Przez ostatnie kilka lat nie można było uciec przed przyciąganiem magnetycznym i reklamą prosto w twarz Uderzenie Genshin. Darmowa gra RPG wywołała fale na całym świecie i pomimo kontrowersyjnych elementów gacha pozostała ulubieńcem fanów, nadal dodając dobrze zaprojektowane nowe postacie, rozległe miejsca do eksploracji i mnóstwo dobrze napisanej wiedzy droga.
Podobnie jak w przypadku większości gier, gracze dzielą się na dwa obozy – casualowy i hardcore. Mimo że Uderzenie GenshinZespół programistów kontynuuje aktualizację tytułu co około sześć tygodni, gracze bardziej po stronie rywalizacji prawdopodobnie nie zobaczą już więcej dedykowanej zawartości końcowej w najbliższym czasie. W tej chwili loch Spiral Abyss jest najbardziej konkurencyjnym obszarem w grze – i według HoYoverse ma pozostać takim w dającej się przewidzieć przyszłości.
„Jeśli zaprojektujemy inny rodzaj trwałej gry końcowej, podobnej do Spiral Abyss, może to spowodować nadmierny niepokój u naszych graczy”, powiedziała firma w niedawnym wywiadzie dla GameSpot. Zamiast tego obiecali, że zaprojektują ciekawszą rozgrywkę, która zostanie ujawniona w przyszłości. Cokolwiek to jest, obiecuje nie zrażać zwykłych graczy.
Wielu graczy jest tym sfrustrowanych, zwłaszcza ci, którzy wydali setki lub tysiące dolarów na swój zespół postaci, aby zmaksymalizować statystyki i uczynić je tak potężnymi, jak to tylko możliwe. Podczas gdy GenshinHistoria i postacie wydają się być jego największą atrakcją, niektórzy gracze są bardziej zainteresowani wymagającą walką niż zagłębianiem się w fabułę. Jednak zwykli odbiorcy są tym, co sprawiło, że gra gacha stała się najbardziej lukratywną grą na rynku dla HoYoverse, więc jest mało prawdopodobne, że odejdą od tej niedawno ogłoszonej decyzji.
Niedawno, Uderzenie Genshin wprowadziła szereg wydarzeń o ograniczonym czasie trwania, które są przeznaczone dla zwykłych graczy, nie wymagając do ukończenia żadnych konkretnych statystyk ani broni. Obejmuje to wydarzenia takie jak Of Drink A-Dreaming, które po prostu zlecają graczom mieszanie napojów dla postaci w zamian za cenne nagrody.
W maju ogłoszono, że Uderzenie Genshin przekroczyła 3 miliardy dolarów w globalnych wydatkach graczy w całym okresie życia w Google Play i App Store od czasu premiery 28 września 2020 r. Po wydaniu w 2020 r. Uderzenie Genshin 171 dni zajęło wygenerowanie pierwszego miliarda dolarów na urządzeniach mobilnych. Jeśli podążymy za tym wzorem, średni przychód z gry w wysokości 1 miliarda dolarów co sześć miesięcy. Pod względem wydatków graczy Chiny zajmują pierwsze miejsce, generując 30,7% sprzedaży. Japonia zajmuje drugie miejsce (23,7%), a Stany Zjednoczone zajmują trzecie miejsce, z 19,7% przychodów konsumenckich.
Uderzenie Genshin można grać na PC, PlayStation 4, PlayStation 5 i urządzeniach mobilnych. Obecnie trwają prace nad wersją na Nintendo Switch, ale nie ogłoszono daty premiery.
Źródło