Gra ukazała się w 2007 roku, ale nie zamierza przestać.
Pomimo wydania w 2007 r. Team Fortress 2 nadal może pochwalić się stałą bazą graczy. Ponieważ twórcy wciąż wprowadzają nową zawartość, tytuł nie wykazuje oznak spowolnienia, a ogromna aktualizacja z lata 2024 r. z pewnością przyciągnie graczy z powrotem do gry.
Od dodania 10 nowych map społeczności, ponad 20 nowych „przedmiotów stworzonych przez społeczność”, czterech nowych drwin stworzonych przez społeczność i 38 nowych efektów niezwykłych stworzonych przez społeczność, jest mnóstwo nowej zawartości do wypróbowania. Ponadto fani mogą spodziewać się przyzwoitej liczby poprawek błędów i ulepszeń stabilności.
Zapoznaj się z pełnymi informacjami o łatce dla wersji 2024 Team Fortress 2 poniżej aktualizacja letnia:
- Zawiera 10 nowych map społecznościowych: Embargo, Odyssey, Megaton, Cachoeira, Overgrown, Hadal, Applejack, Atom Smash, Canaveral i Burghausen
- Dodano kosmetyczkę na lato 2024 r.
- Zawiera 23 nowe elementy stworzone przez społeczność
- Dodano 4 nowe zaczepki stworzone przez społeczność do sklepu Mann Co.
- Drwina: Czy to możliwe!
- Drwina: Kondolencje krematora
- Drwina: Tutor Strzelca Prosto
- Drwina: uwolniona wściekłość
- Dodano 38 nowych niezwykłych efektów stworzonych przez społeczność
- 18 nowych efektów dla nietypowych kapeluszy
- 20 nowych efektów dla nietypowych drwin
- Wszystkie sprawy kosmetyczne i drwiny w Team Fortress 2 przyznają Letnie 2024 Niezwykłe efekty zamiast ich normalnych Niezwykłych efektów podczas wydarzenia Letniego. Nie obejmuje to skrzyń.
- Ten Team Fortress 2 Wydarzenie letnie potrwa do 15 września 2024 r.
Ogólny
- Poprawa bezpieczeństwa i stabilności
- Naprawiono błąd związany z exploitem sv_cheats w warsztacie
- Nie zezwalaj na aliasing istniejących zmiennych, które nie są poleceniami ruchu
- Dodano obsługę języka hiszpańskiego – Ameryka Łacińska
- Dodano ConVar „tf_hide_custom_decals”, aby umożliwić klientom wyłączenie wyświetlania niestandardowych naklejek na przedmiotach
- Dodano pole wyboru „Ukryj niestandardowe naklejki” do okna dialogowego Opcje zaawansowane w kategorii Opcje różne
- Dodano brakujące 64-bitowe pliki binarne Steam dla serwera dedykowanego
- Dodano brakujące 64-bitowe wersje HLMV i HLFaceposer
- Dodano sprawdzanie, aby zapobiec poleceniu klienta „autoteam” dla niestandardowych trybów gry, takich jak VSH, po tym, jak gracz dołączył już do drużyny
- Dodano brakujące obrazy menu_photos dla cp_powerhouse
- Dodano brakujący domyślny ciąg dla trybu Zniszczenia Gracza
- Rozszerzone wsparcie VScript
- Dodano mp_tournament_redteamname, mp_tournament_blueteamname i tf_mvm_max_connected_players do listy białych zmiennych ConVar
- Naprawiono nadpisywanie pliku vscript_convar_allowlist.cfg poprzez spakowanie go do mapy
- BaseEntity: AcceptInput, IsAlive
- EconEntity: PobierzAtrybut
- TFPlayer: PobierzCustomAttribute, StunPlayer
- TFBot: GetAllBotTags, SetMission, SetPrevMission, GetMission, GetPrevMission, HasMission, IsOnAnyMission, SetMissionTarget, GetMissionTarget, SetBehaviorFlag, ClearBehaviorFlag, IsBehaviorFlagSet, SetActionPoint, GetActionPoint
- Przeniesiono niektóre mapy świąteczne do normalnej rotacji
- Przeniesiono ctf_2fort_invasion z kategorii Różne dobieranie graczy do CTF
- Przeniesiono koth_probed z kategorii Różne matchmaking do kategorii KOTH
- Naprawiono efekt serii zabójstw Podpalacza, który nie skalował się prawidłowo, gdy był oglądany z daleka (poprawka społeczności od SirDapper i CheesyPuff)
- Naprawiono brak kompensacji opóźnienia kombinacji ciosów Rewolwerowca (poprawka społeczności od Marxvee)
- Naprawiono błąd, przez który prędkość animacji przeładowania w widoku trzecioosobowym nie odpowiadała prędkości animacji w widoku pierwszoosobowym podczas korzystania z niestandardowych atrybutów (poprawka społeczności od Marxvee)
- Naprawiono widoczność interfejsu CTF, gdy nie było żadnych flag (poprawka społeczności od fellena)
- Naprawiono uszkodzony model LOD1 plecaka BASE Jumper podczas rozstawiania (poprawka społeczności od Piogre)
- Naprawiono przedmioty kosmetyczne, które używały grup ciała dla danej klasy i nie używały prawidłowej grupy ciała w panelu Załadunku
- Naprawiono upuszczaną broń z niestandardowymi naklejkami, która nie pokazywała prawidłowych naklejek
- Naprawiono kilka nietypowych efektów przy użyciu nieprawidłowej orientacji dla The Head Hedge
- Naprawiono błąd powodujący, że transmutacje na Halloween były wykonywane poza wydarzeniem Halloween
- Naprawiono nieprawidłowy materiał BLU dla brązowego medalu CLTF2
- Naprawiono brak dźwięku szpiega podczas korzystania z drwiny: Kopniak Kazotsky’ego
- Naprawiono brakujący dźwięk dla Taunt: The Skating Scorcher
- Naprawiono błąd powodujący, że Neon Annihilator nie otrzymywał ataków krytycznych po trafieniu graczy pokrytych gazem
- Naprawiono pewne problemy z przycinaniem dla Mad Lad podczas korzystania z lod1 i lod2
- Naprawiono brakujące wielokąty dla stroju kaskaderskiego podczas korzystania ze stylu pracownika drogowego
- Naprawiono wyświetlanie nieprawidłowego obrazu w ekwipunku Steam dla medalu Operation Firmware Frenzy Star of the Company 2023
- Naprawiono błąd uniemożliwiający jednoczesne wyposażenie Żółtego Pasa Mistrza i Prógu Zwalniającego Wieśniaka
- Naprawiono ostrzeżenie konsoli dotyczące nieznanego polecenia „eureka_teleport”
- Naprawiono dźwięk leczenia Szczepionki, który nadal był odtwarzany po śmierci Medyka
- Naprawiono problem z wyświetlaniem farby w Tiny Timber po pomalowaniu
- Zaktualizowano plik multimedialny zi_intro.webm
- Zaktualizowano opis kanapki Buffalo Steak, aby wyświetlić zwiększoną podatność na obrażenia podczas aktywności
- Zaktualizowano niezwykłe efekty drwin Eldritch Horror i Deep-sea Devourer, aby naprawić nieprawidłowe miejsca pojawiania się
- Zaktualizowano materiały dotyczące Twojej Wiecznej Nagrody, aby naprawić nieprawidłowe oświetlenie w pewnych warunkach (poprawka społeczności od Lindona)
- Zaktualizowano materiał dla The Buff Banner, dodając maskę Phonga i brakujące parametry materiału (poprawka społeczności od Lindona)
- Zaktualizowano materiał dla Prawa, aby naprawić problem występujący, gdy kapelusz został pomalowany
- Zaktualizowano equip_region dla czapki sprzątacza
- Zaktualizowano/Dodano kilka medali turniejowych
- Zaktualizowano ctf_turbine_winter, plr_hacksaw i pl_phoenix w celu rozwiązania problemów z lokalizacją
- Zaktualizowano ctf_doublecross
- Naprawiono nieprawidłowy materiał w kolorze drużyny w bazie BLU
- Zaktualizowano cp_brew
- Naprawiono tekstury ciężarówek poza miejscem odradzania się BLU
- Naprawiono kilka nierówności na drodze
- Zaktualizowano pd_selbyen
- Naprawiono lukę umożliwiającą Inżynierowi uwięzienie graczy za drzwiami za pomocą teleportera
- Drobne zmiany w szczegółach
- Zaktualizowano pl_hoodoo_final
- Dodano func_noclip do spawnu BLU w trzecim etapie
- Zaktualizowano pl_corruption
- Naprawiono kolizję poręczy w pobliżu ostatniego punktu
- Naprawiono lampę w pobliżu miejsca odrodzenia BLU
- Naprawiono brakujący ciąg dla ostatniego punktu
- Zaktualizowano plr_hacksaw_event
- Zaktualizowano pl_enclosure_final
- [Stage 1] – Przeniesiono punkt w obrębie budynku bramy
- [Stage 1] – Dodano schody umożliwiające dostęp do balkonu z widokiem na punkt końcowy
- [Stage 1] – Dodano więcej osłony wzdłuż początkowego obszaru woliery
- [Stage 1] – Usunięto pomost łączący drewnianą wieżę z drzwiami jednokierunkowymi i obszarem balkonu
- [Stage 1] – Zmodyfikowano układ sekcji tunelu
- [Stage 1] – Drewniana wieża jest teraz połączona z nowym pomostem wewnątrz budynku bramy
- [Stage 1] – Przeprojektowano RED spawn, dzięki czemu ma teraz dwoje drzwi wyjściowych
- [Stage 2] – RED ma teraz drugie wyjście z miejsca odrodzenia prowadzące na zewnątrz wzdłuż wody, gdzie zaparkowane są łodzie powietrzne
- [Stage 2] – Łodzie powietrzne i ich dok są teraz dostępne
- [Stage 2] – Usunięto podwyższoną platformę, którą RED miał w budynku, i zastąpiono ją wysokim elementem osłony
- [Stage 3] – Dodano ścianę i dodatkowe schody po prawej stronie prowadzące do pomostu wokół dołu z ptakami drapieżnymi
- [Stage 3] – Dodano duży klif zwężający cały obszar po lewej stronie dołu raptorów
- [Stage 3] – Dodano dodatkowe wejście po lewej stronie budynku końcowego i opuszczany zjazd na poziom piętra
- [Stage 3] – Dodano otwór wentylacyjny klasy skokowej z obszaru obok punktu B do górnej części budynku punktu końcowego
- [All Stages] – Możliwość budowania wewnątrz początkowych miejsc odradzania się BLU
- [All Stages] – Ulepszenia wizualne w wielu miejscach, kilka nowych zasobów
- Zaktualizowano pl_cashworks
- Obszar 1 / Rampa załadunkowa
- BLU pojawia się 1:
- Rozwiązano kilka problemów z przycinaniem przy drzwiach i schodach
- Złagodzona linia widzenia do pokoju odrodzenia
- Dodano alternatywne wyjście z pokoju odrodzenia po prawej stronie
- CZERWONY Spawn 1:
- Przeprojektowano, aby mieć dwa wyjścia
- Zmiany w obszarze:
- Zmieniono ukształtowanie terenu wokół mostu, aby ułatwić manewrowanie i zapobiec utknięciu
- Zmieniono pakiet amunicji w budynku 01 na duży
- Wyeliminowano możliwe miejsca pod mostem, w których mogą znajdować się pułapki teleportacyjne
- Przesunięto kilka dużych głazów, aby zablokować ścieżki snajperów
- Wytnij środkowy budynek Sniper Lane, lewa alejka jest wizualnie zablokowana od strony doku
- Wytnij środkowy budynek na górze ścieżki snajperskiej, trudniej uzyskać dobry widok
- Zmieniono budynek poza zasięgiem na lewo od miejsca pojawienia się BLU, dodano wirującą piłę tarczową
- Otworzono trzecie przejście, aby umożliwić dodatkową opcję flankującą dla BLU i RED
- BLU pojawia się 1:
- Obszar 2 / Cewki
- CZERWONY Spawn 2:
- Całkowicie przerobiono 2. czerwony spawn
- Nowe miejsce odrodzenia ma dwa wyjścia, blokady i teleporty po osiągnięciu limitu B
- Zmiany w obszarze:
- Balkony zablokowane wizualnie i fizycznie
- Dodatkowa blokada wizualna na szczycie serpentyn, umożliwiająca bezpieczniejsze przechodzenie przez nie
- Długi tunel prowadzący przez budynek RED do schodów u podnóża wzgórza
- Dodano śmiercionośną i ruchomą piłę tarczową, aby stworzyć pikantne niebezpieczeństwo z iskrami i oparami
- Zamknięty balkon BLU na końcu wzgórza
- Zmieniono podniesioną platformę, aby była dostępna tylko od strony CZERWONEJ
- Przekierowuje:
- Usunięto bramki BLU na trasie flankującej po zamknięciu B
- Trasa flankująca posiada dodatkowe wyjście w kierunku C, prowadzące przez budynek BLU
- Przeprojektowano i rozbudowano wnętrza budynków BLU
- Skok z balkonu nie powoduje już obrażeń u gracza
- CZERWONY Spawn 2:
- Obszar 3 / Plac budowy
- BLU pojawia się 2:
- Nowe schody prowadzące na balkon
- Szersze wyjście z dużego budynku po przejęciu CP3
- Zmiany w obszarze:
- Poszerzony obszar przy generatorach i na 2 poziomie
- Zmieniono kierunek zrzutu na C, prowadzący do budynku hydroelektrowni
- Poszerzone wyjście z miejsca odrodzenia BLU do Strefy 3
- BLU pojawia się 2:
- Obszar 4 / Sklepienie
- Zmiany w obszarze:
- Dodano bramy otwierające się w bramie po zdobyciu CP3
- Alternatywne przejście przez bramę, gdy bramy są zamknięte przed CP3
- Przebudowa mostu, aby był wypukły, zasłaniając długi pas snajperski
- Krzywy most nagradzany jest rozgałęzionym dojściem obok budynku skarbca, umożliwiającym flankowanie BLU
- Zmiany w obszarze:
- Światowy…
- Obszar 1 / Rampa załadunkowa