Eric Barone ma wiele do przemyślenia na temat przyszłości Stardew Valley.
Eric Barone, znany również jako ConcernedApe, podzielił się aktualizacją dotyczącą tego, czego można się spodziewać po wersji 1.6 symulacyjnego RPG Dolina Gwiezdnej Rosy.
Eric sprawia, że wszystko jest szybkie i tajemnicze w skrócie ćwierkać:
nadchodzi w Stardew Valley 1.6…
„-nowy festiwal
-nowe przedmioty
-więcej dialogów
-tajniki
-???”
Teraz do gier np Simsy, Przejście dla zwierząt, Opowieść o sezonachI Dolina Gwiezdnej Rosy, kluczem do zachowania aktualności gry przez lata jest nowa zawartość. Utrzymywanie stałego strumienia treści jest wyzwaniem dla programistów, nawet takich jak Nintendo.
Podczas gdy japońskie symulacje życia lubią Przejście dla zwierząt I Opowieść o sezonach są zwykle pomyślane jako pojedyncze wydania z pewnymi DLC, zachodni programiści są bardziej skłonni do tworzenia większej ilości treści. Tak było zawsze w przypadku Maxis Simsy oraz jego liczne spin-offy i rozszerzenia. Dla Simsy 5Maxis dokonał trudnego, ale ostatecznego przejścia do usługi na żywo i wygląda na to, że Simsy 6 pójdzie też w tym kierunku.
Oczywiście, teraz Disneyowska dolina snów przedstawia argumenty za tego rodzaju grami przyjmującymi model usługi na żywo. Oczekiwania konsumentów są nie tylko ustalone na rozsądnym poziomie, ale twórcy mają sposób na tworzenie treści, które zapewnią im zysk, a konsumenci będą zadowoleni, przynajmniej na tyle, aby nadal grali.
To właśnie w tym środowisku Dolina Gwiezdnej Rosy aktualizuje się do wersji 1.6. Ostatni raz Barone informował nas o postępach prac nad grą we wrześniu. Dał wtedy jasno do zrozumienia, że aktualizacja zdecydowanie nie jest jeszcze gotowa. W rzeczywistości nie było ustalonej daty premiery.
Wiemy jednak, że Barone planuje poważną aktualizację Dolina Gwiezdnej Rosy, to może zrekompensować długie oczekiwanie. Zamierza w jakiś sposób dodać obsługę modowania do gry, co mogłoby otworzyć ją na szerszą skalę treści tworzonych przez użytkowników niż ma to już miejsce.
Nie wiemy, jak daleko Barone posuwa się w planach wsparcia dla modów, ale być może mógłby pracować nad tworzeniem i udostępnianiem narzędzi dla samych użytkowników końcowych. W końcu cytuje również MineCraft jako wpływ.
Podczas gdy Chucklefish pomagał Barone w lokalizacji i portach konsoli, ich prawa do wszystkich z nich już wygasły z powrotem do Barone. W tej chwili wszystko zależy od Barone’a, gdzie weźmie franczyzę w następnej kolejności.
Wsteczna kompatybilność oznacza, że nie musi się martwić o natywne porty na PlayStation 5 i Xbox Series X|S, ale w końcu pojawi się kolejna konsola Nintendo, a także nowe konsole Xbox i PlayStation. Chociaż nie wiemy, co Barone zaplanował na daleką przyszłość, wydaje się, że ma coś dla wiernych fanów wcześniej.