Darmowe tytuły mobilne nie są mile widziane.
Poncle, twórcy niezwykle popularnej strzelanki roguelike Ocalali z wampirówogłosiła plany otwarcia własnego oddziału wydawniczego. Podczas wydarzenia Pitching to Investors and Publishers organizowanego przez Game Republic w tym tygodniu w Liverpoolu (o czym poinformował Gamesindustry.biz) zespół ogłosił to, wyjaśniając również, że nie będzie działać jako „tradycyjny wydawca”.
Zamiast po prostu gromadzić własność intelektualną, nowe ramię wydawnicze ma na celu pomóc mniejszym programistom w stworzeniu gry, którą chcą, oferując wsparcie finansowe i wsparcie w zakresie platform własnych, zarządzanie wydaniami, lokalizację i nie tylko.
Co najważniejsze, wydawca podkreślił, że osoby, które się z nimi skontaktują, charakteryzują się „szczerością, pasją i głębią”, a gry związane ze sztuczną inteligencją lub Web3, a także bezpłatne tytuły mobilne zostaną natychmiast odrzucone. Dodatkowo, gry zbyt podobne do Ocalały wampir również nie są mile widziane.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie przełożone na 2026 rok, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krąży krążąca plotka o Grand Theft Auto 6, której ludzie nie chcą, aby była prawdziwa.
Przeczytaj więcej
Ocalali z wampirów jest obecnie dostępna na PC, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X/S i urządzeniach mobilnych. Tytuł opuścił wczesny dostęp w październiku 2022 r. i zdobył tytuł Gry Akcji Roku w ubiegłorocznym konkursie DICE Awards, a także Najlepsza Gra w konkursie British Academy Games Awards 2023. Obecnie trwają prace nad animowanym serialem telewizyjnym.
Gra została opracowana i opublikowana przez jednego dewelopera, Luca Galante, i stawia graczy w sytuacji automatycznie atakującego wojownika, który próbuje wymordować niezliczonych wrogów, odblokowując jednocześnie dodatkowe postacie, broń i relikty. Z biegiem lat otrzymał szereg pakietów DLC dodających dodatkowe postacie, środowiska i broń.
„Chociaż bardzo trudno mi uwierzyć, że ta gra jest warta całej tej uwagi, cieszę się, że ją zdobywa, głównie dlatego, że pokazuje, że dosłownie każdy może ją stworzyć, więc mam nadzieję, że zachęci to więcej niezależnych twórców do dalszego rozwijania swoich projektów” – powiedział Galante w wywiadzie dla IGN w 2022 roku.