Czasami większe naprawdę znaczy lepsze.
W nowym wywiadzie dla BAFTA Todd Howard, producent wykonawczy i reżyser w Bethesda Game Studios, wyjaśnia, dlaczego gry tej firmy są zawsze tak „nieodpowiedzialnie duże”. Fani prawdopodobnie zgodzą się z tym zdaniem – Starfield zajmie aż 125 GB na PC.
„Moja praca przy grach często polega na byciu reżyserem, trochę jak reżyser filmowy” – zaczął Howard. „W którym łączysz wszystkie elementy: sztukę, zdjęcia i technologię, którą tworzą nasi inżynierowie, aby ożywić te światy.
I oczywiście, [there’s] całe pisanie, projektowanie zadań i projektant poziomów, a nasze gry mają tak wiele elementów, że mam naprawdę wyjątkową okazję do pracy z tak wieloma niesamowitymi ludźmi i połączenia tego wszystkiego w jedną całość”.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie przełożone na 2026 rok, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krąży krążąca plotka o Grand Theft Auto 6, której ludzie nie chcą, aby była prawdziwa.
Przeczytaj więcej
Właściwie niewiele wycinaliśmy z naszych gier w Bethesdzie, dlatego gry są tak nieodpowiedzialnie duże.
Wyczekiwany dodatek Shattered Space do gry Pole Gwiazd Premiera gry zaplanowana jest na dzisiaj, 30 września 2024 r. Ci, którzy kupili edycję Premium lub Constellation Edition, będą już mieli do niej dostęp, a wszyscy inni będą musieli kupić ją osobno za 29,99 USD.
Po włączeniu do Skyrima I Fallout 4Bethesda przedstawiła Klub Twórczości Pole Gwiazd w czerwcu, umożliwiając graczom pobieranie nowych zadań i przedmiotów kosmetycznych do swojej gry. Niektóre z dołączonych modów zostały opracowane przez Bethesdę, inne zostały opracowane przez społeczność, a niektóre są bezpłatne, inne kosztują prawdziwe pieniądze. Baza graczy nie była zachwycona dodaniem mikrotransakcji do i tak drogiej gry, ale recenzje tego tytułu wzrosły w ciągu ostatnich kilku miesięcy.