Uzdrowienie jest najważniejszą częścią każdego Zrodzone dusze gra i jak prawdziwy Mroczne duszemożesz zwiększyć ilość noszonych ładunków leczniczych Tymezja. Skuteczność leczenia i zastosowania są ulepszane za pomocą rzadkich przedmiotów zwanych Wzmacniacze alchemii. Aby w pełni ulepszyć jedną z trzech mikstur, musisz znaleźć co najmniej 18 Wzmacniaczy Alchemicznych — i zamierzamy wymienić, gdzie je znaleźć. Są zawsze przetrzymywani przez opcjonalnych wrogów, którzy zginą na stałe (lub do czasu zresetowania strefy) po pokonaniu. Ci wrogowie są twardzi, ale nie pomijaj ich. Będziesz potrzebował całego leczenia, jakie możesz uzyskać dla ostatniej grupy bossów.
Chociaż nie mówimy o tym w poniższym przewodniku, jest jeszcze jedna metoda leczenia musisz wiedzieć. Po pokonaniu bossa drugiego obszaru zdobędziesz Plague Weapon o nazwie Krwawa Burza. Ta przydatna umiejętność leczy cię i kosztuje tylko energię, zasób, który możesz regenerować między walkami lub podczas walki z bossem. Krwawa Burza to jedna z najlepszych broni zarazy, którą możesz przeoczyć, jeśli nie czytasz wszystkich opisów.
Więcej przewodników po Thymesii:
Przewodnik dla początkujących | Przewodnik po wszystkich zakończeniach | Najlepsze talenty, aby zdobyć pierwsze | Przewodnik po Bossach Odur | Wszystkie walki z bossami
Wzmacniacze Alchemii | Lokalizacje ulepszeń mikstur
Wzmacniacze alchemii to specjalne przedmioty używane do ulepszania twoich mikstur. Można ich użyć do zwiększenia liczby użyć każdej mikstury, efektu leczenia lub miejsc na składniki. Możesz mieć w sumie 6 użyć na miksturę i 3 miejsca na wytwarzanie.
- 1) Morze drzew – na drugim sygnalizatorze pokonaj klauna z młotem.
- 2) Morze drzew – Za drugą latarnią idź dalej do obszaru z trującym gazem po drabinach z mieszkańcami wioski. Za mostem linowym natkniesz się na zarażonego włócznika. Pokonaj go.
- 3) Morze drzew – Pokonaj brutalnego wieśniaka potężnym ramieniem w dolnej wiosce między drugą a trzecią latarnią.
- 4) Morze drzew – Z trzeciego sygnalizatora zniszcz beczki przy drzewie i idź po spiralnych schodach do namiotu. Pokonaj akrobatę latających sztyletów.
- 5) Sea of Trees – Pokonaj Odura, pierwszego bossa gry.
- 6) Sea of Trees Subquest 1 – Pokonaj wroga akrobatę w namiocie na samym początku etapu.
- 7) Sea of Trees Podzadanie 2 – Pokonaj zarażonego włócznika w pobliżu windy na Arenę Odura.
- 8) Sea of Trees Podzadanie 2 – Pokonaj Żołnierza z Bliźniaczymi Ostrzami w pobliżu bramy skrótów. Miń windę Odur’s Arena, przejdź przez most, aby dotrzeć do areny.
- 9) Sea of Trees Subquest 2 – Pokonaj Zainfekowanego Rycerza długim mieczem w namiocie, w którym po raz pierwszy spotkałeś siłacza — pierwszego trudnego wroga w oryginalnej fazie Sea of Trees.
- 10) Sea of Trees Podzadanie 2 – Pokonaj zarażonego katarami przez dwie bramy za drugą latarnią.
- 11) Ogrody Królewskie – Pokonaj rycerza Twing Dagger na kamiennym moście w pobliżu początku etapu. Znajduje się on obok pierwszej drabiny, którą możesz opuścić z powrotem do latarni startowej.
- 12) Ogrody Królewskie – Pokonaj wiedźmę z czerwonego kryształu Ostrzem Krwi w szklarni. Tuż przed drugą latarnią.
- 13) Ogrody Królewskie – Pokonaj kolejną wiedźmę z czerwonego kryształu. Z drugiej latarni wejdź w lewą ścieżkę.
- 14) Ogrody Królewskie – Miń wiedźmę z czerwonego kryształu i pokonaj ghula katar strzegącego składnika miętowego.
- 15) Ogrody Królewskie – Pokonaj rycerza halabardy na prawej ścieżce od drugiej latarni.
- 16) Ogrody Królewskie – Wewnątrz zalanej krwią biblioteki spotkasz krwawego potwora z biczem. Pokonaj go, aby zdobyć wzmacniacz alchemii.
- 17) Podzadanie 1 z Ogrodów Królewskich – Pokonaj wiedźmę z kryształów krwi na końcu biblioteki wypełnionej krwią. Ma też klucz wymagany do progresji.
- 18) Royal Gardens Subquest 1 – Pokonaj rycerza z dwoma sztyletami w windzie za drugą latarnią.
- 19) Royal Gardens Sub Quest 1 – Pokonaj wielkiego rycerza miecza w szklarni za windą.
- 20) Royal Gardens Subquest 1 – Pokonaj wiedźmę z krwawego kryształu na balkonie na drugim piętrze, po schodach za zamkniętą bramą.
- 21) Podzadanie 1 z Ogrodów Królewskich – Pokonaj kolejną wiedźmę z kryształów krwi na drugim piętrze zalanej krwawej biblioteki.
- 22) Royal Gardens Subquest 1 – Pokonaj drugą wiedźmę z krwawych kryształów na ścieżce biblioteki na drugim piętrze. Ten również upuszcza klucz do podziemnego laboratorium.
Zbierz 18, aby w pełni ulepszyć dowolną ze swoich mikstur. Odblokujesz [Alchemist] osiągnięcie / trofeum za to.