Zgodnie z tradycją, Assassin’s Creed Mirage oferuje zarówno tryb jakości, jak i tryb wysokiej liczby klatek na sekundę na konsolach nowej generacji. Jednak w przeciwieństwie do Assassin’s Creed Valhalla różnice między tymi dwoma trybami są znacznie większe w Assassin’s Creed Mirage. Bagdad to piękne miasto, które w trybie jakości wygląda absolutnie oszałamiająco, ale parkour i walka w Mirage są znacznie płynniejsze w trybie dużej liczby klatek na sekundę. Który z dwóch trybów graficznych wybrać w Assassin’s Creed Mirage.
Który tryb graficzny jest najlepszy w Assassin’s Creed Mirage?
Jeśli nas o to zapytasz, tryb jakości jest najlepszym wyborem w Assassin’s Creed Mirage. W AOTF zazwyczaj opowiadamy się za trybami wysokiej liczby klatek na sekundę w 60 klatkach na sekundę w grach, jeśli są one dostępne, ale Assassin’s Creed Mirage wygląda niesamowicie po ustawieniu trybu jakości. Ponadto gra domyślnie pracuje w trybie jakości 30 klatek na sekundę, w przeciwieństwie do Assassin’s Creed Valhalla, w którym domyślnie ustawiona jest wysoka liczba klatek na sekundę i działa ona w 60 klatkach na sekundę na PS5 i Xbox Series X.
Powiązany: Co robią talizmany w Assassin’s Creed Mirage?
Z tego powodu uważamy, że tryb jakości jest lepszą opcją. Tym razem nie jest to wyłącznie różnica w rozdzielczości, a ustawienia graficzne są zauważalnie obniżone podczas gry w trybie dużej liczby klatek na sekundę. Mirage w pierwszej kolejności sprawia wrażenie gry nowej generacji, a ustawienie wysokiej liczby klatek na sekundę wygląda jak odpowiednik gry w wersjach na konsole PS4 i Xbox One ostatniej generacji działającej w 60 klatkach na sekundę.
Wysoka liczba klatek na sekundę
Tryb dużej liczby klatek na sekundę w grze Assassin’s Creed Mirage stawia na osiągnięcie płynnych 60 klatek na sekundę podczas rozgrywki. Aby to osiągnąć, rozdzielczość gry została obniżona do 1440p przeskalowanej do 4K zamiast natywnej prezentacji 4K. Ponadto obniżono wiele ustawień graficznych. Jeśli wybierzesz opcję Wysoka liczba klatek na sekundę, doświadczysz mniej szczegółowych tekstur i cieni, a także rzadszego tłumu i roślinności.
Choć wyświetlanie w 60 klatkach na sekundę jest przyjemne w walce, w Mirage nie skupiają się na szybkich walkach. Basim spędza większość czasu skradając się i obserwując widoki z wysoko położonych punktów obserwacyjnych, a Bagdad nie będzie sprawiał wrażenia tak żywego, jeśli wybierzesz ustawienie Wysoka liczba klatek na sekundę. Jeśli jednak chcesz uzyskać idealne parowanie, płynne i stałe 60 klatek na sekundę może znacznie ułatwić sprawę.
Jakość
Tryb jakości oferuje natywny obraz 4K ze wszystkimi ustawieniami graficznymi ustawionymi na maksimum. Assassin’s Creed Mirage domyślnie korzysta z tego trybu na PS5 i Xbox Series X i nie bez powodu. Ponieważ Mirage został stworzony z myślą o konsolach nowej generacji (w przeciwieństwie do Valhalli, która była grą ostatniej generacji, która otrzymała port nowej generacji), w pełni wykorzystuje ich moc. Bagdad i otaczająca go dzicz to widok, który warto zobaczyć na konsolach nowej generacji.
Powiązany: 6 powodów, dla których mamy nadzieję, że Assassin’s Creed Mirage nie powróci do formy
Ponieważ gra domyślnie pracuje w trybie jakości, jasne jest, że twórcy chcą, abyś doświadczył gry z jak największą ilością szczegółów. Dla porównania, Valhalla domyślnie ustawiła tryb 60 klatek na sekundę na PS5 i Xbox Series X, a jedyną prawdziwą różnicą w trybie jakości był obraz natywny 4K. Mirage zawiera wiele ulepszeń graficznych w trybie jakości, więc jest to większa różnica, niż można się spodziewać.