Age of Empires słynęło z wolności twórczej z historią, ale to już absolutnie nieprawda.
W wywiadzie przed Era imperium 25ten Obchody rocznicy, dwóch członków współtwórcy World’s Edge poszło nagrać, aby porozmawiać o tym, jak powstaje kiełbasa.
Ludzie w wywiadzie, gdzie dyrektor kreatywny World’s Edge, Adam Isgreen i dyrektor głosu klienta, Emma Bridle. Najciekawsze, o czym rozmawiali, było to, jak podeszli do tematu historii. Bez rozwijania, gry Age of Empires znane są z twórczej swobody, częściowo z powodu ograniczeń technicznych, a częściowo dlatego, że skupiały się na przyjemnym doświadczeniu z gry.
Dzisiaj Era imperium pracownicy mają dyrektora narracyjnego, który jest przeszkolony w zakresie historii i działa jako ich pełnoetatowy geopolityczny łącznik. Zespół Emmy ma kilku historyków, w tym pełnoetatowego pisarza historycznego, którego zadaniem jest prowadzenie badań, akademickiego mediewistę, który pisze dla ich strony internetowej, oraz samą Emmę, która jest teologiem.
Oczywiście ich personel przyciąga również ludzi z różnych środowisk kulturowych, a oni sami są podekscytowani, gdy widzą, o ile lepiej gry radzą sobie teraz z dokładnym odwzorowaniem wydarzeń historycznych, a także tych różnych narodów i ich kultur.
Podzielimy się tutaj kilkoma kluczowymi akapitami Adama i Emmy.
Adam Isgreen: „Wiesz, ponieważ gra Age jest rozgrywana na całym świecie, zdajemy sobie sprawę, że musimy dokładnie reprezentować kultury. I, wiecie, widziałem, jak ludzie ekscytują się poprawnym reprezentowaniem swojej kultury, a my robimy to dobrze, nawet w języku i tak dalej, i ludzie mówią w stylu: „O mój Boże, to jest świetne! To jest język, w którym mówili!”
Emma Bridle: „To naprawdę skomplikowane, wiesz, budujemy grę, ale myślę, że społeczeństwo zmieniło się tak bardzo od czasu, gdy ostatnia gra Age of Empires ukazała się w ciągu 16 lat, a sposób, w jaki myślimy o reprezentacji, integracji i dokładności, więc to wielki zaszczyt ponosić tę odpowiedzialność, ale jest to skomplikowane. Jak powiedział Adam, wiecie, możemy przeprowadzić wszystkie badania, ale rozumiemy również, że kiedy coś wydamy, otrzymamy informację zwrotną”.
„Wiesz, kiedy umieszczamy ikony flag w grach, ludzie bardzo pasjonują się flagami. Jak to właściwie przedstawiamy? I myślę, że wszyscy musimy być pokorni i wiedzieć, że możemy włożyć w to wszystko, co w naszej mocy, ale nie zawsze uda nam się to w pełni osiągnąć, prawda. Robimy więc tyle pracy, ile możemy, a potem słuchamy społeczności, kiedy to udostępniamy, aby uzyskać ich opinie”.
Z boku Emma i Adam rozmawiali również o tym, jak wybrali grafikę gry, aby nadal zaspokajać potrzeby graczy z komputerami o niskim poborze mocy. Mimo że nadal posuwają się naprzód z ulepszeniami graficznymi, twórcy również nie zrezygnowali ze wsparcia dla tych graczy. Wyjaśnia to również wybór projektu, aby nie czynić tego tak, aby gracze nie musieli przewijać i wyjeżdżać, aby zobaczyć akcję, podążając dokładnie odwrotnym torem niż w Creative Assembly. Wojna totalna seria zniknęła. Po raz kolejny jest to z korzyścią dla wszystkich graczy, także tych ze słabszym sprzętem. Chociaż to znaczy Era imperium nie jest tak zaawansowana graficznie, oznacza to również, że więcej osób może nadal grać Era imperium.
Po tym wywiadzie Microsoft potwierdził oba te aspekty Wiek imperiów II oraz Wiek imperiów IV zrobi to na Xbox.
Źródło: Screenrant