Czy Sumo Headbutt cię dobija w Street Fighter 6? Ten przewodnik nauczy Cię, jak radzić sobie z najczęściej spamowanym atakiem E. Hondy.
Spis treści[Hide][Show]
Uliczny wojownik 6 jest dostępny od kilku tygodni i jest niezaprzeczalnym sukcesem zarówno krytycznym, jak i komercyjnym. Teraz, gdy ludzie zaczynają osiedlać się na dłuższą metę, pewne rzeczy wyszły na jaw. Niektóre Ruchy – choć nie są zepsute ani obezwładnione – są walką, z którą trzeba sobie poradzić.
Pierwszym, który przychodzi na myśl, jest E. Honda i jego niesławny Sumo Headbutt. Ten ruch może być koszmarem dla niedoświadczonych graczy. Cholera, to może wydawać się nie do pokonania. Ten przewodnik nauczy Cię, jak radzić sobie z latającymi wybrykami E. Hondy. Co więcej, te strategie działają ze wszystkimi postaciami, więc nie musisz nawet zmieniać swojej głównej.
Więcej zawartości Street Fighter 6:
Arcade Stick, Hitbox czy kontroler? | Najlepsze współczesne postacie kontrolne | Najlepsze postacie dla początkujących | Najlepsze prezenty dla postaci | Najlepsze kody receptur postaci | Jak zdobyć bilety na nurkowanie | Objaśnienie czasu nacisku | Jak grać w ostateczną walkę
Dlaczego Sumo Headbutt jest tak silne w Street Fighter 6?
Sumo Headbutt E. Hondy jest mocne z wielu powodów. Po pierwsze, ruch jest szybki i dalekosiężny. To pozwala Hondzie atakować cię z dowolnego miejsca, a jeśli odpowiednio zgrane w czasie, może ukarać cię za odwagę ruchu. Co więcej, Sumo Headbutt zadaje dużo obrażeń – zwłaszcza jeśli wyląduje jako Kontra.
Co jeszcze robi Sumo Headbutt? Cóż, Honda może wabić reakcje, zmieniając prędkość i odległość. Może również wykonać OD Sumo Headbutt, który nie tylko uderza wiele razy z bliskiej odległości, ale także ma zbroję chroniącą przed pociskami.
Wreszcie Sumo Headbutt jest bezpieczny w bloku. Jeśli E. Honda się z tobą połączy, pod warunkiem, że nie naciska żadnych przycisków i tylko blokuje, nie możesz go ukarać. W ogóle. Może to doprowadzić do tego, że E. Honda będzie spamować tym ruchem, ponieważ może. Jeśli nie możesz sobie z tym poradzić, będziesz miał kłopoty.
Na marginesie, jest mało prawdopodobne, że Sumo Headbutt zostanie osłabiony, ponieważ jest wyraźnie zaprojektowany jako kluczowa część rozgrywki E. Hondy. Nadszedł czas, aby przyjrzeć się obejściu tego, a jeszcze lepiej, jak temu przeciwdziałać.
Jak kontrować uderzenie głową Sumo w Street Fighter 6
Istnieje wiele sposobów na kontrowanie Sumo Headbutt, a my omówimy tak wiele, jak to tylko możliwe w tej sekcji. Powyższe mogło sprawić, że Sumo Headbutt jest przeszkodą nie do pokonania, ale zapewniamy, że istnieją sposoby na obejście tego.
Bloking
To jest najbardziej oczywiste. E. Honda jest bezpieczna w Bloku, ale nadal jest negatywna, co oznacza, że jeśli zablokujesz jego Sumo Headbutt i wyrzucisz szybką, dalekosiężną Normalną, albo trafisz w jego Blok, albo w niego, jeśli zdecyduje się spróbować zastosować ciśnienie. Nawet jeśli zdecydujesz się nie wyprowadzać ataku, proste zablokowanie jego uderzenia głową zatrzymuje E. Hondę.
Wadą tego jest to, że otrzymasz obrażenia od Drive Gauge, ale szybko się to zregeneruje – nawet jeśli E. Honda spamuje.
Wpływ napędu
Następną opcją, którą wielu prawdopodobnie wypróbuje, jest Drive Impact. Drive Impact to uniwersalny atak, który ma Pancerz i może prowadzić do potężnych kontrataków, jeśli trafisz. To czyni cuda przeciwko Sumo Headbutt w odpowiednich okolicznościach. Mianowicie, jeśli E. Honda używa Sumo Headbutt na pełnym ekranie, wtedy Drive Impact w odpowiednim czasie pozwoli ci zatrzymać jego uderzenie głową i narazić E. Hondę na poważne obrażenia.
Istnieją jednak wady. Po pierwsze, jeśli Sumo Headbutt jest używany ze środka ekranu, wtedy E. Honda może faktycznie przeciwdziałać Twojemu Drive Impact swoim własnym, ponieważ dochodzi do siebie z dużą ilością czasu. Może to być okrągłe, ponieważ E. Honda ma dostęp do brutalnych kombinacji 50-60%. Po drugie, dobry gracz zacznie dostosowywać się do tej kontry i będzie używał uderzeń głową Sumo z krótszego zasięgu, aby zwabić Twój Drive Impact. Wcale nie dobra rzecz.
Jest to pomocne w odpowiednich okolicznościach, ale podobnie jak w przypadku Blokowania, nie możesz na nim polegać.
Pociski
Ta jest mniej uniwersalna, ponieważ nie każda postać ma pocisk. Jednak ci, którzy to robią, mogą ukarać E. Hondę, wyrzucając ją. Postacie takie jak Ryu i Deejay są bardzo dobre w powstrzymywaniu Sumo Headbutt, ponieważ nie ma obrony przed pociskami… w pewnym sensie.
Jeśli zamierzasz używać pocisków, upewnij się, że nie używasz ich zbyt blisko E. Hondy (mniej więcej pół ekranu), ponieważ OD Sumo Headbutt przejdzie przez twoje pociski i zada spore obrażenia.
„Dragon Punch” i podbródkowe
Zobaczysz wiele osób online sugerujących, abyś po prostu użył „Dragon Punch” lub Uppercut, aby skontrować Sumo Headbutt, ponieważ oba te ataki mają pierwszeństwo, jeśli są odpowiednio wymierzone w czasie. To nie tylko wytrąci E. Hondę z Sumo Headbutt, ale może spowodować znaczne uszkodzenia bagażnika.
W próżni może to działać, ale ma wszystkie problemy, które ma Drive Impact. E. Honda może absolutnie zwabić twoje Flash Kicks i Shroyukeny krótszym Sumo Headbuttem, a następnie ukarać cię. Nie tylko to, zawsze istnieje szansa na niepowodzenie wykonania lub pomyłkę. Doprowadzi to do lądowania Sumo Headbutt i zadania sporej ilości obrażeń.
To ryzykowna gra, która może zadziałać, jeśli będziesz strzelać swoimi danymi wejściowymi, ale przyzwoita Honda pomiesza swoje czasy, aby cię zepsuć.
Parować
To jest nasza preferowana metoda radzenia sobie z Headbuttem. Zalecamy powstrzymywanie się, aby przynajmniej zawsze blokować, ale pomysł tutaj polega na tym, aby spróbować uderzyć Drive Parry. Drive Parry, jeśli idealnie zgrane w czasie, spowolni czas i pozwoli ci ukarać Hondę. Jeśli źle wymierzysz czas, po prostu sparujesz atak, nie otrzymasz obrażeń od wskaźnika jazdy i znajdziesz się w tym samym miejscu, co w przypadku zablokowania. Cholera, jeśli pomylisz synchronizację i nie użyjesz parowania, ponieważ się powstrzymujesz, po prostu zablokujesz.
Drive Parry nie ma wad iw rzeczywistości jest to najlepszy sposób radzenia sobie ze spamerem Sumo Headbutt. Wymaga bardzo niewielkiego ryzyka i albo przywróci neutralny stan gry, albo da ogromną przewagę. Paruj, Paruj, Paruj.
Na razie to wszystko, co mamy na temat Street Fighter 6. Pamiętaj, aby sprawdzić nasze inne listy i przewodniki, aby uzyskać więcej treści Street Fighter.