Po jego komentarzach na temat niedawno ujawnionego materiału z rozgrywki Dragon Age: Strażnik Zasłony trafił wczoraj do mediów społecznościowych, David Gaider, twórca Era Smoka franczyzy, dzieli się teraz swoimi przemyśleniami na temat podejścia gry do romansu.
Zamiast ograniczać niektórych towarzyszy do spełnienia określonych wymagań, dostępne są opcje romansu Strażnik Zasłony będzie otwarte dla wszystkich graczy, bez względu na rasę i płeć.
– Chyba się przeprowadzę Dragon Age: Strażnik Zasłony stwierdzenie, że „wszyscy towarzysze są romantyczni dla każdego” nie jest wielką niespodzianką, biorąc pod uwagę Wrota Baldura 3, ale – co nie jest zaskoczeniem – mam kilka przemyśleń” – zaczął Gaider. Następnie wyjaśnił, że legiony fanów chciały tej opcji, podczas gdy inni uważali, że jest ona zbyt nierealistyczna i wolą „postacie z większą sprawczością”.
CZYTAJ TAKŻE Ujawniono DLC Starfield Shattered Space i większą zawartość
„Jedynym niefortunnym aspektem, z mojego doświadczenia wynika, że te dwa podejścia są mniej więcej diametralnie różne, z punktu widzenia projektu”.
Gaider przyznał, że osobiście nie chciał, aby wszystkie postacie nadawały się do romansu, ale rozumie, dlaczego wielu graczy tak woli.
„Kilka postaci miałoby silniejszy wątek bez romansu, a uczucie, jakie wywołało we mnie to, że cała ta ogromna ekipa była gotowa rzucić trou, gdybym źle mrugnął… meh” – powiedział. „Ale jak powiedziałem, jest to uzasadnione podejście i wielu fanów będzie z tego powodu radosnych i szczęśliwych, co ostatecznie nie jest złe”.
CZYTAJ TAKŻE Sony wyjaśnia swoje „podwójne podejście” do przenoszenia gier na PlayStation i komputery PC
Dragon Age: Strażnik Zasłony ukaże się jesienią na PC i Xbox Series X/S.
Powiązany