gigantycznej trampoliny, aby dostać się do rury. Zamiast iść w lewo, po wylądowaniu na zjeżdżalni udaj się w prawo. Ześlizgniesz się do balonów karate — kopnij je, aby dostać się na górną rampę z tą gwiazdą.
- Gwiazda makaronu nr 5: Kandyville – Za pływającym domem po prawej stronie miasta. Dotrzyj na wyższy poziom i znajdź dom połączony z chodnikiem – na skrzyżowaniu chodników stoi blond dama rybna. Dobra gwiazda z makaronem to…