W rozmowie z GamesRadar, Swen Vincke, dyrektor generalny Larian Studios i reżyser Wrota Baldura 3powiedział, że wysyłanie deweloperów na niezliczone ceremonie wręczania nagród zaczęło negatywnie wpływać na studio. RPG nadal zdobywa uznanie za uznaniem ponad rok po premierze, a chociaż zespół deweloperów jest niesamowicie wdzięczny, mają jeszcze sporo pracy do wykonania.
„To wpływa na rozwój – jest ich dużo. To jest prawdziwy problem” – powiedział Vincke. Larian zaczął wysyłać rotacyjne zespoły na ceremonie wręczania nagród.
„Wspaniale, że masz chwilę świętowania” […] nadal mamy gale wręczenia nagród, na które się wybieramy. Ponieważ są ważne i naprawdę to doceniamy”, kontynuował CEO, choć podkreślił, że poziom sukcesu tytułu czasami wydaje się zbyt wysoki.
PRZECZYTAJ TAKŻE XDefiant: Jak odblokować frakcję i umiejętności GSK
Zespół Larian Studios intensywnie pracuje obecnie nad tytułem kryminalnym, który, jak podkreślają, nie jest Wrota Baldura 4. Ze względu na nowe podejście zespół ma nadzieję na zamknięcie poprzedniego rozdziału, ale wciąż napływają kolejne nagrody. W zeszłym tygodniu Wrota Baldura 3 zdobyło nagrody w kategoriach Najlepsza Fabuła i Najlepsza Gra podczas gali Develop Star Awards 2024, natomiast Larian zwyciężyło w kategorii Najlepsze Studio.
„Byłoby super, gdyby wszyscy mogli się zgodzić, żeby zrobić to wszystko w tym samym czasie. To zaskakująco wyczerpujące dla duszy” – kontynuował Vincke. „Wszyscy jesteśmy bardziej emocjonalni, bo nie możemy uzyskać zamknięcia. A chcesz mieć zamknięcie na końcu projektu”.
PRZECZYTAJ TAKŻE Dragon Age: The Veilguard będzie zawierać bogaty system transmogryfikacji
Spotykać się z kimś, Wrota Baldura 3 sprzedano ponad 10 milionów egzemplarzy.
Źródło
Powiązany