Pierwotnie też grali w Tokio, ale oryginalne studio zostało zamknięte, więc musieli stworzyć nowe.
W zeszłym tygodniu informowaliśmy o reformie Kraftona Pośpiech Hi-Fistudio w Tango Gameworks, Inc. Dzisiaj Tango i Krafton zrobiły kolejny istotny krok naprzód.
Jak donosi Automaton Media West, Krafton otwiera nowe biuro Tango z siedzibą w Tokio. Być może będziemy musieli poznać więcej szczegółów na ten temat później, ponieważ firma Krafton została założona również w Tokio. Choć pierwotnie znajdowało się na sztucznej wyspie Odaiba, zanim zostało zamknięte, studio udostępniło zdjęcia swojej siedziby w Shibuya. Zarówno Odaiba, jak i Shibuya są częścią Tokio.
Ponieważ Krafton ponownie zatrudnił połowę pierwotnego personelu Tango, a było ich najwyraźniej tyle samo, ile było jeszcze dostępnych do ponownego zatrudnienia, prawdopodobnie wszyscy nadal pracują w Tokio. Wiemy również, że biuro Shibuya było zamknięte przez wiele tygodni, zanim Krafton pośredniczył w umowie z Microsoftem w sprawie nabycia Tango i ich własności intelektualnej Pośpiech Hi-Fi.
Automaton zauważył także niektórych dyrektorów, którzy wrócili do studia. Colin Mack, weteran branży, który był producentem wykonawczym Pośpiech Hi-Fijest obecnie szefem studia. Następnie John Johanas i Kazuaki Egashira powrócili do swoich ról odpowiednio dyrektora kreatywnego i dyrektora ds. rozwoju.
Tango Gameworks Inc. ponownie dołączyło do małej, ale znaczącej grupy mniejszych studiów gier wideo w Japonii. Chociaż prawdą jest, że wiele z tych studiów istnieje od lat, wykonując prace outsourcingowe dla większych firm, niektóre z tej nowej generacji mniejszych studiów mają nadzieję stać się sławne same w sobie, tworząc oryginalne gry.
Do tych mniejszych studiów należy Unseen Studio, na którego czele stoi Ikumi Nakamura i nad którym pracuje KemuriKoniczyny, które robią Oczy sequel, na którego czele stoją Hideki Kamiya oraz Soleil, Ltd., FKA jako Valhalla Studios i twórca Poszukiwany: Martwy.
Tango znajduje się obecnie w dziwnej sytuacji wśród swoich rówieśników, ponieważ ich franczyza odniosła większość sukcesów na Zachodzie. Nie jest niczym niezwykłym, że zatrudniają wielu pracowników spoza Japonii, ponieważ duzi i mali programiści musieli dostosować się do globalnego rynku gier.
Ale teraz Krafton, który po cichu zdominował franczyzę świadczącą usługi na żywo PUBGchce rozwinąć skrzydła i być częścią branży także poza usługami na żywo. Pomiędzy Tango Gameworks i Striking Distance Studios, twórcą Protokół Kalisto I [REDACTED]Wydaje się, że Krafton znalazł nowe cele i marzenia do osiągnięcia dla siebie i swoich twórców.