Nie wszystkie postacie są przeznaczone dla wszystkich graczy, dlatego przygotowaliśmy listę najlepszych postaci dla nowicjuszy w Street Fighter 6.
Spis treści[Hide][Show]
Uliczny wojownik 6 jest już od jakiegoś czasu i jest niezaprzeczalnym sukcesem. Ożywił gatunek i wniósł powiew świeżości do serii nadszarpniętej poprzednią częścią. Drugi Złoty Wiek firmy Capcom jest dobrze ugruntowany i kochamy każdą jego chwilę.
Oczywiście wraz z napływem nowych graczy wciąż zadawane jest jedno pytanie: „Którą postacią powinienem grać?”. Przy 18 do wyboru może to być nieco przytłaczające. W tym przewodniku omówimy niektóre z najlepszych postaci do rozpoczęcia gry w Street Fighter 6.
Więcej zawartości Street Fighter 6:
Najlepsze prezenty dla postaci | Najlepsze kody receptur postaci | Jak zdobyć bilety na nurkowanie | Objaśnienie czasu nacisku | Jak grać w ostateczną walkę
Ryu
Ryu jest chłopcem z plakatu Street Fighter. Rozpoznawany na całym świecie Ryu jest uosobieniem równowagi. Potrafi zaangażować się w niemal każdą formę walki i w większości radzi sobie naprawdę dobrze.
Ryu ma fantastyczne normalne, świetny pocisk i oczywiście ma jeden z najlepszych smoczych ciosów w branży. Ryu może być tak defensywny lub agresywny, jak chcesz, dzięki czemu nowi gracze mogą zapoznać się ze wszystkimi mechanizmami, jakie ma do zaoferowania Street Fighter 6. Nie tylko to, ale Ryu jest dość potężną postacią, co oznacza, że możesz wybrać Ryu i mieć pewność, że stanie się silniejszy, gdy staniesz się bardziej kompetentny.
Jeśli chodzi o sterowanie w stylu Modern lub Classic, Ryu doskonale współpracuje z obydwoma.
Lilia
Jeśli Ryu to równowaga, Lily to agresja. Jej cała sztuka polega na mieszaniu ludzi za pomocą potężnych zamykaczy luk oraz agresywnych kombinacji i chwytania poleceń. Lily uwielbia być na twarzach ludzi, a kiedy już tam jest, potrafi wywrzeć całkiem dużą presję.
Lily jest tak bezpośrednia w swoim planie gry, że Capcom poleca ją nowym graczom. Jeśli chcesz naciskać przyciski i oglądać fajne rzeczy na ekranie, to Lily jest absolutnie dla Ciebie. Tylko uważaj, by nie być zbyt agresywnym i przewidywalnym. Gracze nauczą się twoich sztuczek, jeśli nie pomylisz swojego podejścia, a jeśli tak się stanie, szybko znajdziesz się w tyle.
Lily, podobnie jak Ryu, świetnie radzi sobie zarówno ze sterowaniem nowoczesnym, jak i klasycznym.
Marisa
Marisa polega na uderzaniu ludzi bardzo mocno potężnymi ciosami i kopnięciami. Jej zasięg, moc i rozmiar ustępują tylko Zangiefowi, a nawet wtedy jest to dyskusyjne. Marisa lubi wywierać presję, a jej niesamowita neutralna gra pozwala jej wywierać presję na odległość. Nawet bez kombinacji Marisa będzie miażdżyć przeciwników za to, że ośmielili się jej przerwać.
Jej Specjalne są również bardzo łatwe do wprowadzenia, a większość z nich to po prostu ruchy ćwierćkola. Dodaj do tego wiaderka zbroi, postawę parry i chwyt dowodzenia, a Marissa jest kompletnym pakietem brutala. Krótkie, mocne kombinacje to nazwa tej gry.
Marisa doskonale radzi sobie z klasycznymi elementami sterującymi ze względu na proste wprowadzanie danych. Jednak Nowoczesnością traci zbyt wiele, więc zalecamy całkowite unikanie tej metody kontroli.
E. Hondy
E. Honda to jedna z naszych ulubionych postaci. E. Honda chce wepchnąć ludzi w róg, a potem nigdy nie pozwolić im odejść. Jego gra kombinowana jest niewiarygodnie prosta, często składa się tylko z 3 wejść, co czyni go idealnym do podnoszenia i grania. Kiedy jednak staniesz się lepszy, kombinacje E. Hondy mogą stać się dość niedorzeczne, dając mu wspaniałą krzywą postępu.
Ten facet ma jedne z najlepszych przycisków w branży, a jego średni cios i lekki cios z kucaniem są znakomite do szturchania i inicjowania kombinacji. Jego specjalności są również doskonałe, a Headbutt jest tutaj wyraźnym zwycięzcą. Dodaj fantastyczne opcje przeciwlotnicze i wiele sposobów na unikanie pocisków i bliskiej odległości, a otrzymasz bardzo wybaczającą postać z mnóstwem zabawnych zabawek do zabawy.
Podobnie jak Marisa, E. Honda nie radzi sobie zbyt dobrze z nowoczesnym sterowaniem, ponieważ traci wiele kluczowych przycisków. Zalecamy tutaj trzymanie się Classic, co jest świetne, ponieważ E. Honda ma bardzo proste dane wejściowe.
Podstęp
Guile jest prawdopodobnie najłatwiejszą do nauczenia się postacią w Street Fighter 6, ponieważ jego plan gry jest wyjątkowo łatwy do zrozumienia i jeszcze łatwiejszy do wykonania. Guile polega na grze defensywnej. Lubi trzymać się z tyłu, wywierać presję za pomocą Sonic Boom, a następnie karać skoki za pomocą Flash Kick. Jego neutrale są również bardzo skuteczne, co pozwala mu grać stopami z najlepszymi z nich.
Jedynym minusem Guile’a jest to, że jest postacią Szarży, co brzmi zniechęcająco i często jest uważane za wadę postaci przez nowych graczy. Jednak trudność szarży jest przesadzona, a Guile jest niesamowicie wyrozumiały i jest doskonałą postacią do nauki wykonywania ruchów.
Podstępu można używać z Nowoczesnością, ale traci niektóre ze swoich najlepszych ataków podczas przejścia. Ponownie polecamy tutaj Classic.
To wszystko, co mamy dzisiaj na temat kontrolerów. Koniecznie sprawdź nasze inne artykuły, aby uzyskać więcej przewodników, list i najnowszych wiadomości o Street Fighter 6.