Podobnie jak w przypadku jego poprzednika, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, The Legend of Zelda: Łzy królestwa jest grą masową. Jednak to, co może cię zszokować, nawet jeśli wydobyłeś oryginał ze wszystkiego, co jest warte, to to, o ile większy jest naprawdę ten superrozmiarowy sequel. Kompletatorzy, weźcie głęboki oddech, bo ten może pożreć całe lato, nawet przy takich ogromnych grach jak Diablo IV I Final Fantasy XVI tuż za rogiem.
Chociaż zmieniona wersja Hyrule z The Legend of Zelda: Breath of the Wild powraca tutaj w całej okazałości, masz także cały świat na niebie i ukryte królestwa głębin do odkrycia. Te nowe obszary, a także wszystkie możliwe do odkrycia jaskinie i inne ukryte obszary, nie wspominając o wielu dostępnych zadaniach pobocznych, sprawiają, że najdroższa gra na Nintendo Switch jest warta ceny wstępu.
Co więcej, z ponad 150 świątyniami do odnalezienia i ukończenia, The Legend of Zelda: Łzy królestwa będzie sprawdzać twoje umiejętności na każdym kroku. Choć może to zabrzmieć zniechęcająco, pod koniec swojej podróży będziesz dobrze przygotowany do walki z ostatnim bossem i opanujesz podstawy (i mniej podstawowe) każdego z twoich zdolności.
Wreszcie, możesz polegać na naszej wiedzy na każdym etapie. Nie tylko tworzymy listy wszystkich świątyń, które napotkamy w każdym regionie, ale także tworzymy mapę, aby pokazać ich poszczególne lokalizacje i zapewnić najprostsze możliwe rozwiązanie, aby Twoja podróż przebiegała w szybkim tempie .
Inne poradniki The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom:
Przewodnik po eliksirach | Przewodnik kulinarny | Tajny przewodnik po wierzchowcach | Przetrwanie zimnej pogody | Przetrwanie pustyni Gerudo | Przewodnik dla początkujących | Jak ponownie zjednoczyć Koroks poradnik | Lądowiska kapliczek widokowych i rozwiązania | Jak rozwiązać świątynię Ekochiu | Jak rozwiązać świątynię Tadżykatów | Hylian Field Shrines and Solutions | Sahasra Slope Shrines and Solutions | Wszystkie lokalizacje i rozwiązania świątyń | Kapliczki i rozwiązania Lindor’s Brow Shrines
Wszystkie lokalizacje świątyń w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – Ulri Mountain (do tej pory…)
1. Kapliczka Domizuin (Ścieżka leżąca)
Na początek wejdź po dachu mostu powyżej, by dotrzeć do następnego obszaru. Teraz uderz w strzałę i obserwuj, jak sześcian zaczyna się obracać. Uderz go, aby go zatrzymać, gdy zobaczysz otwór i szybko wbiegnij do środka. Sztuczka polega na znalezieniu długiego kawałka kamienia, który łączy się ze szczytem, jak pokazano na powyższym obrazku.
Chcesz dalej uderzać w obeliski ze strzałami swoją bronią lub własną strzałą, dopóki nie połączysz tego kawałka z dachem, jak widać na obrazku, z małym otworem pod spodem. Obserwuj ten element, gdy obracasz kostkę, aż znajdziesz ją na swoim miejscu, a następnie przebiegnij pod nią i użyj zdolności Ascend, aby się przez nią poruszać. Na koniec możesz albo przeskoczyć ostatnią szczelinę na górze, albo ponownie obrócić kostkę strzałem ze strzały, aby ukończyć Świątynię.
2. Kapliczka Rasitakiwak (poligon: pojazdy)
Najwyraźniej ta świątynia chce od ciebie, abyś użył pojazdów rozsianych po pokoju, aby wyeliminować roboty. Mimo to przekonasz się, że znacznie łatwiej jest po prostu wyeliminować ich jednego po drugim, używając broni dostarczonej na początku. Zabijając ich, zdobędziesz także lepszą broń, która w miarę postępów będzie coraz łatwiejsza. O ile naprawdę nie chcesz poeksperymentować, jest to zdecydowanie prostsza droga.
3. Kapliczka Sinatanika (Szkolenie bojowe: Sneakstrike)
W tej świątyni będziesz musiał nauczyć się podkradać do wroga. Przez pierwszą rundę obserwuj, jak wróg rozgląda się w tę iz powrotem, i wykorzystaj osłonę ścian, aby powoli przekraść się za niego. Następnie wróg będzie wędrował w szyku kwadratowym, a ty musisz zakraść się za niego i uderzyć go po raz drugi. Upewnij się tylko, że kucasz i poruszasz się powoli, aby uniknąć wykrycia.
4. Kapliczka Maychideg (Pole doświadczalne: Polowanie)
Aby pozbyć się pierwszego wroga, po prostu chwyć dostępną broń i podbiegnij, aby zadać kilka ciosów. Następnie upewnij się i chwyć resztę wyposażenia, zanim przejdziesz dalej. Następnie przymocuj kolce do urządzeń naprowadzających i umieść je na zewnątrz drzwi, zanim aktywujesz je uderzeniem. Zasadniczo chcesz użyć urządzeń naprowadzających, aby odwrócić uwagę jak największej liczby wrogów, podczas gdy wyjmujesz innych.
Stamtąd pamiętaj tylko, że możesz użyć strzał, aby odebrać wrogowi dużo zdrowia i spróbować rozłożyć go najlepiej, jak potrafisz. W całym pokoju znajdują się również urządzenia i dołączana broń, których możesz użyć do wyeliminowania wrogów, ukrywając się w pobliżu. Ten wymaga trochę eksperymentów, ale powinieneś go wyłączyć po kilku próbach. Zauważ, że w górnym obszarze znajduje się ładunek wybuchowy oraz laser, które są szczególnie śmiercionośne, gdy są podłączone do urządzenia naprowadzającego.
5. Świątynia Jochi-Iu (Odwaga, by skubać)
Po prostu rzuć ostrożność na wiatr z tym. Tak długo, jak możesz złapać kulę, zanim wpadnie do dołu, możesz iść. Nie martw się, jeśli popełnisz błąd; wieża odbudowuje się za każdym razem, po prostu staraj się obserwować, gdzie spada kula i złapać ją Ultrahand. Teraz umieść go w otworze i gotowe. Zasadniczo jest to tylko gra Jenga, w której nie musisz się martwić o ponowne układanie bloków, jeśli ją wysadzisz.
6. Kapliczka Gemimik (zasilanie turbiny)
Na początek w tej kapliczce musisz przymocować wentylator do turbiny pośrodku. Teraz podnieś metalową platformę i użyj jej do połączenia naładowanego akumulatora z turbiną poprzez zmostkowanie połączenia. Wykorzystaj powstały w ten sposób prąd wstępujący do szybowania na wyższy poziom i uderzeniem wyłącz płomienie emitujące w powyższym obszarze.
Następnie opuść wszystkie trzy emitery płomieni i odłącz zasilanie od turbiny, usuwając metalową płytkę. Aby odnieść sukces, musisz zapalić wszystkie pochodnie naraz, więc wyjmij turbinę i przymocuj emiter płomieni do trzech z czterech jej wentylatorów, aby strzelały poziomo. Na koniec po prostu zainstaluj go ponownie i ponownie podłącz baterię, aby ukończyć Shrine.
7. Kapliczka Kamatukis (Precyzyjne Uderzenie)
Najpierw złap kwadrat, a następnie przyczep go do wahadła zawieszonego na suficie. Teraz stań za nią tak, aby była skierowana w stronę kuli i podnieś ją tak wysoko, jak tylko potrafisz. Jeśli dobrze wycelujesz, powinien trafić w szczelinę na drugim końcu pomieszczenia. Jeśli jednak utknie tam, tak jak u nas, możesz biegać, skakać i szybować, aby dostać się na ogrodzenie z jednej z podniesionych platform.
Stamtąd możesz poszybować na drugą stronę i po prostu umieścić kulę w gnieździe za pomocą Ultrahand. Na koniec po prostu wleć na drabinę na dolną platformę, by wdrapać się na górę i wrócić na początek, gdzie możesz dokończyć tę kapliczkę.
8. Świątynia Igashuk (Błogosławieństwo Rauru)
Ponieważ próba wyjaśnienia, jak dostać się do tej świątyni, jest prawie niemożliwa za pomocą tekstu, zamieścimy link do filmu, który pokazuje, jak przeszukać labirynt i odblokować nowe zadanie poboczne. Zasadniczo możesz szybować na szczyt labiryntu z północnego krańca ziemi, a następnie biegać po szczycie, aż dojdziesz do rozwiązania poniżej. Ponieważ ukończenie labiryntu jest tutaj zagadką, po prostu wejdź do świątyni po nagrodę.
9. Świątynia Rasiwak (Unoszący się blask)
Pierwszą rzeczą do zrobienia jest tutaj strzelenie strzałą w linę podtrzymującą platformę pośrodku. Teraz umieść kulę unoszącą się w wodzie w miejscu, gdzie spadła platforma i użyj Recall. Wskocz do wody, a platforma uniesie ciebie i kulę w górę. Gdy Przywołanie jest nadal aktywne, chwyć kulę Ultrahand i przenieś ją do następnej sekcji, zanim sam tam wskoczysz.
Teraz chwyć kulę i użyj Ultrahand, aby przenieść ją do następnej sekcji. Następnie podnieś pływającą w wodzie platformę i opuść ją. Następnie użyj Przywołania i wbiegnij na podniesioną platformę z Linkiem do miejsca, w którym znajduje się kula. Na koniec przymocuj trzy kule w ostatniej sekcji do platformy i umieść wentylator z tyłu. Być może będziesz musiał poeksperymentować z rozmieszczeniem, ale to jest w porządku. Wszystko, co musisz zrobić, to zbliżyć go wystarczająco blisko drugiej strony, aby móc dopłynąć do końca, strząsnąć jedną z kul za pomocą Ultrahand i umieścić ją w gnieździe.