Oto świątynie i rozwiązania, które do tej pory znaleźliśmy w regionie Mokradeł Rabella w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.
Poniżej znajdziesz lokalizacje i rozwiązania dla wszystkich kapliczek, które do tej pory odkryliśmy w regionie Mokradła Rabella w The Legend of Zelda: Łzy królestwa. Pamiętaj, że chociaż inne lokalizacje świątyń, które widzisz na mapie świata, są rzeczywiście dokładne, nie zostaną one omówione w tym konkretnym przewodniku.
Inne poradniki The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom:
Przewodnik po eliksirach | Przewodnik kulinarny | Tajny przewodnik po wierzchowcach | Przetrwanie zimnej pogody | Przetrwanie pustyni Gerudo | Przewodnik dla początkujących | Jak ponownie zjednoczyć Koroks poradnik | Lądowiska kapliczek widokowych i rozwiązania | Jak rozwiązać świątynię Ekochiu | Jak rozwiązać świątynię Tadżykatów | Hylian Field Shrines and Solutions | Sahasra Slope Shrines and Solutions | Wszystkie lokalizacje i rozwiązania świątyń | Kapliczki i rozwiązania Lindor’s Brow | Ulri Górskie Kapliczki i Rozwiązania | Kapliczki i rozwiązania kanionu Eldin | Środkowe i wschodnie świątynie nieba i rozwiązania | Lokalizacja najlepszego przedmiotu leczniczego | Metody uprawy rupii | Metody hodowli strzał i bomb | Metody hodowli Zonaite | Jak uzyskać ochronę przed zimnem | Jak szanować | Jak odblokować autokonstrukcję i kamerę | Jak ulepszyć zbroję | Lokacje wielkich wróżek | Jak ulepszać konie | Lokalizacja Boga Konia | Jak odblokować fabułę wymarzonego domu | Jak łatwo znaleźć klejnoty Bubbul | Jak odblokować tajny klub Gerudo | Wskazówki szefa Gleeok | Lokalizacja gigantycznego konia | Lokalizacja tarczy Hylian | Lokalizacje kombinezonów szybowcowych | Wszystkie ulepszenia Purah Pad | Wszystkie lokalizacje skarbów Misko | Wszystkie lokalizacje masek boskiej bestii | Przewodnik po chorobach przenoszonych przez mrok
Wszystkie lokalizacje i rozwiązania chramów Rabella Wetlands w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (do tej pory…)
1. Kapliczka Zanmik (Wybierz to)
Pierwszą rzeczą, którą chcesz tu zrobić, to zeskoczyć lub zejść do obszaru poniżej. Teraz wyciągnij jedną z kul ze stosu i przymocuj ją do boku koła. Stąd użyj jednej z metalowych płyt na ziemi, aby uzupełnić prąd na podłodze i napędzaj koło, aż przymocowana kula znajdzie się na górze. Następnie wejdź po drabinie i odzyskaj ją, zanim włożysz ją do gniazda. Misja wykonana.
2. Kapliczka Sifumina (poligon doświadczalny: Flow)
Na początek chwyć broń na początku, a następnie schowaj się za pudłami i poczekaj, aż strażnik ze strzałami błyskawic odleci. Gdy znajdzie się na tyłach, przepłyń na lewą stronę i wespnij się po drabinie. Pamiętaj, że każdy wróg, którego wrzucisz do wody, natychmiast zginie.
Wespnij się po drugiej drabinie, aby dostać się do środkowego obszaru i zdejmij pierwszego robota, wrzucając go kijem do wody. Teraz wbiegnij na górę i połącz kolczastą piłkę z kijem, aby zwiększyć siłę ataku.
Odtąd to tylko kwestia eliminowania wrogów jeden po drugim za pomocą łuków, strzał i magicznych lasek, które zdobędziesz po ich zabiciu. Możesz także użyć Ultrahand do zrzucenia wybuchowych beczek na wrogów i zdmuchnięcia ich w ten sposób do wody.
3. Kapliczka Marari-in (Błogosławieństwo Rauru)
Ten wymaga tyle pracy, że będziesz wdzięczny, że Świątynia jest ukończona, gdy do niej dotrzesz. Przede wszystkim musisz dotrzeć na wyspę. Zdecydowaliśmy się szybować z pomocą mocy Mędrca Wiatru, zaczynając od chmur, ale zamiast tego możesz chcieć zbudować statek lub maszynę latającą.
Tak czy inaczej, po dotarciu na wyspę porozmawiaj z mężczyzną przy brzegu. Powie ci, gdzie są trzy obozy piratów, które musisz zniszczyć. Łatwo ich jednak znaleźć, więc udaj się tam i zabij piratów. Teraz wróć na plażę i ponownie z nim porozmawiaj.
Powie ci, że widział zbliżający się statek, który zniknął na południowym krańcu wyspy. Zleć z południowego krańca wyspy, aby znaleźć więcej piratów ukrywających się w jaskini poniżej. Po ich wyeliminowaniu wejdź na dziób łodzi i spójrz przed siebie, by zobaczyć kapliczkę. Stąd możesz albo użyć materiałów budowlanych do zbudowania mostu, albo wspiąć się na górę i szybować, aby dotrzeć do świątyni i odebrać nagrodę.