Oto świątynie i rozwiązania, które do tej pory znaleźliśmy dla obszaru Sahasra Slope w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.
Jeśli myślisz, że Sanktuaria w The Legend of Zelda: Breath of the Wild były trudne, to lepiej się oprzyj The Legend of Zelda: Łzy królestwa. Ta przewymiarowana kontynuacja nie tylko zawiera jeszcze więcej świątyń niż jej poprzedniczka, ale także wyposaża Linka w cztery nowe moce, które będziesz musiał opanować na różne sposoby, aby je ukończyć.
Poniżej znajdziesz mapę regionu z kapliczkami, które znaleźliśmy i rozwiązaliśmy do tej pory w grze. Zaznaczyliśmy również wieżę dla regionu, na wypadek gdybyś jej jeszcze nie znalazł lub nie ukończył. Wieżę można rozwiązać, przechodząc przez jaskinię pod nią i używając zdolności Ascend, aby wejść.
Następnie usuń deski blokujące drzwi, a możesz znacznie ułatwić poruszanie się po tym obszarze. Co więcej, możesz także wystrzelić się z wieży i po prostu szybować do wielu z tych miejsc, aby znacznie ułatwić ci przemierzanie lądu. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej i życzymy udanych polowań od ekipy Gameranx!
Inne The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Przewodniki:
Przewodnik po eliksirach | Przewodnik kulinarny | Tajny przewodnik po wierzchowcach | Przetrwanie zimnej pogody | Przetrwanie pustyni Gerudo | Przewodnik dla początkujących | Jak ponownie zjednoczyć Koroks poradnik | Lądowiska kapliczek widokowych i rozwiązania | Jak rozwiązać świątynię Ekochiu | Jak rozwiązać świątynię Tadżykatów | Hylian Field Shrine and Solutions
Wszystkie lokalizacje świątyń w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom — Sahasra Slope (jak dotąd…)
1. Świątynia Tukarok (Forward Force)
Tym razem wcielasz się w rolę opiekunki do dzieci. Najpierw przymocuj piłkę do samochodu na dole drabiny, a następnie uderz w koła z Linkiem na pokładzie, aby przejechać przez dół z lawą. Gdy to zrobisz, wyjmij samochód z lawy po drugiej stronie i strząśnij piłkę. Teraz przymocuj piłkę do platformy na torze i podnieś ją tak wysoko, jak tylko możesz na torze.
Kiedy się odbije, wdrap się na następną drabinę i użyj Przywołania, aby piłka zbliżyła się do ciebie na tyle, abyś mógł ją złapać Ultrahandem i strząsnąć. Teraz chcesz odłożyć to na bok i przymocować każdy kawałek drewna w pokoju do platformy w wodzie, aż rozciągną się na całej długości wody. Następnie po prostu przenieś piłkę Ultrahandem, naciśnij przełącznik podłogowy i wrzuć ją do wcześniejszego rowka, aby ukończyć tę świątynię.
2. Kapliczka Morok (urządzenie do skakania)
Pamiętaj, że będziesz potrzebować co najmniej dwóch ulepszeń wytrzymałości, aby wspiąć się do tej świątyni. Po wejściu wejdź na ruchomą platformę, aby wystrzelić w powietrze, a następnie przeleć do następnego obszaru. Tutaj, poproś Linka, aby stanął na sprężystym urządzeniu i uderz w nie, aby wystartować i przelecieć do innego obszaru.
Następnie powtórz proces i przeleć nad dziurą, w której znajduje się kolejna sprężyna i kula. Teraz podnieś sprężynę i umieść ją tak, jak widać na powyższym obrazku. Umieść kulę na górze, aby sprężyna wystrzeliła ją po przekątnej. Uwaga: nie mocuj piłki do sprężyny. Piłka powinna z łatwością usunąć szczelinę, umożliwiając umieszczenie jej w dołku.
Teraz będziesz miał trzy źródła. Dołącz dwa nowe do trzeciego, który już miałeś i wdrap się na górę. Wystrzel się i szybuj, by znaleźć ukrytą skrzynię tuż pod wyjściem. Na koniec uruchom się po raz drugi, aby otrzymać nagrodę.
3. Świątynia Makasura (Pionowe urządzenie)
Zacznij od użycia Ascend, aby przejść przez przypominającą klatkę sekcję wiszącą nad pierwszym obszarem. Następnie przymocuj urządzenie do platformy obok miejsca, w którym jest przymocowane drugie, a następnie przesuń je tak, aby zawisło nieco nad krawędzią. Uderz w to, a wstanie. Teraz użyj Ascend, aby ponownie przejść przez platformę i szybować nad przepaścią,
Zbuduj tutaj to samo urządzenie i wejdź przez nie, aby uzyskać dostęp do kuli za klatką. Teraz użyj Ultrahand, aby wbić kulę w wyraźnie zaznaczone miejsce na platformie. Wstań, a następnie wejdź na górę przez wystającą część klatki. Następnie chwyć kulę i umieść ją na swoim miejscu w ziemi. Na koniec połącz obie kraty i zbuduj je tak, aby Link mógł stać w kubku. Uderz w urządzenie, aby uruchomić Link i szybować nad jamą.
4. Świątynia Eshos (Trening bojowy: Tarcza)
Tutaj zostaniesz przetestowany pod kątem umiejętności parowania. Przytrzymaj ZL i naciśnij A z odpowiednim wyczuciem czasu, aby odeprzeć ataki i ominąć tę świątynię.
5. Świątynia Jonsau (głęboka moc)
Ta jest właściwie jedną z bardziej pomysłowych świątyń, jakie do tej pory napotkaliśmy. Jeśli jesteś kimś takim jak my, będziesz próbował odbić go od wody, ale po prostu się nie udaje. Rozwiązanie jest wręcz odwrotne. Przesuń go tak głęboko pod wodą poniżej tarczy strzelca, jak to tylko możliwe, a pływalność wystrzeli go, gdy puścisz.
W kolejnym pomieszczeniu walcz z wrogiem, a następnie poszukaj w wodzie skrzyni, którą możesz wyciągnąć, by znaleźć jakiś skarb. Teraz wróć do pierwszego pomieszczenia i chwyć kulę Ultrahandem i zanieś ją do trzeciego pomieszczenia. Rozwiązanie w trzecim pomieszczeniu jest takie samo jak w pierwszym pomieszczeniu, z tą różnicą, że musisz przyciągnąć platformę do miejsca, w którym możesz na niej stanąć i być bliżej środka pomieszczenia, aby manewrować piłką.
W ostatnim pokoju użyj tej samej sztuczki na kuli, ale użyj jej, aby uderzyć w kawałek drewna w suficie, który blokuje urządzenie. Po kilku próbach uwolnisz platformę, która wyląduje w wodzie. Wejdź na pokład i użyj Przywołania, aby wskrzesić go z powrotem i ukończyć Kapliczkę. Jeśli jednak przegapisz swoją szansę na Przywołanie, nie martw się. Po prostu wejdź na platformę i ponownie puść piłkę pod sobą z wodą, aby wygrać dzień.