Łatwiej powiedzieć, niż zrobić dołączenie do Karmazynowej Floty w Starfield – czas udowodnić, że jesteś tak bezwzględny, jak twierdzisz.
Spis treści[Hide][Show]
Dołączam do Karmazynowej Floty Pole Gwiazd to jeden z najfajniejszych momentów w początkowej fazie gry. Wciągnięcie w głęboko satysfakcjonujący, pełen ról scenariusz, w którym wcielasz się w tajnego policjanta, trafia we właściwe miejsca w starym komputerze mięsnym. Rook Meets King to miejsce, w którym wszystko zaczyna się poruszać i wtedy wszystkie elementy układają się na swoich miejscach, tworząc niesamowitą piracką przejażdżkę.
W Rook Meets King ty, wieża, spotykasz się z przywódcą Floty… ale dopiero po tym, jak się sprawdzisz. W tym przewodniku przeprowadzimy Cię przez proces przekonania Floty, aby wzięła Cię pod swoje skrzydła, abyś mógł pracować jako podwójny agent dla UC SysDef. To będzie szalona przejażdżka, więc zapnij pasy i przygotuj się na dobrą zabawę.
Więcej treści Starfield:
Najlepsze umiejętności | Najlepsze ulepszenia i modyfikacje statków | Wszyscy towarzysze | Wszystkie opcje romantyczne | Wszystkie lokalizacje osad | Dołącz do wszystkich frakcji | Jak piracić statki | Sekretny towarzysz | Tajny statek i garnitur
Jak rozpocząć „Wieża spotyka króla”
To zadanie zostanie automatycznie dodane do Twojego dziennika po ukończeniu zadania „Głęboka przykrywka” i zapewnieniu sobie audiencji u Karmazynowej Floty. Aby rozpocząć zadanie, będziesz musiał udać się do Europy, aby spotkać się z Morą – zastępcą dowódcy Floty. Jest rozsądną, sprytną i niesamowicie przebiegłą piratką, która przejrzy twój podstęp, jeśli nie będziesz w pełni oddany sprawie (według Ikande), więc zachowaj się najlepiej (najgorzej).
Gdy przeniesiesz się na Europę, natychmiast zostaniesz przywołany przez Astraeę, statek Mory. Zaakceptuj grad, aby otworzyć komunikację. Słyszała o Tobie i chce udowodnić, że jesteś legalny. Ma przygotowane zadanie – wytropić dezertera. Kiedy już znajdziesz się we Flocie, jedynym wyjściem jest śmierć. Nie ma ucieczki, nie ma emerytury. Celem jest Austin Rake, a ty wpakujesz mu kulkę w głowę.
Jest jednak mały problem. Rake jest na pokładzie statku medycznego, nie wiesz, jak wygląda, a jest śliskim klientem. Nie obchodzi ją, jak zostanie wykonana praca, dopóki Rake umrze. Wszystkie zakłady są wyłączone, idź się wykazać, wieża.
Radzenie sobie z Raganą
Ragana to w większości bezbronny statek, do którego możesz szybko dotrzeć za pomocą polecenia „Ustaw kurs”. Gdy zbliżysz się do Ragany, zostaniesz powitany. Zalecamy przyjęcie tego połączenia, zanim zaczniesz strzelać. Po nawiązaniu komunikacji możesz zapytać o Rake. Kapitan Dmitri potwierdzi, że jest na pokładzie.
Stąd masz wiele opcji i nie wszystkie z nich są przyjemne. Możesz:
- Możesz spełnić swoją rolę pirata i zaatakować statek
- Wykorzystaj swoją siłę przyciągania dzięki UC SysDef, aby wejść na pokład statku i porozmawiać twarzą w twarz
- Każ im zamordować Rake’a dla ciebie i wyrzucić ładunek
Twoja decyzja należy do ciebie i zależy w dużej mierze od tego, czy chcesz być piratem, czy tylko udawać. Zalecamy wejście na pokład Ragany i bezpośrednią rozmowę z Dmitrim. Dzięki temu zyskasz więcej opcji, ponieważ będziesz mógł swobodnie rozmawiać bez ryzyka, że Karmazynowa Flota podsłucha Cię przez komunikatory.
Jeśli grasz jako podwójny agent, możesz nakłonić Dmitriego do ujawnienia Rake’a i przekonania go, aby zmienił się w UC SysDef. To najlepsza opcja, jeśli chcesz być pacyfistą. Dmitri da ci nawet zapasowy ładunek jako dowód, że splądrowałeś to miejsce.
W dowolnym momencie możesz zakończyć rozmowę, wyciągnąć broń i zamordować wszystkich na pokładzie. To da ci swobodę plądrowania statku, plądrowania zwłok, a nawet przejęcia dowództwa nad Raganą. Możesz także opuścić statek i po prostu go wysadzić, zabijając wszystkich na pokładzie.
Rób to, co uważasz za słuszne dla swojej postaci, a rezultaty będą w dużej mierze takie same na końcu. Jest to decyzja wymagająca odgrywania ról, przy której zabawa jest przyjemna.
Powrót do Mory
Po rozprawieniu się z Raganą w dowolny sposób, wróć do Europy. Jednak sytuacja nie wygląda zbyt dobrze, ponieważ banda Ecliptic Mercs wskoczyła i otworzyła ogień do Astraei. Wzmocnij swoją broń i wyeliminuj ją. Są to statki poziomu 12, więc ich zniszczenie może być trudne. Na szczęście Mora nie jest popychadłem w walce, co przechyla szalę na twoją korzyść.
Gdy opadnie kurz, jeszcze raz cię powita. Będąc pod wrażeniem twojej dzikości, zaprosi cię do domu Karmazynowej Floty, Klucza. Zanim jednak się tam udasz, musisz zgłosić swoje ustalenia do UC SysDef.
Zgłoś się do komandora Ikande
Wskocz z powrotem na Sola i zadokuj z UC Vigilance. W zależności od tego, jak poradziłeś sobie z Raganą, określisz, jak pozytywny będzie Ikande w stosunku do twoich wyników. W każdym razie możesz zgłosić lokalizację Klucza, jeśli chcesz. Ponownie, jest to bardzo tematyczne i zależy od tego, czy naprawdę chcesz być częścią Floty, czy też próbujesz pozbyć się ich od środka.
Wycieczka po kluczu
Po rozwiązaniu spraw z Ikande czas udać się do The Key i poznać nowy gang. Klucz to ogromna stacja kosmiczna, która wcześniej była częścią UC. Zaraz po wejściu spotkacie się z morderstwem – tu jest po prostu codzienność. Mora zabierze Cię na wycieczkę po tym miejscu, pokazując kluczowych NPC, a także lokalizację sklepów i sprzedawców.
Zakończy się ono spotkaniem z Delgado, przywódcą Karmazynowej Floty. Po spotkaniu z Delgado zostaniesz powitany we flocie, ale zostaniesz ostrzeżony, że jest to umowa na całe życie. Jeśli kiedykolwiek spróbujesz opuścić Flotę, stracisz życie.
Nagroda
W nagrodę za ukończenie tego zadania otrzymasz dość efektowny zestaw odzieży oraz:
Niezły łup, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę potencjalną nagrodę za plądrowanie, kradzież lub zniszczenie Ragany. Po ukończeniu automatycznie rozpoczniesz zadanie „Echoes Of The Past”.
Na razie to wszystko, co mamy na temat Starfield. Koniecznie sprawdź nasze inne przewodniki, listy i solucje, aby uzyskać więcej treści Starfield.