Po gruntownym przeglądzie menu rozpoczyna się kolejna faza mapy drogowej.
Twierdza krasnoludów to kultowy klasyk na pecetowej scenie gier, jednak jego tradycyjny interfejs stał się największym dławikiem w pozyskiwaniu nowych graczy. Tradycyjnie w grę wykorzystuje się grafikę tekstową, która może być trudna do zrozumienia dla niektórych użytkowników; od wyobraźni gracza zależy, czy ten zielony przecinek to źdźbło trawy, czy może coś nikczemnego.
Na szczęście Bay 12 Games pracowało nad łatwiejszą do strawienia wersją gry; ruch, który może być zachęcony sukcesem gier podobnych do Twierdza krasnoludów ale łatwiejsze do grania, gry takie jak Rimworld. Jednak przekształcenie starej klasyki w coś nowego, przy jednoczesnym zachowaniu jej oryginalnego uroku, jest częścią wyzwania rozwojowego.
Nowa aktualizacja w fazie rozwoju wyjaśnia, że menu zostało przerobione i rozwój może wreszcie wejść w kolejną fazę mapy drogowej gry. Jeśli kiedykolwiek byłeś ciekaw, ile przemyśleń i pracy wkłada się w tworzenie gry, Bay 12 Games jest zaskakująco przejrzysty, gdy omawia żmudne rzeczy, takie jak decydowanie, kiedy powinny pojawić się menu podpowiedzi i inne drobiazgi.
Choć prosty w wyglądzie, Twierdza krasnoludów twierdzi, że ma „nieskończone godziny” odtwarzania. Gra śledzi nie tylko twoje krasnoludy, ale cały świat gry. Cywilizacje powstają i upadają, populacje potworów i stworzeń, wszystkie te rzeczy wciąż dzieją się poza granicami twojej kolonii.
Twierdza krasnoludów jest rozwijany od pierwszych iteracji w 2003 roku, a dzięki nowej wersji gry, miejmy nadzieję, przyciągnie jeszcze więcej graczy, gdy zostanie wydana na PC.
Źródło